Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi haluan että tämä lapsi syntyisi jo?

Vierailija
29.05.2009 |

esikoisen kanssa en hermoillut lainkaan, vaikka meni jokusen päivän yli lasketun ajan. nyt toisen lapsen laskettuun aikaan olisi vielä kaksi viikkoa, ja mielessä jäytää ajatus, että hänen täytyy syntyä mahdollisimman pian.

raskaus on sujunut ongelmitta, vauva voi hyvin, minä voin hyvin. kaikenkaikkiaan olisi parempi että vauva pysyy loppuun asti yksiössään, isä pääsee suoraan lomillekin silloin, vauvan huone valmistuu, esikoisen hoitoasiat järjestyvät, ihan kaikki olisi paremmin silloin vasta kahden viikon päästä.

jostain takaraivosta kuitenkin puskee hätä, että vauvan olisi parempi jo syntyä.

voiko tämä olla jokin ennakkoaavistus, mitä äidinvaistoni tahtoo minulle sanoa? en käsitä ollenkaan tätä tunnetta. onko kellään muulla ollut vastaavaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttelemassa, jotta pystyvät asiassa neuvomaan ja voitte kunnella sydänäänet ja muutenkin tutkiskella vauvan tilannetta. Mulla oli toisen raskauden loppupuolella valtava hätä, pelkäsin lapsen olevan jotenkin sairas ja synnytys käynnistettiinkin 3vrk ennen laskettua aikaa, koska vauvan todetiin olevan todella pieni eikä enää kasvanut. Terve poika onneksi syntyi. tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla