Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Pentti Tiusanen on todella ollut raiskaaja, saako hän mielestäsi olla ehdolla eu-vaaleissa?

Vierailija
09.05.2009 |

Mitä mieltä olette?

www.nelonen.fi

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette?

www.nelonen.fi

Pena halusi lisää vauvoja!

Vierailija
2/6 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen äänestäjä voi sitten päättää, onko hän luottamuksen (=äänestämisen) arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin saisiko olla? Tai olisiko oikein mielestänne?

Minun mielestä ei todellakaan.

Vierailija
4/6 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla täältä kysymään, kun en ole itse ehtinyt mitään tiedoitusvälineitä seurata :).

Vierailija
5/6 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rikosilmoitus vedettiin pois. Ja tuskinpa se nyt itse on ensimmäisenä sanomassa että juu minä sen tein. Mutta jos se ei ollut ko. henkilö niin varmaan nostaa jonkin kunnianloukkaussyytteen, mutta ei taida kestää päivänvaloa.

Vierailija
6/6 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on ollut jotain kuten raiskaaja ja usein rikoksiin liitettynä, niin onko silloin syytä soida hälytyskellojenkin!

En ikinä äänestäisi, kerran aina pääsee kuin koira veräjästä niin herää kysymys onko kyseinen henkilö oikea mihinkään luottamus tehtäviin tai toimimaan naisten kanssa samassa tiimissä, kuten vasemmistoliitto tai väkivaltainen taustakin, kollegan olkavarren murjominen... Eikä syytettäkään loppuun saakka, tämäkin vaiettu vain, uusia tullut naisiin kohdistuvia epäilyjä muitakin politiikan aikoina.

Ainakin mitä Google ja media kertoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä