Ultrassa käyty täälläkin
Onpas hyvä kuulumisia täällä. Itsellä piinaava odottelu päättyi kun kävin ultrassa pari päivää sitten: kaikki hyvin, sikiö oli pari päivää pienempi kuin viikot, mutta laskettu aika toki pysyi samana. Kyllä pitkältä tuntui odottaa nää viikot, jos vielä joskus oon raskaana niin kuuntelutan kyllä sydänäänet jossakin ennen np-ultraa...
Vatsakivuista: mulla on vaan alavatsan vihlontaa vuorotellen molemmilla puolilla, istuessa erityisesti. Mutta sitä on ollut reilun viikon, epäsäännöllisesti, eikä ole mitenkään voimistunut joten pidän selvänä että se vaaratonta.
Meille ei kyllä kerrottu ultrassa mitään mittoja, sanottiin vaan että normaalit. Kun erikseen kyselin niin kätilö suostui sanomaan, että niskapoimu oli alempi kuin riskiraja mutta muistutti, että seulontatulos koostuu monesta asiasta eikä niskasta vielä yksinään voi päätellä mitään varmaa. Mutta monelle teistä on ne mitat kerrottu näköjään?! Nyt siis jännitän seulontatulosta ja pohdin, keille kaikille jo uskallan kertoa ennen sitä... Uutinen polttelee kielen päällä, ihan hirveen vaikeeta olla kertomatta enää...
Hyvinvointista viikonloppua toivotellen, itse toistaiseksi hävyttömän hyvinvoivana :)
Mamako rv 11+3
sivusto tökkii ja onnistuin vahingossa aloittamaan uuden ketjun... Mutta ei mun ultrasta tarvii omaa keskustelua sentään ;)