Keittiöalan ihmiset antakaapa vinkkejä..
ehkä hassu kysymys, mutta millaiset keittiövälineet tms. sopisivat lahjaksi nuorelle miehelle, joka valmistuu ravintolakokiksi. On tavattoman kiinnostunut sekä ruuanvalmistuspuolesta, että baarimestarin hommista, niin onko pöhköä ostaa lahjaksi jotain alan tuotteita? Hän on asunut jonkun aikaa opiskelijaboksissa, eli sellaiset ihan perusvälineet varmaan löytyy ja jotain kai on joutunut hankkimaan opintojen takia työtunteja varten(vahvistakaa luuloni).
Juu, olen se hankala sukulaisnainen, joka ei halua antaa rahaa lahjaksi, vaan jotain ihan muuta...
Kommentit (3)
vaikka hackmannin aterimet 6 lle.....tai lahjakortti jonnekin voi itse ostaa......mitä haluaa :D
vaikka hackmannin aterimet 6 lle.....tai lahjakortti jonnekin voi itse ostaa......mitä haluaa :D
Nuori mies kun on tuota baarielämää kokeillut sen verran paljon, että hassasi kaikki autokouluun varatut rahatkin sinne, niin en viittis rahana lahjaa antaa enää.. Lahjakortti olisi siitä hyvä, kun ei voi tietää, mitä hänellä kaikkea jo on..
ap
On kalliita ja hyviä.
Itse en ostaisi mitään sellaista, koska entisenä kokkina halusin valita kotiini välineet ihan itse. Ne sellaiset jotka sopivat juuri omaan käteen ja omaan kotikeittiöön. Kun eihän niillä töitä tehdä, vaan kotona kokkaillaan.