Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa tuo "jos olet kokoa 44, älä käytä tunikaa"

Vierailija
09.05.2009 |

Maailmassa on eri vartalotyyppejä ja eri pituisia ihmisiä.

Vartalotyyppejä löytyy kymmeniä vaihtoehtoja ja eri pituisilla samaa kokoa käyttävillä on huimia eroja.

Esim kokoa 44 käyttävä 178cm pitkä nainen näyttää usein hoikalta kun taas 155cm koon e44 näyttää selvästi liikalihavalta.

Itse käytän kokoa 44/46 mutta monet kaverit tarjoavat minulle usein vaatteita jotka ovat 42-kokoisia..

Olen pitkä nainen ja minulla on vyötärö-lantiosuhde 88/115, liekö sitten se syynä siihen etten näytä "niin lihavalta" kuin esim. o-mallinen samoissa mitoissa oleva..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolahti kuitenkin sen verran että piti oma aloitus tehdä

Vierailija
2/3 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei se tunnu olevan "itsestäänselvä asia" kun se tulee aina vaan puheeksi.. ;)

Siinä mielessä kolahti kyllä että täytyi ottaa puheeksi. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ottaa päähän kaikkien ihmisten puolesta tommonen järjetön vainoilu. Että lihavien ihmisten pukeutumista saa haukkua, ja niitä saa suoraan sanoa huonommiksi ihmisiksi.

Onhan selvää, että näytetään erilaisilta ja ollaan erimallisia, mutta onko se nyt sitten niin saakelinmoinen meriitti, että näyttää hoikemmalta kuin joku toinen? Tahtoisin jotenkin vaan, että ei keskityttäis niin siihen ulkonäköön. Lihavuutta vois koittaa vähentää, mutta mieluummin terveyden kuin ulkonäön takia mun mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän