Aion luovutta munasoluja!
Tänään sen tein, otin yhteyttä lapsettomuusklinikkaan ja varasin ajan psykologille ja lääkärille. Nyt on hyvä mieli.
Töissä tosin miehet mietti miten selviää mun kanssa sitten kun on hormoonit sekaisin, mutta mitäs siitä. Isot miehet. Varmasti selviää... :-D
Kommentit (24)
Mieheni kanssa kun olen tästä jutellut niin hän ei halua luovuttaa spermaa juuri tän identiteetin takia.
Kun taas itse USKON että lapsi on kasvatettu ja saa minusta tietää mistä kotosin.
Jos tulee soittamaan ovikelloa niin on jo aikuinen ja minusta lapsi voi jäädä tekemään tuttavuutta, miehelle on se ja sama jos minun munasolu 20 vuoden kuluttua soittaa kelloa. Mutta hänelle kovempi jos oma veri tulee vastaan.
Mutta miestä vaivaa jos Me joskus erotaan ja se miehen puolikas tulee elämään mukaan jossa uusi kumppani ei tajua tätä.
Minusta taas ne on minun tekemiä ratkasuja ja valintoja. Vähän niinkuin tatuointi (hepponen vertaus mutta en ota tähtitatuointi peppuun koska se on kiva) sen kanssa haluan elää loppuun saakka.
Mutta se kun aloin ajattelemaan että lesbous on aikaslailla asia joka merkkaa, jos vanhempi on lesbo niin se on varmasti asia joka vaikuttaa ympäristön lisäksi siihen mimmonen maailmankuva tai itsekuva tulee.
Kun sitä näkee yhtälön vaikeana ja haluaa suojella lapsia kaikelta pahalta niin lesbous on asia joka vaivaa minua liikaa.
Tää on vaikea aiha ja lennokas hetki kirjottaa
9
joutuu käymään psykologin juttusilla ja siinä kyllä osa narahtaa esim. pahoista päihdeongelmista tai parisuhdekriisesitä, eikä pääse jatkoon.
Eli sillä lailla he ovat keskimääräistä parempia perheitä.
Hyvä ystäväni on viimein vuosien jälkeen saanut luovutetun munasolun ja nyt ollaan menossa onnistuneessa odotuksessa viikolla 7. Eli alkio on kiinnittynyt!
Olen niin iloinen hänen jokaisesta päivästään kohti omaa lasta! Tämä olisi heille ensimmäinen ja paljon riskiä vielä edessä tietty!
Oma ikäni ei enää salli luovuttamista. Auttakaa ihmiset, auttakaa! Uskon, että lapsi joka on tullut hyvällä tahdolla aikoinaan luovutetuksi saa hyvän kodin, eikä 18 v. ikäisenä tule suurta kriisiä! Haluttu lapsi ja luovutettu hyvällä tahdolla!
paljonko yhdestä munasolusta nettoaa