Euroviisufinaali 2015
Joko kisakatsomot ovat valmiita? Onko suosikkeja ja veikkauksia kisan voittajasta?
Kisakatsomoeväät? Löytyykö viisuista silmänruokaa?
Kommentit (1028)
Taas plagiaatti jostain, Georgia
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:54"]
Nyt Georgian feministi lavalla.
[/quote]
Sopisi Suomen edustajaksi.
Azerbaidžan ja Armenia on aina finaalissa. Ja tänä vuonna biisit molemmilla on aika umpisurkeita.
Tää Yhdysvaltain osavaltion kappale jollain tavalla ihan iskevä ralli. Parempi tämäkin kuin Ruotsi ja mielestäni englanninkielisten kärkipäätä, joka tosin ei tässä kisassa vielä tarkoita sitä, että mistään superista olisi kysymys, mutta ok+ kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:55"]Haluaisin vaan vetää tuota mieskommentoijaa turpaan. Vaikka rauhaarakastava ihminen olenkin. Ei vittu...
[/quote]
Sama! Niin raivostuttavan ärrrrrrrrrrsyttävä!
[/quote] yle palkannut kommentaattorit sen mukaan, että ensi vuonna ei varmastikaan tee mieli katsoa euroviisuja..
Azerbaidzan ja Elnur. Paljon terveisiä Tallinnan azereille!
Pääsikö nää kaikki ex-neuvostoliiton maat finaaliin?
Mun top5: 1. Australia 2. Ruotsi 3. Norja 4. Britit 5. Georgia
Mun top5: 1. Australia 2. Ruotsi 3. Norja 4. Britit 5. Georgia
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:59"]Pääsikö nää kaikki ex-neuvostoliiton maat finaaliin?
[/quote]Putin asialla?
Tanakka naistanssija Azerbaijanilla
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:56"]Tämä taitaa olla ruotsalaisten tekoa.
[/quote]
On. Ruotsinkielisessä selostuksessa mainittiin.
Mun suosikit ovat Viro, Georgia ja Ruotsi. Äänestän luultavasti Viroa kun äänestysaika alkaa.
Audiokieleksi englanti ja tekstitys pois niin ei tarvitse kärsiä!
Georgian kappaleesta saa jotenkin vihjee, että miehet ovat siellä väkivaltaisia. Vai laulaako tää typy ex- miehestään. Sotilas?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:59"]Pääsikö nää kaikki ex-neuvostoliiton maat finaaliin?
[/quote]Putin asialla?
[/quote]
Joo tai ruotsalaiset ja venäläiset tuomarit.
Kevyttä kaksinaismoralisimia ilmassa seuraavaksi.....
Guardian-lehden liveblogi Euroviisuista on aika viihdyttävä.