Euroviisufinaali 2015
Joko kisakatsomot ovat valmiita? Onko suosikkeja ja veikkauksia kisan voittajasta?
Kisakatsomoeväät? Löytyykö viisuista silmänruokaa?
Kommentit (1028)
Nyt rauhaa Unkarista! Onko Putin kuulolle?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:48"]Espanjan laulajatar ei luota biisiinsä ja laulutaitoonsa, vaan on tarvinnut läpinäkyvän puvun avukseen.
[/quote]
Tuskin on itse valinnut asuansa..
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:44"]Miksi tätä edes kehdataan verrata U2:seen tai Bonoon?
[/quote]
On näissä jotain samaa. En tykkää kummastakaan.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:44"]Romania pilaa biisinsä B-osan enkulla. Ois vaan puottaneet kokonaan omaan äidinkieleensä joka kuulosti A-osassa ihan hyvältä.
[/quote]
Musta se on ihan hyvä, koska mulla ainakin jäi ko. biisistä mieleen ainoastaan se "you will be the reason" kohta.
Kaunis nainen nyt. Kaunis mekko.
Tää unkarin biisi oksettaa mua. NIIN ällöttävän kliseinen maailmanparannus-kappale.
Pitää varmaa vaihtaa kanavaa hetkeksi kun muuten lentää..
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:50"]Nyt rauhaa Unkarista! Onko Putin kuulolle?
[/quote]
Million voices tulee vielä...
Huoh, ei yhtään omaperäisempää aihetta keksineet?
Siis englantiako tuo laulaa? 22
Hunkaryn laulu muistuttaa riparinuotion veisuja.
Montako näitä on? Näin Månsin ja se riitti.
saisiko tätä unkarin biisiä vielä jotenkin vähän julistavammaksi ja tylsemmäksi? huoh.
Pitihän ne pikkuhousutkin jonkun näyttää :D onneks sentään oli...
Milloin se mustiin pukeutunut "korppiakka" tulee?
Myötähäpeä tästä unkarin biisistä.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:52"]Milloin se mustiin pukeutunut "korppiakka" tulee?
[/quote]nyt
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:46"]Ai kamala, istuko se hajareisin sen alastoman miehen naaman päällä? :O
[/quote]
viddu en nähnyt