Euroviisufinaali 2015
Joko kisakatsomot ovat valmiita? Onko suosikkeja ja veikkauksia kisan voittajasta?
Kisakatsomoeväät? Löytyykö viisuista silmänruokaa?
Kommentit (1028)
Taustamusiikkibassot kyllä aika hyvät muttei oikein muuten natsaa.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:36"]No jos oli säälipisteitä haussa Suomella jonkun mukaan niin niin on tässäkin...
[/quote]
Mut toi sentään osaa laulaa ihan hyvin.
[/quote]
Mulla meni kyllä maku heti kun tuli sellainen olo että nyt vähän haetaan pojoa pyörätuolilla! Ei saa minun ääntäni vaikka hyvä ääni onkin.
Madonnan musavideoita on Latviassa kyllä katseltu... mutta ei mitään, muutoin ihan persoonallinen systeemi. ei vain mun makuun.
hienoja valoja ja tehosteita latvialla mutta en tästä biisistä kyllä tykkää
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:35"]
Ulkosuomalaisena saksalaisena pakko todeta, että on kyllä ihan maamme tasoon sopiva edustaja eli aivan surkea. Saksalaiset eivät valitettavasti loista musiikillaan, kuten näette :D
[/quote]Hävettääkö?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:36"]No jos oli säälipisteitä haussa Suomella jonkun mukaan niin niin on tässäkin...
[/quote]
Mut toi sentään osaa laulaa ihan hyvin.
[/quote]
Mulla meni kyllä maku heti kun tuli sellainen olo että nyt vähän haetaan pojoa pyörätuolilla! Ei saa minun ääntäni vaikka hyvä ääni onkin.
[/quote]
Ja tämän takia Suomikaan ei varmasti päässyt jatkoon, mikä on ihan oikein.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:39"]Jotain Loreenin tyylistä tässä Latvian laulussa.
[/quote][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:39"]Mitä tuo latvialaisen esitys tarkoittaa? sopis intialaiseksi...
[/quote]
Tai egyptiläinen, Kleopatra?
Joo äänestän latviaa, vaikka tuo eukko on tehnyt sen viimeisen virheen, että on tatuoinnut rintansa. Älkää naiset tehkösitä.
Tää latvia menee yli mun hilseen.