Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka monta kertaa käyt pissalla päivässä?

Vierailija
07.05.2009 |

mutta liian monta kertaa ainakin. Vähintään kymmenen... normaalisti ehkä 15. Varmaan jossain vikaa, mutta olen laittanut runsaan veden juomisen syyksi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nääs raskaana.

Vierailija
2/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olen, mutta käyn kyllä muutenkin usein. Diabetestä ei ole eikä muitakaan terveydellisiä ongelmia. Mutta pissalla täytyy ravata tuon tuosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt raskaana ainakin 25 kertaa...

:)

Vierailija
4/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ärsyttävä tapa, mut jäi raskausajasta päälle. ap

Vierailija
5/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi usein ravaan, ja monesti vielä varmuuden vuoksi jos vaikka olen lähdössä jonnekin.

Vierailija
6/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liian vähän?

Vierailija
7/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi usein ravaan, ja monesti vielä varmuuden vuoksi jos vaikka olen lähdössä jonnekin.

Aloin kyllä muisteleen, että lääkäri olis kattonu sokerit ja kunnossa olisivat olleet, mutta en nyt varma oo.

Vierailija
8/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja janoa ei ole koskaan.

Vierailija
9/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessassa käynti ole semmoista mitä ei pitäisi tehdä? Muistelen lukeneeni jostain lehdestä. Rakkoa pitäisi kouluttaa..

Te monta kertaa pissijät, heräättekö yöllä käymään vessassa?

Vierailija
10/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessassa käynti ole semmoista mitä ei pitäisi tehdä? Muistelen lukeneeni jostain lehdestä. Rakkoa pitäisi kouluttaa..

Eli jos satun heräämään johonkin muuhun niin käyn silloinkin varalta vessassa. Yleensä en kyllä varsinaiseen vessahätään herää. Ja kyllähän se tiedetään että niin ei sais tehdä, mutta hankalaa se poisopettelu on. T:3

Vierailija
11/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes juo paljoa

enkä ole rskaana

Vierailija
12/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käyn lähes joka yö vessassa, tosin usein lapset herättää yöllä niin käyn sitten samalla. Vaikka ravaan vessassa tosi usein, silti lähes aina on ns.kunnon hätä. Eli juon todella paljon joten ihmekös tuo että ravaan vessassa. Illalla viimeiseksi käyn hanalla ja myös yöllä juon lasillisen jos nousen ylös.

Vierailija
13/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan janota juuri koskaan.

Vierailija
14/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla poikkeus tämän suhteen, useimmiten riittää se 3.

Vierailija
15/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on jano tosi usein, vaikka juon paljon. Vessassakin joudun käymään usein yliärtyneen rakon takia, ja olen sitä koulimassa pois. Verensokeri on mitattu ja oli normaali, joten diabeteksen ei pitäisi janoa aiheuttaa

Aamupalalla juon 5-7dl ja sitten päivän mittaan monta 2,5dl:n lasia, joka ruokailun yhteydessä yhden ja ruokailujen välillä myös useamman lasillisen

Vierailija
16/18 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kupillisen kahvia ja puoli lasia vettä, päivällä toinen kupillinen kahvia ja illalla ehkä lasillisen limsaa. Ei janota, joten en juo. Ja pissalla käyn pari kolme kertaa päivässä.

Vierailija
17/18 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan jos olen urheillut tai siivonnut kovasti, mutta muuten ei mulla jano ole ikinä. Juon kahvia 2-3 kuppia päivässä ja pari lasia vettä ruoan kanssa. Lisäksi joinakin päivinä vichyä 1-2 lasia. Ja illalla pari lasia viiniä aika usein.

Vierailija
18/18 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä on aina vesimuki vieressä. Juon aamupalalla vettä yleensä 4-6 desiä, lisäksi päivän mittaan vähän väliä. Juon vettä janoon ja ruoan kanssa. Joskus limua.

Päivän mittaan menee varmaan se 2 litraa vettä ihan juoden. Vessassa käyn kyllä suht tiheästi, varmaan kymmenisen kertaakin vuorokaudessa. Yöllä yleensä kerran, joskus kolme, joskus en yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän