Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkien blondien äiti: Tuksu Tukiaisen älynväläyksiä....:D

Vierailija
07.05.2009 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukiaisen siskot käy joissain uskonnollisissa tilaisuuksissa puhumassa ja todistamassa Jeesuksesta? On tainnut jäädä kuitenkin jäädä opit armosta ja suvaitsevaisuudesta lukematta ... :D

Vierailija
22/26 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiinalaiset, japanilaiset jne. pesevät valkoisetkin älykkyydellään. Historia on loistava todiste tästä kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 vuotta, ja nyt painopiste on palaamassa takaisin Aasiaan. Eurooppa ruletti siis vaivaiset 200 vuotta ja nyt valta palaa sinne missä se on "aina" ollut. Kova pala.

Vierailija
24/26 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvioimaan minkään rodun tai ylipäätänsä kenenkään älykkyyttä... Tuksu tosin nyt tuntuu olevan paitsi tyhmä, niin joten mielenterveydeltään järkkynyt, kuten tuo siskonsakin. Sääliksi käy kyllä vanhempansa...Tuksun vanhoilta koulukavereilta olen kuullut, että vanhemmat olisivat suht normaaleita. Mitenhän kaksi tyttöä on noin kieroonkasvaneita?

Vierailija
25/26 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en nolaisi itseäni moisilla kommenteilla ja muutenkaan Tukiaisen saamalla julkisuudella. Mutta toisaalta, jos ihmisellä ei ole yhtään tuloja mutta silti voi matkustella jatkuvasti Seiskan maksuun ja muutenkin elellä ihan hyvin, onko se sitten huono asia. Ja tämä kaikki vain olemalla hölmö.

Vierailija
26/26 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisten ihmisten aliarvionnista hän on kyllä esittänyt näyttöä,

eikä vain noilla kypsymättömillä lausunnoillaan, vaan mukamas näillä "laadukkailla" striptease esityksillään.

Luulen että Tony Halme on hänet aivopessyt, raukan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi