G: Jos voisit valita autiolle saarelle yhden (1) artistin tuotannon...
(ja tietysti myös äänentoistolaitteet ;)) kuka tuo artisti/bändi olisi?
Kommentit (35)
Mutta miksi ottasin, kun en usko että siellä autiollasaarella olis sähköä niihin äänentoistolaitteisiin...
Et ehkä ottasin jokun akustisen soittimen ja soittelisin itte.
siellä sitä katsoisi horisonttiin auringon laskiessa ja Show must go on soisi taustalla :) Toivottavasti olisi edes Wilson kaverina... ;)
ja onko se lauri tähkä ihan tosissaa? en voi muuta kuin kattoo sitä haavi auki, siis sehän näyttää ihan joltain piirroshahmolta:) ei millään pahalla! mut siis kyllähän se laulaa osaa..
niillä on biisejä laidasta laitaan ja niitä on paljon.
Musiikkia jo viidenneltä vuosikymmeneltä ja tyylihaitaria riittää bluesista progen kautta intialaisvaiutteiseen folkkiin (ei tässä järjestyksessä)
G: Jos voisit valita autiolle saarelle yhden (1) artistin tuotannon...(ja tietysti myös äänentoistolaitteet ;)) kuka tuo artisti/bändi olisi?
Mun saarella soisi Depeche Mode :)
Mutta parasta olisi jos siellä saarella olisi piano. Ei tarvitse sähköä ja voisi itse soitella; olisi aktiivisempaa kuin pelkkä kuuntelu.
Mutta parasta olisi jos siellä saarella olisi piano. Ei tarvitse sähköä ja voisi itse soitella; olisi aktiivisempaa kuin pelkkä kuuntelu.
Ottaisiko Eppuja vai Juicea. Taidan kallistua Juice Leskiseen. Musiikki hyvää ja sitä on paljon.
Oli muuten vaikeaa valita vain yksi, jota jaksaisi jatkuvasti kuunnella.
eikä mikään muu, tää oli helppo..=)
eikä mikään muu, tää oli helppo..=)
ollu sillee Apiksen laulajan kaa!
Kakkosena olis Poets of the Fall ja kolmas olis jo vaikeempi nimetä.