En odota että täytän viisikymmentä
Olen nyt 41 vuotias mutta aika menee nopeasti vanhana. Ei ole ollut työuraa, ei kumppania eikä jälkeläistä. Nämä asiat varmaan lisäisi elämänhalua. Minulla ei ole tarkoitusta olla täällä tai jotain elämäntehtävää.
Kommentit (9)
Vielä ehtii. Jis haluat todella kapsen miten olisi öaosen tekemiben yksin keinohedelmöityksellä esim. Virossa.
Jos haluaa jotain sen eteen pitää yleensä ottaa ratkaiseva askel. Harvemmin asiat itsekseen elämässä tapahtuu.
Uran suhteen voit miettiä mitä haluat työelämältä. Ei kaikilla ole uraa ja silti työ voi olla mielekästä.
Ääh. Tuon lauseen voi käsittää kahdella eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehtii. Jis haluat todella kapsen miten olisi öaosen tekemiben yksin keinohedelmöityksellä esim. Virossa.
Jos haluaa jotain sen eteen pitää yleensä ottaa ratkaiseva askel. Harvemmin asiat itsekseen elämässä tapahtuu.
Uran suhteen voit miettiä mitä haluat työelämältä. Ei kaikilla ole uraa ja silti työ voi olla mielekästä.
Päättelit automaattisesti että ap on nainen?
Luultavasti en elä 100-vuotiaaksi. M66
Aika sama mitä ap:lla mitä nyt itse olin jo 20-vuotiaana sitä mieltä että en aio elää yli viidenkymmenen ja että kaikki mitä haluaisin saavuttaa pitää saavuttaa reilusti ennen sitä. No vajaa 10 vuotta enää tuohon rajaan eikä ole elämässä saavuttanut mitä halusi joten tämä loppuaika aikalailla tyhjää turhaa aikaa kun ei tässä enää ehdi parisuhdettakaan saada eikä se tunnu samalta mitä olisi kaksikymppisenä.
Lähes sama kuin ap:llä:
Olin käymässä kotona, katsomassa vanhempiani. Tuli just silloin 50 täyteen, niin isä oli sanonut naapurille (pari vuotta vanhempi kuin minä), tuosta synttäristä. Oli käynyt ostamassa viinakaupasta pullon vähän arvokkaampaa punkkua ja Ärrällä tekemässä 1e keno-lapun. Kiitin lahjasta. Sanoin isälle myöhemmin, et joku päivä minä maksan vielä kalliisti tuon lahjan. Niinhän siinä kävi. Tuosta tuli viime kesänä 10 vuotta.
Mulle ei ole 10-ikävuoden jälkeen merkinnyt synttärit enää mitään. Paitsi että intissä ollessa (20v.) sain "synttärilahjaksi" yö-väijyvuoron! :) ... (juu, "krh rules ok" :)))
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Olen tehnyt töitä lähinnä vain ulkomailla ja ollut pitkään työtön. Sitä tarkoitin sillä ettei ole työuraa. Olen mielestäni yrittänyt ottaa ratkaisevia askelia, opiskellut tutkintoja ja yrittänyt löytää töitä. Ap
Ap, et ole täällä ilman tarkoitusta, sinä olet tärkeä ja arvokas. Nuo mainitsemasi saavutukset eivät ole mikään ihmisarvon mittari.
Olin itse vähän samassa tilanteessa ja syvässä toivottomuudessa. "Huusin" Jumalaa apuun, epätoivossa. Pian sen jälkeen sain ottaa uskoa vastaan ja uudestisyntyä, Jeesus tuli elämääni, ja antoi elämälle tarkoituksen ja rauhan. Tämä tapahtui maaliskuussa 2021. Kehotan Sinuakin turvautumaan armolliseen, rakastavaan Jumalaan.
Nyt kuljen Hänen kanssaan tässä rikkinäisessa maailmassa. Tämä elämä on vain lyhyt hetki, ja kaikki maanpäällinen on katoavaa.
Kaikkea Hyvää Sinulle Ap, ja valtavasti voimia!
T. N 55v