Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitutukseen voi kuolla

Vierailija
09.06.2009 |

en jaksa enempää kirjoittaa, mutta kyllä siltä tuntuu. Vitutus vaan jatkuu ja lääkkeetkään eivät tee autuaaksi. Hiukan paljon kyllä hirvittää, tämä kuolemanpelko, joka pitkää vitutusta seuraa...... saatana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ahdistaa kroonisesti eikä sille näköjään voi tehdä mitään.

Vierailija
2/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ahdistaa kroonisesti eikä sille näköjään voi tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotta psykoterapiassa, sitä ennen kävin vuoden verran psykologilla ja toisen vuoden psykiatrilla keskustelemassa. Sairaalassakin olen ollut pari kertaa ja lääkkeitä syönyt paljon erimerkkisiä ja erilaisilla annostuksilla. T. 2.

Vierailija
4/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista terapiasi on, mitä siellä teet?

Vierailija
5/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kognitiivista, käsitellään esim. pakkoajatuksiani. Terapia on kyllä auttanut jonkin verran, esim. tulen paremmin toimeen ajatusteni kanssa ja olen työkykyisempi, en ole myöskään yhtä itsetuhoinen, mutta päivittäinen ahdistus ei ole hävinnyt. Rintaa puristaa ja henkeä ahdistaa ja on vaikea pysyä paikoillaan.

Vierailija
6/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse käytännössä työkyvytön kunnes nyt on ruvennut helpottamaan ahdistus. Toivon mukaan pystyn joskus vielä osallistumaan työelämään täysipainoisesti. Harmittaa sun puolesta, tiedän miten kamalaa tuo ahdistus on. Rintaa puristaa ja kurkkua kuristaa. Mulla vyyhti rupesi purkautumaan pikku hiljaa. En tiennyt ahdistuksessa eläessäni ettei minulla ollut juuri mitään yhteyttä tunteisiini. Katselin niitä tavallaan kaukaa silloinkin, kun havaitsin ja tunnistin tunteen. Mutta siis varmaan 80 prosenttia tunteistani oli tietoisuuteni ulkopuolella. Tätä en voinut tietää, koska mulla ei ollut käsitystä muusta. Ajattelin etten ole kovin empaattinen ihminen, mutten tiennyt miten paljon tukahdutan.

Vierailija
7/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapiassa pitkän jakson ilman että se auttoi kovin paljoa ahdistukseen. Syystä siitä, ettei terapiassa koskaan OIKEASTI päästy tunteen tasolle, vaikka niin luulin. Olin niin tottunut teeskentelemään tunteita ja käsittelemään niitä järjen tasolla. Jos joku olisi kysynyt minulta miltä sinusta tuntuu jossain tilanteessa, olisin skannannut järkeilemällä mitä ihmisen kuuluu tuntea tässä tilanteessa ja sitten vastannut sen. Oikeasti en tiennyt mitä tunsin. En tiennyt, etten tiennyt mitä tunsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän