Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupperware ym jälleenmyyjät...paljonko kuukaudessa tienaatte?

Vierailija
06.05.2009 |

Mietin että kannattaako vaihtaa vakituinen työ josta tienaa 1500e/kk ja työaika on jokapäivä 11-19, eli surkea aika.... niin johonkin jälleenmyyntityöhön. Varsinkin kun esikoinen aloittaa syksyllä koulun, niin tekisi mieli olla joskus kotonakin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helposti pääsee esim 1500 euron kuukausiansioon?

Vierailija
2/10 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivätyötä ei kannata vaihtaa pois.

Alussa noita esittelyjä on tosivähän ja osa esittelyistä menee jopa miinukselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/10 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tienaaminen on itsestä ja aktiivisuudeta kiinni.. mutta on niissä esittelyissä ja muissa omatkin kulunsa... kyllä jälleenmyynti työtä harrastus ja lisä ansio pohjalla voi tehdä mutta en tekisi työkseni!

Vierailija
5/10 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis teetkö sä täydet viis päivää 8h päivässä ja saat brutto ton 1500

eli uskon et melkeenpä missä tahansa tienaat enempi

työtulot tupperi yms esittelijöillä riippuu tietty kuinka paljon myyt esittelyissä ja kuinka paljon saat noita esittelyjä

mulla tuttu joka esittelee tuppereita ja partylight tuotteia, näin samoissa piireissä saa samoilta eukoilta molempia emänniksi ja esittelyjä piisaa, aina jompaa kumpaa

tuntuu et noita tupperikippoja alkaa ihmisillä oleen jo kaapit täynnä, joten muutakin vois olla tarjolla

Vierailija
6/10 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakituisesta työstäsi. Jälleenmyyntityö ei ole mitään ruusuilla tanssimista ja helppoa rahaa. Esim. Amwayssa joudut ajamaan omalla kustannuksella tsiljoonia kilometrejä, ja haaskaamaan rahaa kaikenlaisiin "koulutuksiin". Saldo saattaa yllättäen olla negatiivinen. Hommahan on käytännössä pyramidimarkkinointia, jossa vain huipulla olevat rikastuvat. Koko homma perustuu siihen, että mitä useamman myyjän saat hankittua alaisuuteesi, sitä enemmän hyödyt. Pyramidin pohjalla olevat rivimyyjät tekevät kaiken työn ja tuottavat rahaa pyramidissa yläpuolellaan oleville.

Katso vaikka täältä lisätietoa:

http://verkostomarkkinointi.blogspot.com/2007/09/amway-ongelmissa.html

Vierailija
7/10 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoinen juttu amwaysta... pari tuttua on esittelijänä ja mua on houkuteltu kans, ei vaan kiinnosta yhtään ko.lainen myyntityö.. nehän myy sitä ainakin mainoslauseella "onko sinulla unelmia?"

Vierailija
8/10 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommahan toimii niin, että pyramidissa tavaraa myydään alaspäin, ja 97% myynnistä menee Amway-edustajille pyramidihierarkiassa alaspäin. Eli käytännössä, jos sinut värvätään firmaan, ensisijaisesti sinut värvätään ostamaan tavaraa pyramidissa yläpuolellasi olevilta jäseniltä. Ei niitä sen jälkeen kiinnosta, saatko tavaran myytyä eteenpäin, kun ovat jo rahansa saaneet.

Ainoa keino rikastua on hankkia itselleen iso liuta omia alaisia, jolloin rikastut heidän työnsä avulla. Sama idea on monessa muussakin verkostomarkkinointiyrityksessä. Oleellista ei ole niinkään itse tuotteiden myyminen, vaan organisaation laajeneminen ja sitä kautta hyödyn saaminen itselle.

Vierailija
9/10 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollu mukana kyllä vasta pari vuotta, esittelyjä on kolmisen kertaa viikossa, kesllä enemmän. Ja kyllä se tienisti jää alle 1000 euron, lisä rahaahan minä tästä vaan saan. Eli nyt on tullut n. 200-300ekk ylimäärästä. eli ei kyllä sinänsä kannata. Eräs tuttava ollut 8 vuotta mukana, tienaa n. 600e/kk tekee myös kakkoshommina. Mutta ei tosiaankaan työtä kannata jättää.

Itse tienaan muuten tuon 1500e/kk muusta työstä. Teen rakennus hommia, eli meillä on huono palkka, kovasta työstä:(

Vierailija
10/10 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi