Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen koru yo-lahjaksi? Case: kaksi erilaista tyttöä

Vierailija
06.05.2009 |

Minä olisin valmis antamaan rahaa, mutta mies on sitä mieltä, että yo-lahjaksi pitää ostaa jokin koru. Arvo olisi varmaan satasen luokkaa.

Toinen tyttö on Kotkasta, sellainen kiltti perhetyttö. Tyyliltään ihan tavallinen suomalainen tyttö.

Kysymykseni kuuluu: mikä on tällä hetkellä in?

Toinen on ulkosuomalainen, joka lähtee lukemaan taiteita. Tyylitietoinen, ei mikään hippi. Varmasti vahva tyylitaju ja maku.

Kysymykseni kuuluu: mikä suomalainen design on takuuvarmaa tyyliä? Itse en innostu kalevalakoruista, eikä tyttökään mikään perinteinen ole.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kakkulapio. Tulee varmasti käyttöön. Tai sitten hyvä juustohöylä, kokkiveitsi, tms. perussetti. Meillä on 10 v sitten häälahjaksi saadut hopeiset salaattiottimet edelleen pakkauksissaan, eli mieluummin minun mielestäni kunnon terästä pakettiin!

En tiedä onko myös Suomessa tällainen tapa, mutta ainakin Saksassa on epäsopivaa antaa lahjaksi mitään terävää, veitsiä, saksia jne.

Vierailija
22/23 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään veitsiä ja teräviä ei saa ostaa lahjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai näille ylioppilasjuhlia viettäville nuorille naisille?

Jos puhdas rahan antaminen ahdistaa, niin sitten lahjakortti. Lahjakortti koruliikkeeseen tai sitten sisustusta ajatellen Iittalalle/Stockalle ymv. Lahjan ideanahan kai on maksimoida lahjan saajan, ei antajan, hyvä mieli. Miksi väen väkisin ottaa riski ja ostaa tavara tai esine jos toisten makua ei kerran tunne. Jos miehelläsi nyt kuitenkin kaikesta huolimatta on pakkomielle koruun, niin kysykää nyt kuitenkin sitten näiltä nuorilta onko heillä jotain suosikki korua tai kelloa.

Miehelle tuossa luin näitä viestejä. Hän on kuitenkin sitä mieltä, että rahan antaminen on syvältä. Että voisi jouluakin viettää niin, että kukaan ei ostaisi mitään, vaan käärisi aina yhden setelin pakettiin.

ap