Nenna, Nella vaiko Neela?
Mielipiteitä kaipailisin näistä nimistä. Joku näistä olisi tarkoitus valita pikku prinsessallemme, muttemme osaa päättää mikä! Sisaruksilla myös N:llä alkavat nimet. Itse tykkään ehkä eniten Nellasta, miehelle tulee vähän koira mieleen. Hänen suosikki taitaa olla Neela.
Mielipiteistä kiitollinen
Kommentit (10)
Nennassa vähän liikaa ännää ja Neelasta mulla tulee mieleen tummaihoinen tyttö, ei oikei suomalaisen nimi. Mutta valitkaa vaan se, joka on itsellenne mieluisin!
on kaunis ja ehdottomasti kolmikon paras!
1. Nella - on vähän koiramainen, muttei liikaa. On mielestäni eniten nimi, jota ei tarvitse selitellä.
2. Neela
3. Nenna - liikaa ännää minunkin mielestäni
Olen ehdottomasti miehesi kannalla:-) Sekä Nenna että Nella aivan ponnettomia, sellasia "imeliä" karkkinimiä. Nennassa todella liikaa ännää, sellanen nönnönnöö-nimi ja tuo Nella ei kuulosta ollenkaan edes aikuisen ihmisen nimeltä. Neela on tyylikäs ja vaikka on pehmoinen nimi ei "löysä" ollenkaan. Ehdottomasti mielestäni paras näistä kolmesta :-)
Neelakin on kyl kiva ja ehkä vähän persoonallisempi kuin Nella, joka kyl on aika yleinen nykyään. Nennasta en pidä yhtään. Ihan liian nönnönnööö.
Entä miten ois Neelia? Se ois vielä enemmän mun mieleen kuin Nella tai Neela.
olisi minullakin vaikea päättää kun ovat kaikki mieleisiä! :) omalleni valitsisin ehkä Nellan, koska Neela ei ole niin suomalainen, vaikka onkin nimenä aivan yhtä ihana minusta. Nenna on kieltämättä näistä vähän heikompi, mutta minusta silti oikein ihana nimeksi! jos ei halua yleistä niin sitten ei Nellaa kannata laittaa, se on niin nousussa nyt...
valitsitte minkä tahansa niin ihanan nimen saa tyttönne! :)
Tiina :)
Neela on persoonallisin, eikä niin lälly kuin Nenna ja Nella. Ainoa miinus Neelassa on mielikuva teho-osastoon, mutta tällaisilla mielikuvilla on tapana hävitä, kun nimeen tottuu. Neela kuitenkin mielenkiintoisin näistä kolmesta kauniista nimestä!
Kiitos hyvistä kommenteista. Vastauksenne helpotti meitä päätöksen tekemisessä :-) Sen verran voin vihjaista, että Nenna tippui vaihtoehdoista nyt kokonaan pois.
Vastauksista kiitollinen!
Nellakin on nätti pikkutytöllä, mut lälly vanhemmalla iällä..:-/
mutta ehkä noista valitsisin Nellan, hyvänä kakkosena Neela ja Nennakin...hyvän nimen tyttö saa joka tapauksessa!!