Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies ryhtyy sivusuhteeseen, vaikkei aio erota puolisostaan?

Vierailija
06.05.2009 |

Ja nyt en tarkoita pelkkää seksisuhdetta, vaan sellaista että siitä kakkosesta välitetään ihmisenä tosi paljon. Oikeasti. :)

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa. "

Vierailija
22/66 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sentähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirottu", ja ettei kukaan voi sanoa: "Jeesus olkoon Herra", paitsi Pyhässä Hengessä. "

Kyllä minä olen uskossa ja olen siitä todella kiitollinen Jumalalle ja Jeshua HaMasiah'ille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun kokee lapsiensa mahdollisuuden selkeään ja viattomaan lapsuuteen arvokkaammaksi kuin oman onnensa rakkauteen? t vaimona

Hooh. Älkää naiset olko säälittäviä kynnysmattoja. Rakkaus ei ole vain puhetta ja puhelinlörpötystä, ja kunnioitus on vielä enemmän. Olette rakkauden ja kunnioituksen arvoisia, käyttäytykää siis itsekin sen mukaan.

Vierailija
24/66 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet, rakastakaa vaimojanne, niinkuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä,"

Vierailija
25/66 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuollahan se raamattu lojuu kirahyllyssä. Täytyypä lukee sitä. Kuulostaa mielenkiintoiselta.

Kiitos!

Vierailija
26/66 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa. "

En kuulu mihinkään lahkoon. Enkä ainakaan luterilaisten maailman laajuisesti hyvin pieneen lahkoon. Mutta kirkko ei pelasta ketään, vaan henkilökohtainen usko, joka uskalletaan tuoda julki kirkon ovien ulkopuolellakin.

Mutta usko saadaan lahjana Jumalalta: "...usko, jonka Jeesus vaikuttaa..."

Lahjan saa pyytämällä: "Anokaa, niin teille annetaan..."

"Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi".

Vierailija
27/66 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aina saatavilla kun mies (siis varattu ja perheellinen) niin halusi. Mihin tahansa aikaan vuorokaudesta ja aina odotteli tämän miehen soittoja. Tajusi itsekin lopulta että mies ei avioeroa ikinä. Mutta kun oli niin rakastunut...

Hooh. Älkää naiset olko säälittäviä kynnysmattoja. Rakkaus ei ole vain puhetta ja puhelinlörpötystä, ja kunnioitus on vielä enemmän. Olette rakkauden ja kunnioituksen arvoisia, käyttäytykää siis itsekin sen mukaan.

Vierailija
28/66 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ ja perhe vie aikani niin totaalisesti, etten ehtisi millään pyörittää sivusuhdetta, vaikka elämässäni on nainen, josta välitän tosi paljon, ja joka suostuisi toiseksi naiseksi. Tykkään hänestä aivan liian paljon, jotta voisin ohittaa sen, että hän ansaitsisi 100% miehen.

Vierailija
29/66 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei kai vaan ole yksiavioisia. Ja täytyypä huomauttaa että sivusta nähtynä ne kakkoset on monesti itse myös ykkösiä, eli suhteessa ja aivan samoilla vaikuttimilla mukana.

Siis väitetäänkö että naiset ei osaa itse sanoo mitä ne haluaa. Se kuka kakkoseksi alkaa hyvin todennäkösesti tietää missä tilanteessa on. Siis että se on varmaankin hyvä diili hänellekin. Vai väitetäänkö nyt tässä että naiset on tyhmiä kun saappaat ja tekee kaiken mitä miehet vaatii? Uskoisin että palvelee molempien asiaa.

Pitkät parisuhteet osaa olla hanurista. Toiset kestää ja toiset ei. Se on ihmiselämää se. Onneksi oma suhde on kuosissa ja en koe houkutuksia.

Miten naiset haluaa alentua näin? Pidetään kaikkea miehen syynä ja todetaan vaan kun naiset ei itse osaa huolehtia asioistaan. Tässä meidän yhteiskunnassa naisilla on täydet ihmisoikeudet ja oikeudet toimia itsenäisinä. Älkää alistuko uhreiksi ja lahnoiksi. Itsetuntoa kehiin mammat.

Miäs

Vierailija
30/66 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen uskossa ja olen siitä todella kiitollinen Jumalalle ja Jeshua HaMasiah'ille.

tantereita. Nyt ruvetaan jo tuunaamaan Jeesuksen nimeä.

Vierailija
31/66 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei kai vaan ole yksiavioisia. Ja täytyypä huomauttaa että sivusta nähtynä ne kakkoset on monesti itse myös ykkösiä, eli suhteessa ja aivan samoilla vaikuttimilla mukana.

Tällainen tilanne on omalla kohdallanikin. Molemmat olemme tahoillamme varattuja. Molemmilla on samanlaiset syyt tähän suhteeseen.

Siis väitetäänkö että naiset ei osaa itse sanoo mitä ne haluaa. Se kuka kakkoseksi alkaa hyvin todennäkösesti tietää missä tilanteessa on. Siis että se on varmaankin hyvä diili hänellekin. Vai väitetäänkö nyt tässä että naiset on tyhmiä kun saappaat ja tekee kaiken mitä miehet vaatii? Uskoisin että palvelee molempien asiaa.

Taatusti osaan sanoa mitä haluan. Ja tiedän tarkalleen missä mennään ja mikä tilnne on. Tiesin suhteeseen alkaessani ja tiedän edelleen. En todellakaan tee niinkuin mieheni vaativat. Kyllä meillä on sivusuhteessamme ihan selkeä yhteisymmärrys siitä että molemmat ovat samanarvoisia ja asioista keskustellaan. Kummankaan puolelta ei ole käytössä sanelupolitiikka.

Miten naiset haluaa alentua näin? Pidetään kaikkea miehen syynä ja todetaan vaan kun naiset ei itse osaa huolehtia asioistaan. Tässä meidän yhteiskunnassa naisilla on täydet ihmisoikeudet ja oikeudet toimia itsenäisinä. Älkää alistuko uhreiksi ja lahnoiksi. Itsetuntoa kehiin mammat.

Enpä ole tuota toista miestäni mistään syytellyt. Suhteeseen tarvitaan aina kaksi osapuolta. Uhriksi en ole itseäni koskaan kokenut. Alentumisesta en puhuisi, minulla on kyllä omatkin ehtoni joiden mukaan elellään, ei ainoastaan miehen toiveiden mukaan.

Vierailija
32/66 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisi tästä mitään!

Sanotaan lyhyesti vaikka näin, että yksi mies "hoitaa" kahta naista. Eilen kehui toista maasta taivaaseen ja seuraavana päivänä lähti hoitamaan toista ongelmanaista ja jätti kehutun yksin.

Mitäs sanotte tähän?

Vierailija
33/66 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisi tästä mitään!

Sanotaan lyhyesti vaikka näin, että yksi mies "hoitaa" kahta naista. Eilen kehui toista maasta taivaaseen ja seuraavana päivänä lähti hoitamaan toista ongelmanaista ja jätti kehutun yksin.

Mitäs sanotte tähän?

alkoholistia pellolle. Ja terapia-aikakin on jäänyt varaamatta. Ennustan että tilanteesi jatkuu noin seuraavat 40 vuotta, minä aikana toista hoitava alkoholistiäijäsi on lypsänyt sinulta kaikki varasi. Sen verran höynäytettävältä vaikutat.

Vierailija
34/66 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisi tästä mitään!

Mitäs sanotte tähän?

Miehesi vetää viinaa ensin alkoholistinaisensa ja -kavereidensa luona, kunnes on aika tulla luoksesi katkolle. Sinä tietysti koet hetkesi koittaneen voittaa tämä valiouros itsellesi, hyysäät häntä, annat toosaa, teet kaiken mitä hän keksii pyytää ja vielä vähän enemmän. Näin alkoholistilla on edesssään oikein mukava täyshoitojakso. Työssähän hän tuskin enää käy? Noh, jos käy niin tuskin enää kovin kauaa. Sinua hän tietysti kehuu maasta taivaaseen ja rakastaa ja ostaa rahoillasi sinulle ruusuja katumuksen osoituksena.

Sitten kun kunto on pikkasen nousuut, on taas aika lähteä ryyppäämään. Tämän mahdollistamiseksi miehesi kehittää riidan jostain täysin olemattomasta asiasta jonka SINÄ olet tehnyt tai jättänyt tekemättä. Näin hän voi haukkua sinua mahoksi lehmäksi, lähteä ovet paukkuen alkoholistihoitonsa luo, ja kas miten kätevää - hänellä on syy juoda! Se on kaikki SINUN syytäsi! Tälla tavalla sinä myös jäät katumuksen ja itsesyytösten kouriin haikailemaan alkoholistisi perään, joten kun miehesi taas seuraavan kerran kaipaa täysihoitoa / katkoa, olet oikein sopivassa mieletilassa ottamaan hänen kohtuuttomat vaatimuksensa ja rahankinuamisensa avosylin vastaan.

Vierailija
35/66 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa yleensä pelkkää seksiä. Mies voi luvata kakkoselle yhteisen tulevaisuuden ja vannoa rakastavansa häntä jne., jotta kakkonen levittäisi hänelle jalkansa uudestaan ja uudestaan.

Eräs ankkanen yritti viimeisenä keinonaan raskaaksi hankkiutumalla saada varatun miehen itselleen, huonoin tuloksin. Nyt mies ei halua nähdä eikä kuulla naisesta ja lapsesta mitään. Tästä tarinasta pitäisi tehdä varoittava esimerkki kaikille t oopeille!

Vierailija
36/66 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat sitoutuneita perheeseensä, mutta turhautuneita seksittömyyteen / huonoon suhteeseen tms. Ja jotka sattuvat kohtaamaan sen kakkosrakkauden.

Muunkinlaisia miehiä varmasti on, tämä on vain minun kokemukseni.

Vierailija
37/66 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla edes erota, en tiedä mitä sitten pelkää?

Vierailija
38/66 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille kiero tilanne.

Ex-mieheni,jonka kanssa ei ole lapsia seurustelee naisen kanssa ja suhteessa ei ole lapsia.Suhde ei ole edes kestäny muutamaa kuukautta kauemmin.

Mulla ja exällä on tajuton yhteenkuuluuvuuden tunne ja vaikea irtautua toisista,arki meillä ei kuitenkaan suju.Ei sitten niin millään.

Sänkyyn ollaan eksytty ja nautitaan toisista ihan niin kuin ennenkin,sillä erolla,että mies ei ole minun.

No,mies haluaisi lapsen..Mutta ei nykyisen kanssa,vaan minun kanssani.Ilman,että olisimme yhdessä.

Toisaalta ajatus houkuttaa,mutta en silti uskalla..

Vierailija
39/66 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhdessä hankittua omaisuutta ja jo elettyä elämää takana, niistä luopuminen tuntuu liian isolta riskiltä jos menneisyydessä on jo ollut pettymyksiä. On turvallisempaa jäädä siihen, minkä on jo saanut haalittua kasaan kuin hajottaa kaikki ja ehkä myös menettää kaikki. Rakkaus toiseen naiseen saattaa näiden seikkojen rinnalla tuntua haihattelulta ja typerältä. Varsinkin, jos kyseessä jo kypsä, fiksu mies. Eihän se silti tunteita miksikään muuta, mutta toiset ajattelevat asiat enemmän järjellä ja osaavat elää näiden tosiasioiden kanssa.

Vierailija
40/66 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhdessä hankittua omaisuutta ja jo elettyä elämää takana, niistä luopuminen tuntuu liian isolta riskiltä jos menneisyydessä on jo ollut pettymyksiä. On turvallisempaa jäädä siihen, minkä on jo saanut haalittua kasaan kuin hajottaa kaikki ja ehkä myös menettää kaikki. Rakkaus toiseen naiseen saattaa näiden seikkojen rinnalla tuntua haihattelulta ja typerältä. Varsinkin, jos kyseessä jo kypsä, fiksu mies. Eihän se silti tunteita miksikään muuta, mutta toiset ajattelevat asiat enemmän järjellä ja osaavat elää näiden tosiasioiden kanssa.

Tätähän se valitettavasti on. Oman kakkoseni kanssa olemme tulleet siihen tulokseen, että liitoissamme pysymme. Syynä on pienet lapset. Järjellä asiat on ajateltu, jos tunteiden olisi annettu viedä, niin erottuhan tässä jo olisi.

Ei se, että sitä avioeroa ei hae, merkitse sitä etteikö se "toinen" olisi rakas ja tärkeä.