Lasten yksin jättäminen
Kun lapsia ei siis saa jättää hetkeksikään valvomatta, niin auttakaapa tyhmää.
Asumme rauhallisella rivarialueella ja meillä on piha, jossa ei aja autoja. Tästä syystä parkkipaikat on pihan toisella laidalla (katos, seinä pihaan päin) ja talot toisella laidalla. Autolla ei siis ajeta asunnon eteen, kun on sovittu että ei ajeta, kun on paljon lapsia. Miten minun olisi tarkoitus kauppareissulta saada sisälle vauva kantokopassa, 2.5v uhmis, joka on sitä mieltä, että ei kävele (parkkeeraa siis pyllylleen maahan jos en kanna) ja ne vähintään kaksi, joskus enemmän kauppakasseja. Isä on valitettavasti joskus reissutöissä ja silloin on kaupassa käytävä ja lähikauppaa, jossa voisi turvallisesti asioida rattailla, ei ole. Minä olen roudannut lapset sisälle ja hakenut sitten ne kauppakassit. Koska kuitenkin lapset ilmiselvästi kuolevät jatkossa tänä aikana, niin mitenhän homman voisi hoitaa toisin?
Lopeta lapsen kantaminen nyt heti, ei ole järkevää lapsen kannalta, että hän saa pomottaa sinua.
Menette sinne autokatokseen rattailla/vaunuilla kauppaan lähtiessänne ja takaisin tullessa lastaat vauvan ja ruokakassit rattaiden/vaunujen kyytiin - 2,5 vuotias kävelee. Kävelemistä voit edistää ilmoittamalla, että et saa missään nimessä kävellä, vaan sinun on jäätävä istumaan autokatoksen eteen. Kilpailu on toinen keino, jolla tahtoikäinen lähtee liikkeelle l. ilmoitat, että kolmosella alkaa kilpailu, kuka on ensin kotiovella.