Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Menettekö oman äitisi/anoppisi luo sunnuntaina ?

Vierailija
06.05.2009 |

Itse joudun valitettavasti menemään, vaikka ei PÄTKÄÄKÄÄN huvittaisi. Väkisin ruinasivat....Mistään juhlasta ei saa omaa traditiota, kun isovanhemmat ovat koko ajan vaatimassa ja änkeämässä tielle.....

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon tulee myös mun vanhemmat ja isäni lupasi tehdä ruuat naisille, ollaan oikein neljässä polvessa koolla =)

Vierailija
22/24 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini leipoo todella hyviä täytekakkuja. On ilo vierailla siellä juhlapäivinä :-). Muutenkin anopin kanssa kaikki asia ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelen jos syyllisyydentunne on se syy vierailla mummoloissa? Mitä pahaa siinä on jos halua juhlia joitain juhlia ydinperheen omina traditioina?

Meillä ainakin joulu on vietetty mummolassa, samoin pääsiäinen. Molempien vanhemmat on vielä hyväkuntoisia kuusikymppisiä, eikä tosiaan ole onneksi aloittaneet sitä virttä että "tämä voi olla viimeinen äitien/isänpäivä/vappu/juhannus, joten koko suvun pitää tehdä niinkuin minä haluan".

oma äiti kuoli jo 10 vuotta sitten. Ja anoppikin 2 vuotta sitten, Eli haudalle varmaan matka käy.

Mä ihmettelen niitä jotka eivät halua äitiään käydä katsomassa äitienpäivänä, koska haluavat olla itse koko päivän juhlinnan kohteena.

Mä ainakin käyn oman äidin luona ehdottomasti vielä niin kauan kuin se on mahdollista ja anoppiakaan ei unohdeta.

Tosin me asutaan aika lähellä toisiamme, joten matkakaan ei ole mikään este.

Vierailija
24/24 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä mun isoäidillekin. Nämä hoidetaan siinä aamupäivän/alkuiltapäivän aikana, sitten kotiin juhlimaan perheen kesken. Näin on toimittu jo monta vuotta, aina on ollut mukavaa. Onpa kivaa, kun on sellainen suku, jonka parissa viihtyy =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän