Huomenna vapaapäivä. Ostin 15 olutta joista puolet juonut
Ja kello on vasta näin vähän. Pitäisikö hypätä bussiin ja käydä pikaisesti ostamaan 5 lisää ettei lopu kesken?
Kommentit (21)
Pitäisi. Mä ostin 24 olutta ja pullollisen viinaa. Jää huomisaamuksikin jotain (luulisin)
Eli vapaapäivä menee toipuessa ja töissä olet taas väsynyt ja vithuuntunut?
Aina pitää olla sen verran että saa aamulla heti vähän loiventavaa. Mikään ei ole ikävämpää kun kohmelossa lähteä ostamaan olutta.
Säälin teitä alkoholisteja, päänne ei kestä elämää ilman myrkkyjä. Heikkoja luusereitä. No itepähän terveytes pilaat.
Jos tässä vaiheessa iltaa huolettaa juomien loppuminen, kannattaa ehdottomasti hakea lisää. Osta saman tien 8-pack ja pari kylmää bussimatkaa varten.
Itse tapaan hakea lisää juomaa autolla.
Vierailija kirjoitti:
Säälin teitä alkoholisteja, päänne ei kestä elämää ilman myrkkyjä. Heikkoja luusereitä. No itepähän terveytes pilaat.
No anna pillua ja rakkautta ja hellyyttä niin ei tarvitsisi juoda!
Vierailija kirjoitti:
Aina pitää olla sen verran että saa aamulla heti vähän loiventavaa. Mikään ei ole ikävämpää kun kohmelossa lähteä ostamaan olutta.
Niinpä, ja pitää vielä kärvistellä klo 9 asti. Aina pitää jättää muutama juoma aamuksi, vähintään 3-4 kaljaa. Niiden jälkeen on mukavampi lähteä kaljakauppaan hakemaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Jos tässä vaiheessa iltaa huolettaa juomien loppuminen, kannattaa ehdottomasti hakea lisää. Osta saman tien 8-pack ja pari kylmää bussimatkaa varten.
Ei minulla ole kuin 2 kilometriä kauppaan. Nopeasti jos liikkuu, niin seuraava bussi tulee kotiinpäin 10-15 minuutissa. Alle puolen tunnin reissu yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No anna pillua ja rakkautta ja hellyyttä niin ei tarvitsisi juoda!
Keskiajalla miehet joivat n. 3 litraa olutta. Joka päivä. Ja hienosti hoitui sodat, ritarijutut ja neitojen naurattamiset. Eikä kukaan tuominnut asiaa silloin.
Vierailija kirjoitti:
Eli vapaapäivä menee toipuessa ja töissä olet taas väsynyt ja vithuuntunut?
Näin se menee.
-ap
Tämä on selvästi avunhuuto, että joku auttaisi sinua lopettamaan juomisen. Miksi tätä muuten kirkolla kuuluttaisit?
Hauska säälittävien juoppojen ketju 😂 no luonnonvalinta hoitaa moiset pois yhteiskuntaa kuormittamasta.
Virhe ostaa noin vähän kuin 15 kaljaa. Varsinkaan keppanaa ei kannata ostaa laatikollista vähempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole kuin 2 kilometriä kauppaan. Nopeasti jos liikkuu, niin seuraava bussi tulee kotiinpäin 10-15 minuutissa. Alle puolen tunnin reissu yhteensä.
Mulla on kauppaan noin 300-400 metriä. Silti vältän etten joutuisi toista kertaa hakemaan krapulassa loiventavia. Varmasti näkyi naamasta että nyt on ukolla aika paha olo.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n pää ei kestä ilman myrkkyjä koska tänään halusi irrotella ja ottaa bisseä
Tilanne ois tukala jos et ois jo tuiterissa