Sanokaas nyt, ikuiset kitisijät, mitä ostan vaimolle äitienpäivälahjaksi?
Jotta menisi kerrankin oikein. Tässä vähän perustietoa:
Ikä: 42
Naimisissa: 5-v.
Lapsia: 2
Mistä pitää: ei aavistustakaan
Mitä ostin viimeksi: en mitään
Kommentit (33)
mutta ei silti tulisi mieleenkään vaatia mieheltä koruja tms. äitienpäivänä! Enhän sen äiti ole!
Toki laittavat aamupalaa ja kortit ovat aina askarreellet + kukkia keränneet. Viime vuonna 4v poika ja 2v tyttö olivat saaneet itse valita mulle lahjat kaupasta: pojalta sain suklaalevyn ja tytöltä sellaisen kartonkisen lahjakassin jossa on tytön kuva. Ihanat lahjat joita oli kuulemma pitkään mietitty ja harkittu. Tippa tuli silmäkulmaan äidille vaikkei kalliita lahjoja tai hemmotteluhoitoja tullutkaan. Niin ja tota lahjakassia on tietysti pitänyt aina välillä ottaa mukaankin :-) Ja hyvin tyttö (+ äiti) edelleen muistaa mikä lahja se on.
tai sen tyvikohottajan (en muista nimeä) tai edes uuden silitysraudan (vanhassa johto hengenvaarallinen).
Hukkaan menee aina mun vinkit.
Viime vuonna sen piti ostaa mulle oma badenbaden yläkerran partsille, mentiin jopa kauppaan asti, mutta ei löytynyt (miehelle) mieluista, joten sekin jäi.
Mutta sen muistan ikuisesti että sain aamulla elämäni parasta munaa. Tosin sekin meni vähän hukkaan kun lapset oli jo oven takana ihmettelemässä että mitä siellä puuhataan...
että sellaista....
t: vaimo vm -69
Kasvohoidon. Ikää on 8v. vähemmän kuin vaimollasi, mutta toisaalta suht lyhyt avioaika ja kaksi lasta yhdistää, joten minusta se on ihana lahja. Saa olla hetken rentoutumassa ja ei lapsia tai miestä kitisemässä vieressä. Lisäksi ikää kun on, niin rypyt ehkä vähän siliää ja iho kirkastuu väsymyksen ja valvomisten jäljiltä. Eli kukkapuska ja kasvohoito kehiin! Niin ja laitat muksut tekemään kivat kortit!!!
Jos sinulla kerran "ei ole aavistustakaan", mistä vaimosi pitää.
Näyttää niin paljon mukavammalta kun on vähän rusketusta pinnassa.
Lisäksi saan kortin ja jonkun miehen ja lasten yhdessä leipoman "kakun". Nämä ovat buenot minulle. Niin ja kukkia varmaan.
Mutta itse kyllä ilahdun siitä, että mieheni muistaa minua silloin. Lahjan ei tarvitse mielestäni olla suuren suuri - eniten arvostan yhteistä aikaa ja pientä hemmottelua: vaikkapa lahjakortti kasvohoitoon, hierojalle, jalkahoitoon tms.
Täytyy kyllä sanoa, etten ollenkaan tajua miten voi olla parisuhteessa jonkun kanssa ilman että tietää mistä tämä tykkää...
[/quote]
Onkohan sen vaimon kivaa istua iltaa ravintolassa miehen kanssa, joka ei ole ollenkaan kiinnostunut hänestä? Parempi mennä ensin leffaan ja sitten syömään, niin ei tartte istua pöydässä vaikenemassa, voi puhua vaikka siitä leffasta.
Jotta menisi kerrankin oikein. Tässä vähän perustietoa:
Ikä: 42
Naimisissa: 5-v.
Lapsia: 2
Mistä pitää: ei aavistustakaan
Mitä ostin viimeksi: en mitään
Auta lapsia hankkimaan äidille lahja. Askartelette jne. Mukavin lahja on itsetehty, jonka lapset aamulla tuovat sänkyyn. Itse en ainakaan koe rahallisesti arvokkaiden lahjojen olavan mitenkään "hienoja" vaan juuri lapsilta saadut , heidän tekemänsä koristeet jne lämmittävät mieltä todellakin paljon.
Lisäksi tosiaan, odotan saavani lahjan lapsilta, en mieheltä. Jos syömme ravintolassa, syömme koko perheen voimin. Koska haluan ehdottomasti, että mukana on ihmiset joiden ÄITI olen.:)
anna työkaluja ja erätarvikkeita - tyyppiä kiikarit, retkikeitin, hyvät saappat kun edelliset kuluu puhki, pipo, lapaset, joku upea valokuvakirja Suomen luonnosta tai vanhasta puutyöperinteestä, Panu Kailan Talotohtori-kirja, karttoja ...
- hyvä kirja
- lahjakortti kauneushoitolaan (50-100€ riittää)
- lahjakortti puutarhamyymälään (meillä piha kesken)
tänä vuonna saan tosin äitienpäivälahjani vasta viikkoa myöhässä koska menemme Pariisiin ja tiedän että mieheni shoppailee mielellään vaatteita minulle:)
superiloinen, jos saan hyvän aamupalan, lapsilta kortiti ja mieheltä kukkapuskan.Näin olen aina saanut ja olen oikein tyytyväinen. Lahjaksi kelpaisi vaikka muutama pussi kuorikatetta pihalle helpottamaan rikkaruohojen kitkentää:)
Noilla linjoilla olen kyllä ollutkin jo aika monta vuotta. Vaikka ei niitä saappaitakaan kovin monia viitsi ostaa!
Saas nähdä, jos keksin vielä jotain uutta joku päivä.
14
lahjakortti johonkin hemmotteluhoitoon!
Ja aamu on kaikista tärkein, eli heräät lasten kanssa, katatte aamupalan (osta etukäteen hyviä leikkeleitä, purista itse tuoremehua jne.) Pääasia kuitenkin että katatte aamupalan valmiiksi. Jälkkäriksi vaikka suklaakonvehteja tms. helppoa herkkua.
Menette herättämään äidin korttien ja lahjan kera, voisitte vaikka laulaakin. Ja sitten aamupalalle. Ja siivoat kattauksen pois tiskeineen!
Kaikista helpoin kortti: lapsi piirtää pahville äidin kuvan, ja taakse kommentteja äidistä sekä onnittelut. Pahvia saat Tiimarista.