Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin työttömäksi ja on todella TYLSÄÄ...

Vierailija
06.05.2009 |

Mitä tekisin... siivota en jaksa ja täällä on sade ilma joten ikkuinoitakaan en voi pestä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitä kuppi kahvia, lue päivän lehti, muita lehtiä. Käy kirjastossa hakemassa luettavaa. osaatko neuloa / ommella (jos on tyttölapsia, tee nukeille vaatteita)

oletko teettänyt valokuvat ja laittanut albumeihin

Tässä omaa listaani, jota aattelin tehdä, kun olen lomautettuna kesäkuussa

Vierailija
2/7 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vähän samat ropleemat, mutta kai se tästä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on niin paljon tekemistä että oksat pois, jos oisin työttömänä olis kerrankin aikaa tehdä kaikkea :D Jumpata, lenkkeillä, retkeillä, lukea, kirjoittaa, piirtää ja maalata, korjata risat jutut, suunnitella ja tehdä vaatteita, valokuvata, siivota kaikki kaapit ja paperit jne jne.

Vierailija
4/7 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on niin paljon tekemistä että oksat pois, jos oisin työttömänä olis kerrankin aikaa tehdä kaikkea :D Jumpata, lenkkeillä, retkeillä, lukea, kirjoittaa, piirtää ja maalata, korjata risat jutut, suunnitella ja tehdä vaatteita, valokuvata, siivota kaikki kaapit ja paperit jne jne.

Vierailija
5/7 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yleensä teit lomilla sadepäivinä? Onko jotain harrastusta mitä voisit tehdä kotona nyt?

Jos et muuta keksi, niin etsi vaikka netista mielenkiintoista luettavaa, lehtiä, blogeja jne.

Olin niin tottunut töissä käymiseen. En osaa enää rentoutua ja harrastaa :( ap/i]

Vierailija
6/7 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ihan kodin ulkopuolinen punttisali (usein kaupungin salit esim. uimahallin yhteydessä on halpoja), harrastusryhmä, pienimuotoinen opiskelu (täydennyskoulutus tai kieli), vapaaehtoistoiminta, lukupiiri tmv.

Jos jäät vaan kotiin makaamaan ja av:lla surffailemaan, niin samasta paikasta löydät itsesi vuodenkin päästä!!!

Vierailija
7/7 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie jäin kanssa ekaa kertaa elämässä työttämäks. Alle viikon oon ollu nyt ilman työtä. Mut kyllä menee aika hitaasti. Meinaa hulluks tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi