Vien lapsemme pph:lle lahjaksi fazerin suklaakonvehtirasian ja karkkipakkauksen 700g.
Muuhun ei nyt vaan ole varaa. Tuo toffeepaketti on sellainen että naapurin koululaiset myivät. Nyppäsin siitä vaan koulun tarran pois. Ovat varmasti ihan hyviä, parasta ennen päiväys on yli vuoden päähän. Hoitaja on ihana ja lapsellemme rakas mutta mulla ei nyt vaan ole rahaa ostaa muutakaan. Ehkä noille on kuitenkin perheessä käyttöä kun hänellä on kolme vanhempaa lasta.
Kommentit (8)
Mutta minkä takia siitä hyväntekeväisyysrasiasta pitäisi se tarra repiä pois? Musta ainakin olisi ihan kiva tietää, että teit samalla hyvää kahdelle: ostit kalliin rasian jonkun leirikoulun hyväksi ja sitten annoit sen lahjaksi... =)
samaa mäkin ihmettelen, miksi sä sen tarran otit pois?
700 g karkkirasia ja suklaakonvenhtirasia ovat jotenkin noloja hätäratkaisuja?!?
Toinen riittää vallan mainiosti ja on ihan hyvä muistaminen.
Minäkin ihmettelen, miksei koulun tarra saisi jäädä rasiaan...
Jos jotain haluaa antaa, niin yksi rasiakin on jo paljon. Rasittavaksi muuttuu teidän elämänne, jos tuollaisilla asioilla rupeatte esiintymään ja kilpailemaan.
mut eipä ole tullu mittään... Eli kaiketi olen kamala hoitsu.
-pph-
Hyvä lahja, josta toinenkin rasia tai pakkaus jo riittävä. Ja koululaisten hyväksi mennyt ostos erityisen sopiva näin joulun aikaan. Itsekin olen ostanut lahjaksi reilua kauppaa, luomua, kehitysmaatavaraa, paikallisia elintarvikkeita tai käsitöitä jne.
noista riittää kyllä eli ei mielestäni tarvitse viedä kahta pakettia. :-)