Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku ihmettelee: onko miehet OIKEASTI tällaisia? Help!

Vierailija
16.12.2008 |

Olen treffaillut erästä alle 3-kymppistä nuortamiestä parin-kolmen kuukauden ajan. Aluksi hän välitti jotenkin käytöstavoista, mutta nyt on jo mennyt mielestäni yököttäväksi tää touhu.

Viikonloppuna mies oli meillä pitkästä aikaa käymässä. Hän lampsi kengät jalassa sisällä, meni jääkaapille kaivelemaan, söi kaikki mandariinit ja jätti kuoret pöydälle, juustosta hän veisteli puolet suoraan suuhunsa, pelikortit jäi levälleen pöydälle, vessanpytty jäi vetämättä (jouduin sanomaan, että viittiskö vetää jätöksensä pytystä alas), suihkusta tultuaan hän jätti likaiset kalsarinsa keittiön pöydälle ja ryhtyi syömään aamupalaa (huomautin tästäkin), ensin halusi panna, mutta sitten ei halunnutkaan kun vehje lörpähti, minua ei huomioinut mitenkään.

Siis WHATTA FUCK? Ja sitten se vielä puhuu et josko mentäis joskus naimisiin ja tehtäis lapsia! Ei juma, ton kanssa! Luulin, että on jotenkin järkevä tms, kun kerran opiskelee yliopistossakin.

Huh, nyt alkoi jo niin paljon ärsyttämään, kun edes ajattelin sen junttimaisia käytöstapoja. Vai onko vaan kaikki tollasia idiootteja?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka se kehtaa käyttäytyä noin? Joudut sen "äidiksi", jos meinaat jatkaa...

Vierailija
2/10 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökohtaisessa hygieniassa tai sitten jossain muussa, esim. henkisellä puolella (mielenterveysongelmia, talousongelmia..). Itse olen yh-äiti, eikä ilmeisesti ikäiselleni hieman alle 30-vuotiaalle löydy enää kunnollista miestä. Kaikki on joko naimisissa tai muuten varattu, loput sitten kaltaisiani jämiä. Mutta en mäkään huoli ketä vaan sen takia että oon sinkku.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sen miehen nyt just sun ikäinen tarvi olla, kattele miehiä vähän laajemmin. Mitä kautta sä oot tutustunu tähän mieheen? Maailmassa on muitakin miehiä kun kaverin miesystävän kaverit yms... Nykyiselle sanoisin suoraan että mä en sun piiaksi rupia, eihän kukaan jaksa aikuisen miehen sotkuja koko ajan siivota. Kaikki miehet eivät oo sikoja. Kyllä säkin löydät kivan herrasmiehen, ehkä jopa nykyisessä miehessä asuu sellainen... ;)

Vierailija
4/10 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee pesän (lue läävän) sun kämppääsi :-/

Vierailija
5/10 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen treffaillut erästä alle 3-kymppistä nuortamiestä parin-kolmen kuukauden ajan. Aluksi hän välitti jotenkin käytöstavoista, mutta nyt on jo mennyt mielestäni yököttäväksi tää touhu.

Viikonloppuna mies oli meillä pitkästä aikaa käymässä. Hän lampsi kengät jalassa sisällä, meni jääkaapille kaivelemaan, söi kaikki mandariinit ja jätti kuoret pöydälle, juustosta hän veisteli puolet suoraan suuhunsa, pelikortit jäi levälleen pöydälle, vessanpytty jäi vetämättä (jouduin sanomaan, että viittiskö vetää jätöksensä pytystä alas), suihkusta tultuaan hän jätti likaiset kalsarinsa keittiön pöydälle ja ryhtyi syömään aamupalaa (huomautin tästäkin), ensin halusi panna, mutta sitten ei halunnutkaan kun vehje lörpähti, minua ei huomioinut mitenkään.

Siis WHATTA FUCK? Ja sitten se vielä puhuu et josko mentäis joskus naimisiin ja tehtäis lapsia! Ei juma, ton kanssa! Luulin, että on jotenkin järkevä tms, kun kerran opiskelee yliopistossakin.

Huh, nyt alkoi jo niin paljon ärsyttämään, kun edes ajattelin sen junttimaisia käytöstapoja. Vai onko vaan kaikki tollasia idiootteja?

Ja ei ole kaikki miehet tollasia. Mä en eläis päivääkään mun miehen kanssa jos se olis tavoiltaan sikä.

Tosin kyllä mäkin sinkkuvuosina törmäsin jos minkälaisiin porsaisiin. Yksi joka inhotti eniten oli mies joka ei pessyt käsiään kun kävi vessassa, sen takia mä sen jätinkin :)

Vierailija
6/10 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*lampsi kengät jalassa sisällä

* vessanpytty jäi vetämättä

*suihkusta tultuaan hän jätti likaiset kalsarinsa keittiön pöydälle

Vierailija
7/10 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka etsintää...hyviinkin voi törmätä. Kun suutelee tarpeeks montaa sammakkoa, löytyy prinssikin.

Olin itse 8 vuotta sinkkuäitinä joten kokemusta on tosi idiooteistakin, kunnes sit törmäsin tähän nykyiseen, joka täyttää kaikki toiveeni.

Vierailija
8/10 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee melkein mieleen, että tekee noin tahallaan jotta eroaisitte.

Vierailija
9/10 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oman ikäisissä sinkkumiehissä on AINA jotain vikaa! Kannattaa vaan laajentaa ikähaarukkaa, sekä nuorempiin että vanhempiin... ja veikkaan, että jos jätkä on jo alta kolemkymppisenä eronnut isä, siinä on ihan varmana ollut äijässä vikaa. Viittaan esim. tänään käytyyn kotiorjakeskusteluun tuolla toisessa ketjussa...

Vierailija
10/10 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuollaisia ihan oikeasti olemassa?!?!? Hyi hitto.....olen selvästikin ollut onnekas myös yh-äitinä deittaillessa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä