Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veisinkö lapset mummolle hoitoon?

Vierailija
05.05.2009 |

Haluaisin kuulla mielipiteitä... Meillä 1,5 v. ja 4 v. on aloittamassa päivähoitoa, ja olisi ehkä mahdollisuus saada heidät mummolle hoitoon. Etenkin pienemmän kannalta se tuntuisi hyvältä ratkaisulta, kun mummo on tuttu ja turvallinen, mutta isomman kannalta mietityttää. Mummolla ei olisi mahdollisuutta kuljettaa isompaa kerhoon, joten tällä ei olisi kaverina kuin pikkuveli. Lisäksi mietityttää se, että meillä on joissain asioissa mummon kanssa aika erilaiset mielipiteet ja arvot, enkä yhtään epäile, etteikö hän syöttäisi lapsille näitä mielipiteitä vaikka tietää minun ja mieheni olevan eri mieltä asioista. Päätös on vaikea! Pienempää en kuitenkaan päiväkotiin haluaisi vielä laittaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mahdollisuus, käytä ihmeessä se hyväksesi!

Vierailija
2/4 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkö olisi mahdollista, että osan viikosta olisivat mummolla ja osan päiväkodissa tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä tulee enemmän maksujakin, kun päiväkodissa oleva menettää kotihoidontuen, ja päiväkodin osa-aikahoitokin on melko kallista.

Vierailija
4/4 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vierestä seurannut, miten sukulaisperheessä on välit kiristyneet juurikin siksi kun mummo otti lapsen päivähoitoon. Ja tavallaan ymmärrän että niin voi helposti käydä. Mummo tajusikin vasta myöhemmin miten sitovaa tuo hoito on, oli koko ajan kuin perseelle ammuttu karhu, lisäksi tuli erimielisyyksiä kasvatuksellisista asioista. Lapsikin muuttui jotenkin araksi.

Mummot saakoon olla vain mummoja, ei jokapäiväisiä hoitajia. Ja ihan hyvin ne 1,5 vuotiaat siellä tarhassa pärjää, mitä mä olen nähnyt kun aikoinani alalla työskentelin. Ei se ole niin paha paikka kuin monet luulee..