Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIssä minun sormukset - ARVAUKSIA?

Vierailija
15.12.2008 |

Menin töihin, otin sormukset pois ja laitoin liesituulettimen päälle, koska aloin tehdä pullataikinaa.

kahdeksan tunnin päästä lähdin kotiin ja huomasin kotona, että sormukset jäivät lieskarin päälle. Seuraavana päivänä niitä ei näy missään.

Olen perhekodissa töissä, lapset/nuoret 12 - 15 vuotiaat (6 kpl) ja kukaan ei (muka) ole nähnyt sormuksia! Olemme puhutelleet vaikka ja miten päin, mutta kaikki on täysin tietämättömiä ja osaavat sen hyvin kyllä esittää (?) . Remppamies teki olkkarissa hommia päivän.

Mitään ei ole ikinä hävinnyt, ei perhekodin isännän ja emännän koruja, ei rahaa tms. Panttaustaan ei mahdollista.

Huomenna teen rikosilmoituksen, jotta edes vakuutuksesta saisi jotain.

Itku pääsee; siinä oli kihla ja vihkisormus. Mummini vihkisormus ja kaksi muuta, jotka olen mieheltäni saanut. Uusiahan kyllä saa, mutta tunnearvoltaan näitä sormuksia ei korvaa mikään raha :(

Mitäs veikkaatte?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin arvaan että joku lapsista vienyt

Vierailija
2/7 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhekodin johtaja ei usko että kukaan tenavista olisi ottanut, koska ei ole ennenään :( Eli hänkään ei ole oikein mukana tässä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saamari ku tympäsee, niin ettei unta saa.

Vierailija
4/7 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen yläpuolella olevan kaapin raosta sinne näkymättömiin, siis ovat edelleen liesituulettimen päällä mutta eivät näy? Jos siis semmoinen esim. maustekaappi on.

Mies heitti aina töihin lähtiessään vihkisormuksensa keittiön aputasolle, siis usein heitti ohikulkiessaan, kerran oli hävinnyt. Tajusimme, että pöydän ja seinän välissä on yhdessä kohti rako, josta voisi mahtua periaatteessa. Sieltä löytyi keittiörempan yhteydessä. Pitänyt tosi oudossa kulmassa sinne mennä, mutta niin oli käynyt.

Pudonneet lattialle? Jospa jätit kuitenkin jonnekin muualle? Onko remonttimies luotettava? Tarkistakaa lieden tausta?

Minä ihmettelin kerran, minne sormukseni joutuivat taskusta, varmasti putosivat ja etsin.. Lopulta löytyi pesukoneen tiivisteen välistä, en muistanut, että housut olivat olleet pesussa ja painavina sinne tiivisteen liepeen alle olivat kulkeutuneet. Siis ainakin minulla muisti voi pettää, silloinkin syytin lapsia, että oletteko ottaneet, varmasti joko jätin ne vessan peilin eteen tai sitten putosivat taskusta.

Minä olen huomannut, että ihmeellisesti kadonneet esineet usein löytyvät ja sitten tulee ahaa-elämys, että ai niin, muistin väärin. Mutta ehkä et ole yhtä hajamielinen kuin minä... Tsemppiä, toivottavasti löytyy! Tule kertomaan tänne, miten kävi!

Vierailija
5/7 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mahdolliset ja mahdottomat paikat lähistöltä, jonne sormukset olisivat voineet liukua, pudota tai pyöriä. Usein kadonneet esineet löytyvät lähistöltä ja löytyy "luonnollinen selitys", vaikka olevinaan miten tarkasti olisi aluksi tutkinut. Onko mahdollista, että jätit kuitenkin jonnekin muualle?

Vierailija
6/7 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että ei tää niin idiootti voi olla, että ottaa riskin ja pöllii omaisuutta, kun muutenkin on seurannan alla.

Pitää vielä huomenna kääntää koko keittiö läpi, vaan en ymmärrä miten kaikki 5 sormusta voi kadota hukkapiiloon. Eriasia jos vain osa, mutta kaikki :(

Vierailija
7/7 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tälle olisi jokin luonnollinen selitys, että jos ne jostain pilkahtaisi esiin.

Myös asukkaille olemme kertoneet, että jos sormukset ilmestyy hiljaisuudessa takaisin lieskarin päälle, asian annetaan olla. Pääasia vain että saan ne takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan