Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei hyvää päivää!!

Vierailija
05.05.2009 |

siis voihan hel...

mies lähti sunnutai aamupäivällä omille teilleen ja palasi viime aamuyönä neljän jälkeen.. mitään ei miehestä kuulunut..

Eilen päivällä sattui sitten tapaus,että minulla jäi avaimet sisälle kun lasten kanssa lähdin ulkoilemaan ja ovi pamahti lukkoon.No exäni ja lasteni isä sattui tulemaan juttelemaan naapurini kanssa ja lapseni juoksivat isälleen kertomaan, että oltiin jääty lukkojen taakse. lasten huoneen ikkuna oli jäänyt auki toisessa keroksessa ja ex sanoi kiipeävänsä sitä kautta avaamaan meille sisältä oven. ja näin tapahtui.. tänään lapset sitten naureskellen kertoivat miehelleni(jolle odotan pian syntyvää vauvaa) että isä kiipesi tikkaita ylös avaamaan meille eilen oven.. Hän raivostui ja alkoi syyttämään minua pettämisestä, en ole ensinnäkään exäni kanssa juurikaan tekemisissä!!!

Kuinka hän kehtaa!!!??? Itse oli pari päivää omilla teillään, enkä minä häntä mistään syyttänyt, vaikka oli yönkin pois kotoa!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla aika ongelmainen isäsuhde taustalla?

Vierailija
2/6 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä taitaa olla selitettävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on itse tullut tehtyä tyhmyyksiä ja yrittää siksi kääntää jutun sinuun.

Vierailija
4/6 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisen tyhmä ämmä taas linjoilla..

Sulla taitaa olla aika ongelmainen isäsuhde taustalla?

Vierailija
5/6 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko jotenkin erityisen masokistinen vai vain tosi sinisilmäinen kun teet tuollaiset ääliön kanssa lapsia?

Vierailija
6/6 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo todella tuttua tuo syyttely.. sanon petettynä ja pettäjänä, että kun on itellä paha olla asian kans sitä kuvittelee että toisella osapuolella on kans jotain virityksiä menossa. oikeuttaa siis omaa pettämistä sillä että syyttää toista.. sano sille että sinä tiedät mitä on tapahtunu ja jos mies ei halua uskoa niin oma häpeä. sinulla on kuitenkin puhdas omatunto niin voit olla rauhassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan