Kenellä huonoin palkka G?
Itsellä n. 1000 € netto käteen. Osa-aikatyö kotoa käsin, mutta yliopistokoulutus takana. Ihan itse valittu, että jäisi aikaa perheellekin. Stressitön elämä verrattuna moneen muuhun, joiden pitää aikaisin ylös ja myöhään kotiin. Ainut mikä tietty välillä stresssaa on rahatilanne:)).
Onko muita näin surkeasti tienaavia?
Kommentit (32)
ja kumpaankin suuntaan =). Voi olla vuorviikoin joko 1040e tienaava yh tai 4400 tienaava juristin vaimo.
Vuokran jälkeen (ihan kohtalaisen suuri...) käteen jää 230e. Toisaalta päivät ovat lyhyet ja aikaa lapsen kanssa olemiseenkin jää. Yh olen minäkin, joten toki elatustuen ja lapsilisän saan vielä palkan lisäksi (=~530e yht.).
...niin porukka vastaa, että vuokran jälkeen minulle jää X määrä euroja. Itsehän olette vuokranne valinneet, kertokaa nyt vain ne palkat.
Olisitte kertoneet sen tuntimäärän minkä teette kuukaudessa.
tuntipalkka n.10,5€ ja n.25 tuntia viikossa teen töitä. yleensä aamuvuoroja.
nettopalkka kuukaudessa n. 800-1000€, riippuu lisistä ja tuntimäärästä.
2vko-järjestelmä, eli 2vkoa = 40h, n.950€+lisät (ilta15%, pyhä 100%, ylityö ekat 12h 50% loput 100% ja minimipalkalla oon, että ei se vissii kuitenkaan niin huono oo, ku on annettu ymmärtää...
välillä pidän 2 viikkoakin vapaata (tietysti pidempiäkin lomia välillä), ja toisinaan teen 4-5 vuoroakin töitä viikossa. Keskiarvo ehkä 2 vuoroa viikossa, yleensä iltaisin ja viikonloppuisin. Palkka vaihtelee vuoroista riippuen 300-2000e/kk. Lapset hoidan kotona, mutta kun nuorinkin on jo yli 3v en saa mitään tukia. Hyvin tullaan toimeen (miehen bruttopalkka 2600e/kk) ja nautitaan kun ei tarvi stressata aikatauluista!
Tarkoitan, että hänhän tekee osa-aikatyötä omasta halustaan. Kertokaa te oikeasti huonopalkkaiset mitä tienaatte. Te jotka olette kunnnolla töissä vakituisesti.
Ihan realistisia summiahan nämä ovat! Perhepäivähoitajat ja lastenhoitajat eivät todellakaan tienaa kuin pph:t alle 1000e /kk ja lastenhoitajat reilu 1000e/kk. Nettona siis. Mikä siinä siis on liioittelua?? Vai asutko jossain kuplassa jossa hoitoalalla olevatkin tienaavat kuin keskituloiset??
ja kumpaankin suuntaan =). Voi olla vuorviikoin joko 1040e tienaava yh tai 4400 tienaava juristin vaimo.
huonossa jamassa kun saan ansiosidonnaista 1700€/kk brutto..
En kuitenkaan tee täysiä työpäiviä 9-15. Lähinnä teen ehkä 3 h/päivä... Mielestäni saan ihan ok panokseen nähden. Sitä paitsi olen huomannut, että asiakkaat kyllä äkkiä kaikkoavat jos pitävät hintaa liian korkeana.
Ap