Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi poikaystävä ja eka pieru..auttakaa häpeään kuolevaa!!!!!

Vierailija
15.05.2015 |

Miten niinkin luonnollinen asia voi aiheuttaa näinkin kolossaalisen ja mammuttimaisen häpeän? Sieltä se tuli ja putkahti ilmoille ihan varoittamatta kesken hellän hetken. Poikaystävää ei haitannut, sanoi ettei häntä luonnolliset pikkuasiat kiinnosta, mutta minun tekisi mieli lopettaa itseni vaikka tuolla harjalla ja rikkalapiolla.

Sanokaa nyt helvetti jotain lohdutuksen ja vertaistuen sanoja. Tällä hetkellä hävettää niin saatanasti.

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, kun päästät ripuli köntsän porealtaaseen, tiedät mitä on häpeäminen.

Vierailija
42/107 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap kultapieni... Minä päästin ilmoille ensimmäisen kerran kun mieheni antoi minulle romanttista hierontaa takapuolen ja takareisien alueelle :D olisin voinut päättää päiväni siihen hetkeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset häpeilee pieruja? Normaali ihminen pieree n. 20 kertaa päivässä ja pierujen pidättely ei ole terveellistä.

Vierailija
44/107 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo tuhansia vuosia sitten runoiltu miten intiimein asia on kun nainen pieree miehen sylissä.

Vierailija
45/107 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali <3

Vierailija
46/107 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tulisi hävetä pieruja vähemmän ja pierrä enemmän. Ainakin joidenkin naisten pierut haisevat kauhistuttavalle kalmolle, kuin avaisi tuhansia vuosia suljetun faaraon haudan mistä tulee muumioiden ja pahojen henkien löyhkä. Uskon että johtuu liiasta pieremättömyydestä. Rupsutelkaa heti kun rupsututtaa, tuore pieru ei haise niin pahalle.

Vierailija
47/107 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pröööööt!

Vierailija
48/107 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niinkin luonnollinen asia voi aiheuttaa näinkin kolossaalisen ja mammuttimaisen häpeän? Sieltä se tuli ja putkahti ilmoille ihan varoittamatta kesken hellän hetken. Poikaystävää ei haitannut, sanoi ettei häntä luonnolliset pikkuasiat kiinnosta, mutta minun tekisi mieli lopettaa itseni vaikka tuolla harjalla ja rikkalapiolla.

Sanokaa nyt helvetti jotain lohdutuksen ja vertaistuen sanoja. Tällä hetkellä hävettää niin saatanasti.

Oot ap selvästi hauska ja herttainen tyyppi ja varmasti siksi aarre poikaystävälle tuosta ilmoille putkahtaneesta ylläristä huolimatta :) Ei mitään hätää, hienoa on myös pahoitella niin kuin teitkin. Siitä vaan eteenpäin. Harja ja rikkalapio ainoastaan siivouskäyttöön, ei ap:n (mitä kummallisimpaan tapaan) lopettaa itsensä, eiks vaa? :)

Vierailija
49/107 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut mies rakastaa rakkaansa pierujakin.

nimim. kokemusta on

Vierailija
50/107 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeeeh, mulla on edelleen ongelmia samassa huoneessa pieraisemisen kanssa, nyt parin vuoden seurustelun jälkeen. Yritän päästää äänettömiä silloin kun on pieni tarve, koska kantapään kautta on opittu, että se muuttuu vain pahemmaksi jos pitkään pidättää. Oon saanut aikaan järkyttävät vatsakivut, pinkeän, mouruavan mahan ja parin päivän ummetuksen sillä, että jännittää jos se kuuleekin kun kakkaan. Se on pahinta. Nyt vessaan mennessä laitan musiikkia soimaan ja yritän olla pieremättä, mutta jos sieltä vessasta nyt pieru kuuluu, niin voi voi. Yritän olla kuin mitään ei olisi tapahtunut, vaikka varmaan posket punottaa. Eikä mies niistä onneksi mitään sano, siinä vaiheessa kyllä vähän suuttuisin :D

Meillä kotona kuitenkin piereskeltiin ihan ilman estoja, mutta jotenkin se nolotus menee suoliin asti.

Vierailija
51/107 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole täydellinen. Sinäkin vain osoitit olevasi tavallinen kuolevainen eli ihminen. Mitä sitä pikku paukkua häpeämään. Äänetön märänneelle kananmunalle haiseva tuhnu on paljon kauheampi. Silloin saa jo posket karehtia punaisina häpeästä!

Vierailija
52/107 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään paitsi jos miehesi haistoi sen pierun niin sitten se on vähän noloa. Naisten pierut haisee pahemmalle kuin miesten

Vierailija
53/107 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ainakin aattelen olevani niin hyvä ihminen, ettei pahat hajut voi ees pysyä mun sisällä. Sitä paitsi mun maha tulee kipeeks jos yritän pidätellä pierua.

Vierailija
54/107 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita peräreikään jokin hassu vappupilli. Ei hävetä yhtään, kun kiemurtelette lattialla naurusta.

Vierailija
55/107 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pieru on vaarallinen, sillä se tulee kolmion takaa täysin yllättäen.

Vierailija
56/107 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannattaa pieraista melko nopeaan uudessa suhteessa. Siitä ei o kun harmi. Meillä ei piereskelty koskaan 10 vuoden suhteessa ja ongelmia siitä seuras. Vessassakäyntikin oli yhtä helvettiä kun mitään saanu kuulua, eikä toiseltakaan kuulunut. En tähän viitti edes kirjottaa kaikkia toimenpiteitä mitä olen suorittanu ulostamiseen liittyen, tsiisös (kauhulla muistelen). Koittakaapa itse käydä äänettömällä ripulilla, niinpä.

Surkuhupaisin tapaus kuitenkin oli se kun mentiin lääkäriin päivystykseen sen vuoksi kun maha oli täynnä kaasua. En sitten tiedä oliko puoliso rupsutellut onnesta soikeena siellä lääkärin painnellessa mahaa vai mikä oli meininki. Mut käynnin jälkeen olo oli kuitenkin helpottunut.

Noloahan se ensipieru on mutta helpottaa elämää ihan h*lvetisti.

Vierailija
57/107 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ostamaan sellaisen ilmavaivakatalysaattorin, jos et halua normaalisti piereskellä poikaystäväsi seurassa. Katalysaattori on pieni mekaaninen laite joka asetetaan puoliksi pyllyn sisään ja puolet jää ulos. Kun pieraiset, niin katalysaattori hävittää hajun ja äänen se muuttaa vihellykseksi, joka muistuttaa suusta tulevaa vihellystä.

Saatavilla apteekeista nimellä ilmavaivakatalysaattori.

Vierailija
58/107 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pieru on vaarallinen, sillä se tulee kolmion takaa täysin yllättäen.

Vierailija
59/107 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastunut mies rakastaa rakkaansa pierujakin.

nimim. kokemusta on

Vierailija
60/107 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi tuon jälkeen muuta kuin ottaa eron kello 23.