Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi poikaystävä ja eka pieru..auttakaa häpeään kuolevaa!!!!!

Vierailija
15.05.2015 |

Miten niinkin luonnollinen asia voi aiheuttaa näinkin kolossaalisen ja mammuttimaisen häpeän? Sieltä se tuli ja putkahti ilmoille ihan varoittamatta kesken hellän hetken. Poikaystävää ei haitannut, sanoi ettei häntä luonnolliset pikkuasiat kiinnosta, mutta minun tekisi mieli lopettaa itseni vaikka tuolla harjalla ja rikkalapiolla.

Sanokaa nyt helvetti jotain lohdutuksen ja vertaistuen sanoja. Tällä hetkellä hävettää niin saatanasti.

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on 10 vuotta vanha.

Mutta yksi hauskimmista ketjuista, ja rehellisistä. Olen nauranut vesissä silmin teidän ihania juttuja. 

Kiitos kaikille.

Nyt olisi ihan tietää vieläkö AP on poikaystävänsä kanssa? Aviossa? Lapsia? Vai kenties toisen kanssa.

Ja miten sujuu pieru rintamalla.

Vierailija
82/107 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap suhteenne ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on varmaan pierullinen smalltalkki?

Vierailija
84/107 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ymmärtää moista häpeää, häpeä mieluummin ruoka suussa puhumista.

Kun hellän hetken aikana pääsee pieru tai pissitippa on se vain osoitus rentoutumisesta,

antautumisesta ihanuuden vietäväksi.tsemppiä

Vierailija
85/107 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teethän sä unissasikin sitä koko ajan sarjanaan jopa, jos se toinen hereillä siinä, kyll kuulee ja hajut lemahtaa peiton alta. aamulla sukuelinkin haisee omille  ja sitten  ulosteelta. elämä on.

Pierujen pidättelyn hallinta kuuluu naiseuteen, sitä tuossa hävetään, ei itse pieremistä.

Vierailija
86/107 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset häpeilee pieruja? Normaali ihminen pieree n. 20 kertaa päivässä ja pierujen pidättely ei ole terveellistä.

Pierusta kaatuu maailma, mitenkään ikinä ei voi kakkia vessassa jos asunnossa on mies ja hädintuskin pissiä kun siitäkin voi kuulua ääni. Epätervettä häpeää aivan normaaleja ruumiintoimintoja kohtaan.

Vierailija
87/107 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieraisin ensimmäistä kertaa poikaystäväni kuullen mojovan emätinpierun.. Hänen antaessa minulle suuseksiä. En todellakaan päästele sellaisia yleensä. Kyllä hävetti ja yritin vielä selitellä että se ei sitten tullut sieltä ja oli ihan vahinko.. Mutta yhdessä ollaan edelleen ;D

Ai kamala! Tuollaisen jälkeen olisi varmasti mahdotonta yrittää nauttia seuraavalla kerralla kun korvissa raikuisi vain edellisen kerran pöräys

Vierailija
88/107 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pieriessä, vahingossa tai miten vaan, tuntuu, että olemme yhden pykälän lähemmäksi toisiamme. Tosin, jos nainen jatkaa estotonta piereskelyään oikein tuhottomasti, niin silloin voi alkaa hieman mietityttämään psyykkeen normaalius.

Vanha, mutta ajankohtainen. Olemme mieheni kanssa olleet naimisissa 20 vuotta. Aamunavauksemme on pieru. Psyyke molemmilla kunnossa! 

Vierailija
89/107 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tykkää jos naiset piereksii. Se on noloa eikä sovi naisille ollenkan. Piereskely on miesten juttu, samoin kuin röyhtäily.

Röyhtäilystä en pidä, pieru nyt vaan on hauska.

Vierailija
90/107 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan piereskely toki normaalia mutta en minä sitä muiden läsnäöllessä halua tehdä. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä nyt kolme vuotta enkä piere vieläkään hänen kuullen. Unissani varmaan mutta mieskin nukkuu niin sikeästi että tuskin siihen herää.

Vierailija
91/107 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten tulisi hävetä pieruja vähemmän ja pierrä enemmän. Ainakin joidenkin naisten pierut haisevat kauhistuttavalle kalmolle, kuin avaisi tuhansia vuosia suljetun faaraon haudan mistä tulee muumioiden ja pahojen henkien löyhkä. Uskon että johtuu liiasta pieremättömyydestä. Rupsutelkaa heti kun rupsututtaa, tuore pieru ei haise niin pahalle.

😂 mun rupsaus on joskus kuvailemaasi. Mieheni toteaa vaan, että ihme, jos aamulla herää. 

Vierailija
92/107 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen vaimoni poksautti ensimmäisenä yhteisenä yönä. Kuului vain poks. Olin jo nukahtanut, mutta heräsin poksahdukseen. Nauratti, mutta pidätin naurun. Kuulin vain sanat "herranen aika". Nykyään nauretaan asialle.

Päästin tässä joku viikko takaperin aamuyöllä ison pierun. Mieheni heräsi ja tuumasi, että herranen aika. Ei vissiin oo vielä 20 vuoden jälkeen tottunu 😂

Vierailija
93/107 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi estää hääkellojen soimisen.

Oltiin nykyisen mieheni kanssa ensimmäistä kesää yhdessä. Heräsin yöllä isoon pamaukseen. Luulin, että joku ulkona ampuu pyssyllä. Sitten seurasi toinen pamaus ja tajusin, että ääni lähti minusta. Mies pökkyrässä. Olin kuolla nauruun. Naimisissa oltu 20 vuotta.

Vierailija
94/107 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset häpeilee pieruja? Normaali ihminen pieree n. 20 kertaa päivässä ja pierujen pidättely ei ole terveellistä.

Nythän pierukävelyt ovat trendikkäitä. Voihan sitä käydä yhdessä pierukävelyllä ennen helliä hetkiä. Pierukävelyn hiet voi vaikka pestä pois yhteissuihkussa. 

Vierailija
95/107 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna räjähtäis kiihotuksesta jos nainen pierasis lähellä ja vielä haistais sen🤤

Vierailija
96/107 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä mitään apua, lohdutusta etkä tukea tarvitse, sanoithan kuolevasi. Se on sitten menoa se. 

Vierailija
97/107 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa täällä ihastellun DI:n kanssa, on vieläpä tohtori. Päästin äsken pierun, hän otti siitä sävelkorkeuden ja lauloi serenadin. 

Näin meidän sivistyneessä kulttuurikodissa. 

Vierailija
98/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko suuntautunut?

Vierailija
99/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoo, ettei haittaa niin ei se oikeasti haittaa. Miehillä 1 = 1, naisilla taas 1 voi olla ihan mikä vain numero mikä niinq tuntuu kivalta sillä hetkellä hihii tirsk hihihi

Vierailija
100/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap???