Uusi poikaystävä ja eka pieru..auttakaa häpeään kuolevaa!!!!!
Miten niinkin luonnollinen asia voi aiheuttaa näinkin kolossaalisen ja mammuttimaisen häpeän? Sieltä se tuli ja putkahti ilmoille ihan varoittamatta kesken hellän hetken. Poikaystävää ei haitannut, sanoi ettei häntä luonnolliset pikkuasiat kiinnosta, mutta minun tekisi mieli lopettaa itseni vaikka tuolla harjalla ja rikkalapiolla.
Sanokaa nyt helvetti jotain lohdutuksen ja vertaistuen sanoja. Tällä hetkellä hävettää niin saatanasti.
Kommentit (107)
Jommaltakummalta se ensimmäinen pieru jokatapauksessa pääsee. Minun tapauksessani hyvin käyttäytyvältä mieheltäni. Hän oli luonani käymässä ja valitteli kipeää toimistotyöläisen selkäänsä.
Laitoin lattialle jumppa-alustan, pyysin miestä menemään siihen selälleen ja taivuttamaan jalkoja pään yli, että selkä- ja niskalihakset venyisivät.
Jostain syystä mies empi - ja tartuin sitten nilkoista ja "autoin" sitten ottamalla nilkoista kiinni ja yrittämällä viedä ne pään yli. No - miehestä kuului korkea ja pitkä puiiiiiih - ja näin oli tärkeä etappi saavutettu. Siitä tuli hauska muisto, vaikka mies oli ihan tulipunaisena silloin.
Meillä loppui pierujen häpeäminen laktoosi-intoleranssiin viimeistään. Laktoosituotteet käy mahaan niin maan pirusti, mahaan sattuu ja pierettää, enkä niille voi mitään.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:27"]Muistelet tuota aikaa vielä kaiholla silloin kun aamun rutiiniksi on tullut kuulla kuinka mies kusta lorottaa ovi auki vessassa ja päästää puolivälissä pierun. Joka vitun aamu! T. mihin romantiikka katosi
[/quote] apua, mun mies tekee samaa :D ja ihan joka aamu!
Ärsyttää jotenkin toi kun pitkässä suhteessa olevat lässyttää että odotahan 10 vuoden päästä... Itse olin suhteessa 20 vuotta eikä ollut mitään inhimillistä, mitä emme toistemme edessä olisi häpeilemättä tehneet. Silti pieraiseminen uudessa suhteessa jännittää yhtä paljon kuin nuorenakin.
Pierevä nainen on kauheinta maailmassa.
Siis mikään ei ole niin järkyttävää. Ei mikään! Tarkennan: siis pierevä kaunis nainen.
Mun mielenterveys ei yksinkertaisesti vaan kestä sellaista.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:27"]
Muistelet tuota aikaa vielä kaiholla silloin kun aamun rutiiniksi on tullut kuulla kuinka mies kusta lorottaa ovi auki vessassa ja päästää puolivälissä pierun. Joka vitun aamu! T. mihin romantiikka katosi
[/quote]
Toinen kova sana on, kun singahtaa anivarhain vessaan isommalle hädälle ja jättää oven auki. Ajatus on toki hyvä, ettei herättäisi ovea kolisuttamalla toisia, mutta heräähän siinä kun tuomionpäivän pasuuna ärjäisee ja kaikukoppana toimiva pytty vain lisää pierun vaikuttavuutta...
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 01:04"]
Piereekö naisetkin muka?
[/quote]
En tiedä mutta pieruketjujen määrästä päätellen aihe näyttää kiinnostavan erityisesti. Näin miehenä ei aukea.
Pieru on iloinen asia. Tiesittekö muuten, että Mesopotamiasta löydetty maailman vanhin muistiin merkitty vitsi oli pieruhuumoria?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:12"]
Pieru on iloinen asia. Tiesittekö muuten, että Mesopotamiasta löydetty maailman vanhin muistiin merkitty vitsi oli pieruhuumoria?
[/quote]Ja jopa vitsin sisältö oli jotenkin näin: "juttuja, joita ei ole koskaan tapahtunut - nuori nainen pieraisee rakastajan sylissä". En muista menikö ihan noin. Mutta ajatelkaa, että jo tuhansia vuosia sitten pieru on aivan samoin kirvoittanut ihmisissä sekä naurua että häpeän tunteita, ja jo silloin naiset ovat häpeilleet pieruja :)
Miehet ei tykkää jos naiset piereksii. Se on noloa eikä sovi naisille ollenkan. Piereskely on miesten juttu, samoin kuin röyhtäily.
Ihan luonnollinen asia ja jotkuthan jopa erityisesti tykkää kusi- ja paskaseksistä.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:27"]Muistelet tuota aikaa vielä kaiholla silloin kun aamun rutiiniksi on tullut kuulla kuinka mies kusta lorottaa ovi auki vessassa ja päästää puolivälissä pierun. Joka vitun aamu! T. mihin romantiikka katosi
[/quote]
Tää on niin tuttua :D
Mun mies alusta asti päästi pierut ihan avoimesti valloilleen :D Itte en varmaan kuukauteen kehdannu mutta ku kerran pääsi ni ei oo tullu siitä stoppia :D Minä oon nytkin meistä se joka enempi pieree :D
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:35"]Oikeastaan tämä 15 vuoden parisuhteen vaihe, jossa pieraistessani mies sanoo joko "minä sinua" tai ottaa äänen ja alkaa laulaa, on aika jees.
[/quote]
Aika hauska. Pröööööööts......." aaaaaaaa. Puhelinlangat laulaa ja taivaalla loistaa kuu...." :D
Meillä mies "rikkoi jään", heti suhteen alussa istuttiin suihkun lattialla ja siltä pääsi rehellinen vesipieru. Mies oli kyllä nolona ja muistan vieläkin kun sanoi vaan että "no, puolustuksekseni voin sanoa et oon juonu tänään maitoa". Tuon jälkeen ei meillä kumpikaan ole häpeillyt ruumiintoimintojaan ja olen onnellinen että mies hoiti asian pois päiväjärjestyksestä. Luulenpa että miehesikin on vaan tyytyväinen jos olet oma ihana, joskus haiseva, itsesi hänen edessään etkä teeskentele.
Ironista on että meillä mä olen ihan järkyttävä piereskelijä, välillä mietin että onko tämä ihan normaalia mutta suvussa ilmeisesti kulkee (voiko tällainen kulkea suvussa?!). Toisen vanhempani lapsuudenkodissa raikasi niin että joku oli sanonut että ovessa pitäisi lukea "Pieruset". Mutta eipä tällainen ole miestäni haitannut, eikä seksi- tai suihinottohalut ole vuosien suhteen/avioliiton jälkeenkään laantuneet. Edelleen aktiivisesti uskaltautuu vesirajan alapuolelle ;)
" Joka pierua piättää, siin on muutaki vilippiä."
Mun pierumuuri rikkoutuu vasta kahden vuoden seurustelun jälkeen,asuttiinki jo yhdessä. Jumppailin kaikessa rauhassa olkkarin lattialla ja mies katto telkkaria. Jostain syystä kuvittelin ohikiitävän hetken ajan olevani yksin kotona (silloin meinaa törisee), koukistin toista jalkaa ja pieraisin. Samalla hetkellä tajusin että mieskin on siinä ja hetken lamantuneena tuijotettiin toisiamme. Sit mies räjähti nauruun ja mä pakenin makkariin peiton alle häpeämään :D. Mies tuli perässä ja tuumaa et on tätä tavallaan ootettukki :D. Miehen pierumuuri rikkoutui parin kuukauden seurustelun jälkeen, meni edeltä pihalle kun olimme lähdössä johonkin. Mä seurasinki perässä luultua nopeempaa ja samalla hetkellä kun avasin ulko-oven niin mies nosti toisen jalan ilmaan, koukisti sitä ja pieras. Tuumasi vaan että onneks ollaan pihalla.