Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi poikaystävä ja eka pieru..auttakaa häpeään kuolevaa!!!!!

Vierailija
15.05.2015 |

Miten niinkin luonnollinen asia voi aiheuttaa näinkin kolossaalisen ja mammuttimaisen häpeän? Sieltä se tuli ja putkahti ilmoille ihan varoittamatta kesken hellän hetken. Poikaystävää ei haitannut, sanoi ettei häntä luonnolliset pikkuasiat kiinnosta, mutta minun tekisi mieli lopettaa itseni vaikka tuolla harjalla ja rikkalapiolla.

Sanokaa nyt helvetti jotain lohdutuksen ja vertaistuen sanoja. Tällä hetkellä hävettää niin saatanasti.

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap kultapieni... Minä päästin ilmoille ensimmäisen kerran kun mieheni antoi minulle romanttista hierontaa takapuolen ja takareisien alueelle :D olisin voinut päättää päiväni siihen hetkeen!

Vierailija
2/107 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että me miehet annetaan hiljainen arvostus sille, että huolehdit tuollaisesta asiasta ja minusta juuri se on aika feminiininen ominaisuus. Ei sitä tosin kannata pitkään muistella. Mutta parempi siis että välität kun ettet välittäisi, se tekee eron. Nyt pitää vaan jatkaa elämässä eteenpäin.

-Mies XX

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia voisi auttaa.

Vierailija
4/107 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset häpeilee pieruja? Normaali ihminen pieree n. 20 kertaa päivässä ja pierujen pidättely ei ole terveellistä.

Vierailija
5/107 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen asia tottakai, mutta ei helvetti tätä häpeän määrää, kun se omalle kohdalle sattuu ekaa kertaa uuden ihmisen kans. Pierumuuri on nyt rikottu, mutta en olisi tahtonut olla se jäänmurtaja. Tekis mieli laittaa viesti, että en halua nähdä enää koskaan. Jos vois vaan kaivautua asunnon matonrakoon ja jäädä sinne.

Ap

Vierailija
6/107 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan tämä 15 vuoden parisuhteen vaihe, jossa pieraistessani mies sanoo joko "minä sinua" tai ottaa äänen ja alkaa laulaa, on aika jees.

Vierailija
7/107 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallista.

Vierailija
8/107 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kelpais pierevä tyttökaveri.
T: yksinäinen runkkari

Vierailija
9/107 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, nou hätä ap! Deittaillessa nykyistä poikaystävääni olin kutsunut hänet luokseni kylään kokonaiseksi viikoksi (kaukosuhde silloin). Itseäkin tuo pierujuttu kauhistutti ja tein koko viikon ajan parhaani etten päästäisi piipahdustakaan takapuolestani. Vessassa hanat lauloivat, jotta uskalsin edes jotain päästä ilmoille. Onnellisena vietimmekin koko viikon pikkuhiljaa rakastuen toisiimme ja luulin jo että olisin selvinnyt tuosta viikon pidätyksestä kunnialla. N. vuosi sen jälkeen poikaystäväni kuitenkin kertoi nauraen karun faktan (muistellessani romanttista viikkoamme), että yöllä kauniisti lusikassa nukkuessani olin paukutellut, suhissut ja popsunut kiitos ankaran pidätykseni... Nyt jälkikäteen onneksi vain naurattaa, mutta silloin jos olisin saanut tietää niin olisin varmasti myös tarttunut rikkalapiokihveliin :D

Vierailija
10/107 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranlettas..

Vierailija
11/107 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh? Mies jota ei kiinnosta pieru? Outo...nyt kannattaa katsoa tarkkaan mikä helikeiju se on. Toinen asia joka tulee mieleeni...on varmaan olemassa jokin terapiamuoto tätä asiaa varten. Pierun luonnollistamis-terapia. Pieru kaverina. Pieru - luonnollinen osa parisuhdetta. Älä pelkää pierua. 

Vierailija
12/107 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin ensimmäistä kertaa poikaystäväni kuullen mojovan emätinpierun.. Hänen antaessa minulle suuseksiä. En todellakaan päästele sellaisia yleensä. Kyllä hävetti ja yritin vielä selitellä että se ei sitten tullut sieltä ja oli ihan vahinko.. Mutta yhdessä ollaan edelleen ;D

Vierailija
13/107 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 hahahaha :D

Vierailija
14/107 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on joku joka rakastaa ja murehdit tuollaista? No, lopeta se rakkaus, niin ei haittaa tuollaiset asiat.

Vierailija
15/107 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttöystävä meinasi kuolla häpeään, kun päästi sellaisen röhkäyksen kesken naurun. Ei tuollaiset asiat tai pierut haittaisi itseäni ollenkaan, mutta vähän epäilen ettei tyttöystäväni pääsisi ikinä yli, jos pieraisisi tietoisestu seurassani. :D

Vierailija
16/107 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pieraisin ekaa kertaa varmaan pari viikkoa tapaamisen jälkeen. Olin olkkarissa ja mies keittiössä. Hajusta olisin jäänyt kiinni joka tapauksessa joten nauroin ja huusin miehelle että täällä sitten haisee kun pierasin!
Mies pieraisi ekaa kertaa kolmen vuoden seurustelun jälkeen!! Kiusasin sitä nekin vuodet kun kuulin että mahassa pulputti että mahtaa olla maha kipee kun ei uskalla pieraista ;)

Vierailija
17/107 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pieriessä, vahingossa tai miten vaan, tuntuu, että olemme yhden pykälän lähemmäksi toisiamme. Tosin, jos nainen jatkaa estotonta piereskelyään oikein tuhottomasti, niin silloin voi alkaa hieman mietityttämään psyykkeen normaalius.

Vierailija
18/107 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka pieru tuli kun olimme teinejä. Oli uusivuosi ja juotu oli kunnolla. Maha sitten sekaisin sen takia. Makasimme sängyllä ja katsoimme elokuvaa, sitten se vain tuli, vaikka kuinka pistin vastaan. Hävetti. Sanoin, että heh mahaan sattuu ja poikaystävä totesi, että anna tulla. No annoin ja siitä lähtien olen antanut tulla kun huvittaa. Poikaystävällä kesti vielä pari kuukautta, että uskalsi myös päästää :D

Vierailija
19/107 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelet tuota aikaa vielä kaiholla silloin kun aamun rutiiniksi on tullut kuulla kuinka mies kusta lorottaa ovi auki vessassa ja päästää puolivälissä pierun. Joka vitun aamu! T. mihin romantiikka katosi

Vierailija
20/107 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:14"]Naisen pieriessä, vahingossa tai miten vaan, tuntuu, että olemme yhden pykälän lähemmäksi toisiamme. Tosin, jos nainen jatkaa estotonta piereskelyään oikein tuhottomasti, niin silloin voi alkaa hieman mietityttämään psyykkeen normaalius.
[/quote]päin vastoin, joka pierua pidättää niin sillä on muutakin salattavaa!