Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mun pitäisi suhtautua? Aikuinen sinkkuystäväni ajautuu vehtaamaan naimisissa olevien miesten

Vierailija
15.12.2008 |

kanssa. Hänellä on ollut seksisuhde, romanttinen ystävyyssuhde ja pussailuiltoja. En tiedä, onko hänellä juuirkana kokemusta vapaista miehistä. Itseäni moinen käytös suututtaa, kun kuvittelen itseni sen vaimon asemaan. Minunkin miehestäni ystäväni häiritsevästi vihjailee ja vitsailee. Vastuu on tietysti sillä, joka on parisuhteessa, mutta moraali pitäisi olla kaikilla - varsinkin kun on tiedossa, että mies ei ole vapaa. Periaatteessa asia ei kuulu minulle, mutta vastaan sitä olen. Pysynkö edelleen hiljaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi sekaantua naimisissa olevaan mieheen.

Vierailija
2/9 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeeko itse ongelmaksi vai onko välinpitämätön.

Joka tapauksessa kaverisi on terapian tarpeessa, jos moinen käytös on selkeä kuvio. Eipä siinä taida sun hyväksynnät tai paheksunnat kamalasti vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan itsekin ottaisin naimisissaolevan fuckbyddyn jos olisin sinkku. Olen naimisissa ja ollut mieheni kanssa jo 15 vuotta. Jos pettäisi, olisin vihainen vain miehelleni. Muut eivät voi minua pettää kuin hän.

Vierailija
4/9 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pelasimme golfia ja puhuimme asioista paljon. Hän oli joskus aikanaan tehnyt päätöksen ettei eroa.

Minä en ollut valmis enkä halukas sitoutumaan. Tuo suhde kattoi siis kummankin tarpeet.

Vierailija
5/9 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereita eikä tollasia paskajuoruämmiä niinku sinä pohjimmiltas

Vierailija
6/9 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa. Hänellä on ollut seksisuhde, romanttinen ystävyyssuhde ja pussailuiltoja. En tiedä, onko hänellä juuirkana kokemusta vapaista miehistä. Itseäni moinen käytös suututtaa, kun kuvittelen itseni sen vaimon asemaan. Minunkin miehestäni ystäväni häiritsevästi vihjailee ja vitsailee. Vastuu on tietysti sillä, joka on parisuhteessa, mutta moraali pitäisi olla kaikilla - varsinkin kun on tiedossa, että mies ei ole vapaa. Periaatteessa asia ei kuulu minulle, mutta vastaan sitä olen. Pysynkö edelleen hiljaa?

En vaan pystynyt sitä katsomaan :(. Itsekin olin tuolloin vielä sinkku ja tuon kaverin käytös oli mun moraalilleni liikaa. Miksi liikkuisin ihmisen kanssa, jonka käytös sai mulle aikaan vaan pahan mielen :(. Viimeinen pisara oli, kun eräs petetyistä vaimoista tuli mulle urputtaan.

Tuollainen käytös leimaa helposti siis muitakin, jos samassa porukassa liikkuu. Mä en halunnut olla se munahaukka tai munahaukan kaveri.

Vierailija
7/9 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane vaan välit poikki ja paheksu sitten oikein urakalla. Mitä se sulle kuuluu mitä aikuiset ihmiset toistensa kanssa tekee niin kauan kun kaikki on vapaaehtoista?

Vierailija
8/9 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätyy sänkyyn naimisissa olevien miesten kanssa, tai pitempiin suhteisiin... Itse asiassa hän on oikeastaan paras ystäväni nykyisin ja nuorimman lapsemme kummi.

Itse olen sitä mieltä ettei asia kuulu minulle millään tavalla. Annan ystäväni elää elämäänsä omalla tavallaan ja elän itse omaani. Vika on kyllä aina siinä varatussa miehessä, joka suhteisiin lähtee mukaan.

Ehkä ystäväsi ei halua vakavaa suhdetta ja siksi pitää mieluummin hauskaa "turvallisten" naimisissa olevien miesten kanssa, jotka eivät vaadi mitään sitoutumisia..?

Vierailija
9/9 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tilanteessa ei ole helppoja ratkaisuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi