***TONSKIEN toukokuu***
Tonskat ovat toista lastaan odottavia yhden lapsen äitejä. Suurin osa on tuttuja toisilleen jo kirjoiteltuaan esikoista odottaessaan Ensikoissa. Mukaan mahtuu myös uusia tuttavuuksia!
Liity mukaan kertomalla itsestäsi seuraavat tiedot:
NIMIMERKKI
OMA & MIEHEN IKÄ
ASUINPAIKKA
ESIKOISEN NIMI JA SYNTYMÄAIKA
TONSKAN LASKETTU AIKA
SYNNYTYSSAIRAALA
TONSKIEN LASKETUT AJAT:
23.4.09 kissankello9
8.6.09 Fayfiorina
23.6.09 tigger
6.7.2009 Viipuli82
8.7.2009 NapNap
21.7.09 Bejpi
20.10.09 LaLuna79
31.10.09 meriheppa
9.12.09 nau
SYNNYTTÄNEET TONSKAT:
Henna, tyttö
Burde, tyttö
Queen, poika 21.6.08
Quiero, poika 30.7.08
Larsku, tyttö 3.8.08
Avecos, poika 8.8.08
Pesukarhu, tyttö 27.8.08
Kamomila, tyttö 31.8.08
Mörötin, tyttö 10.9.08
Coltsfoot, tyttö 6.10.08
Viipero, poika 3.11.08
osborne, poika 10.11.08
napero79, poika 14.11.08
Sonteri, poika 29.11.08
Niamey_85, poika
AinoAurora, tyttö 7.12.08
iida-linnea, tyttö 20.12.08
Karssuli, tyttö 23.12.08
Kandivaihe, tyttö 14.1.09
Laventeli, tyttö 14.1.09
Han-han, tyttö 22.1.09
MiaMik, tyttö 26.1.09
mammanalku,77 tyttö 26.1.09
Jepsis, tyttö 28.1.09
bicci79, poika 6.2.09
Kesämorsian2006, tyttö 13.2.09
Pi-Ki, tyttö15.3.09
pikku-milli, tyttö 6.4.09
Ninca, poika 25.4.09
I.iirs, poika 1.5.09
Poikia yhteensä: 11
Tyttöjä yhteensä: 19
ESITTELYT:
NIMIMERKKI: Bejpi
OMA & MIEHEN IKÄ: 22/23
ASUINPAIKKA: Riihimäki
ESIKOISEN NIMI JA SYNTYMÄAIKA: Eveliina 28.12.06
TONSKAN LASKETTU AIKA: 21.7.09
SYNNYTYSSAIRAALA: K-HKS
NIMIMERKKI: Fayfiorina
OMA & MIEHEN IKÄ: 32 ja 33
ASUINPAIKKA: Pohjois-Pohjanmaa
ESIKOISEN NIMI JA SYNTYMÄAIKA: Anni 30.05.07
TONSKAN LASKETTU AIKA: 8.6.2009
SYNNYTYSSAIRAALA:Oys
NIMIMERKKI Juliaana-82
OMA & MIEHEN IKÄ minä 26v, mies 30v
ASUINPAIKKA Etelä-Pohjanmaa
ESIKOISEN NIMI JA SYNTYMÄAIKA Tyttö 14.3.2008
TONSKAN LASKETTU AIKA 30.6.2009
SYNNYTYSSAIRAALA Seks
NIMIMERKKI kissankello9 (kissankello79)
OMA & MIEHEN IKÄ 29 & 36
ASUINPAIKKA Oulu
ESIKOISEN NIMI JA SYNTYMÄAIKA M 04/06
TONSKAN LASKETTU AIKA 23.4.2009
SYNNYTYSSAIRAALA Oys
NIMIMERKKI LaLuna79 Eli Aurora
OMA JA MIEHEN Molemmat vm -79
ASUINPAIKKA Etelä-Suomi
ESIKOISEN NIMI JA SYNTYMÄAIKA Poika 13.2.2007
TONSKAN LASKETTU AIKA 20.10.2009
SYNNYTYSSAIRAALA NKL
NIMIMERKKI: Viipuli82
OMA & MIEHEN IKÄ: 26 ja 26
ASUINPAIKKA: Keski-Suomi
ESIKOISEN NIMI JA SYNTYMÄAIKA: Poitsu 28.3.2007
TONSKAN LASKETTU AIKA: 6.7.2009
SYNNYTYSSAIRAALA: K-SKS
NIMIMERKKI nau
OMA & MIEHEN IKÄ 30&32
ASUINPAIKKA Lounais-Suomi
ESIKOISEN NIMI JA SYNTYMÄAIKA tyttö 28.8.06
TONSKAN LASKETTU AIKA 9.12.09
SYNNYTYSSAIRAALA TYKS
NIMIMERKKI: meriheppa
OMA & MIEHEN IKÄ: 30 ja 35
ASUINPAIKKA: Turun lähellä
ESIKOINEN: tyttö 2.6.2007
TONSKAN LA: 31.10.2009
SYNNYTYSSAIRAALA: Tyks
Kommentit (44)
Juu, kyllä tosiaan taitaa Opella olla joku asia mitä ei vielä halua kertoa. :)
Viivioskarille tervetuloa! :) Välillä täällä tosiaan meinasi olla vähän hiljaista, nyt jo ihan kivasti juttua riittää. Taitaa melkein kaikki olla nyt vielä niin alussa tai 30+ viikoilla niin ei niin paljoa asiaa ole.
Ja meillä vissiin neiti päätti sitten kotiin jäämisen kunniaksi lopettaa päiväunet.. Hoidossa nukkui sen 1,5h ihan kiltisti, mut mä en saa sitä nukkumaan kun vaunuihin, ja lämpimällä ei voi enää laittaa etelä parvekkeelle.. No, hyvin tuo ainakin eilen jaksoi, eikä nyttenkään vaikuta mitenkään väsyneeltä. Paitsi että ennen nukahtanut vasta joskus 22-22.30, eilen sippas kahdeksalta. :) Oli kivaa saada vähän yhteistä aikaa, vaikkakin tuli sit sähkökatko heti. Mut silloin pitää tehdä jotain mihin ei tarvii valoja. ;)
Nyt siivoilee!
Bejpi, Poju 30+3 ja Eveliina 2v4kk+
No nih, mä nyt sit tulin taas :) Kyllähän te näköjään jo hoksasitte, mistä päin tuulee, vissiin on tultu jo tutuiksi :)
Me ei ollenkaan "yritetty" mitään tonskaa, mutta tässä taannoin kävi niin, että kun piti alottaa pillereitä uus liuska, niitä olikin vaan 1/3 liuskaa jäljellä. Ajatus oli hakea lisää apteekista, mutta siellä kävi ilmi, että resepti oli menny umpeen. Tilasin ajan gynelle samantien, mutta sain sen vasta tuosta jotain parin viikon päähän. Ajatus oli sitten käyttää "muita keinoja" siihen saakka. Mutta tosipäikan tullen mä ensin "uskottelin" miehelle, ettei ihan alkukierrosta riski oo kovin suuri yms. Sitten seuraavaksi kiusoittelin miestä, ettei se uskalla "ottaa riskiä" ja "katotaan kuin käy". Oikeesti en siis itekään pitänyt kovin todennäköisenä, että heti tärppäis... Mutta kun menkat oli jo viikon myöhässä, oli pakko testata. Kaks viivaa siihen tuli tuossa viikolla, mut piti miehellekin kertoa ennen teitä :)
Kaiken huipuksi mies oli viime viikon työmatkalla, joten piti odotella että ehtii kotiin ensin, ennen kun kerroin. Että tämöinen vahinko täällä, enpä olis uskonut!!! Pikkusen on kyllä edelleen epäuskoinen olo.
Eli alkumetreillä vasta, tässä mietin että kehtaanko mennä mahdolliseen varhaisultraan tuolle samalle gynelle, jolta just muutama viikko sitten hain reseptin... Hänellä kyllä kävin myös esikoista odottaessa, joten jos meen niin varmaan meen sitten samalle nytkin.
Juu, mutta pää sekaisin tässä itsekin ollaan, joten kommetteja ei nyt oo tarjolla :) Paitsi että jos kaikki hyvin menee, niin kiva etten tartte olla täälläkään "yksin" alkumetreillä!
t. Ope
Opelle onnittelut! Tarrasukkia ja kaikkea muuta mahdollista pikkuiselle matkaan! :)
Meillä Eve ei ollut vahinko, mut ajateltiin kans ettei se voi mitenkään heti tärpätä, ja niinhän siinä sitten kävi tietenkin :)
Ei mulla mitään varsinaista asiaa ollut.. Oltiin tänään lapsenvahtina mun veljentytölle (11kk) ja Eve oli niin ihana neitiä kohtaa että! Ne pusutteli ja halivat monta kertaa. Olispa yhtä ihana sitten pikkuistakin kohtaan. :)
Eve sai samalla reissulla Ikeasta pöydän ja tuolit, neiti vaan nukahti autoon kotimatkalla ja pääsee testaamaan ne vasta aamulla. Sit haettiin akvaarioon kuusi isoa kalaa lisää. Vielä kun sais noi monnin poikaset pois niin olis hyvä. :)
Mut nyt kattoo Euroviisuja..
Bejpi ja Poju 30+4
Opella on nyt selvästi joku pikku juttu jota se ei vielä halua meille paljastaa...;) Ja kiva kun käyt kertomassa noita kokemuksia! Maanantainahan se tosiaan selviää, että mikä mun mahaa viiraa;) Tulen sitten kertomaan. Mä olen yrittänyt miettiä että mikä olisi se pahin mahdollinen uutinen, ehkä se että kasvu olis pysähtynyt. Vauva on kuitenkin elossa, siitä olen ihan varma, tälläkin hetkellä hikkaa masussa:)
Tervetuloa mukaan Viivioskari!
Ja pesukarhukin täällä pyörimässä:) Kiitos kauniista sanoista, mä ilmottelen sitten tosiaan polikäynnin jälkeen että mikä mahan tilanne on. Eikä sulla mitään massaa ole missään;)
Oikein hyvää viikonloppua kaikille!