Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** ELOKUISET LEIJONANPENNUT VIIKOLLA 19 ***

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla oli neuvola, kaikki oli hyvin muuten paitsi neuvolantäti kiinnitti huomiota sf-mittaan joka oli vain 18. Sain sitten lähetteen Kättärille. Viikon ajan sitten on kaikenlaiset ajatukset pyöriny mielessä jne. Vihdoin tänään oli Kättäriaika, jossa selvisi että kaikki on juuri niinkuin pitääkin. Neuvolatädillä oli ilmeisesti käynyt mittavirhe. Nimittäin tänään sf-mitta olikin 24,5. Ja poitsu painaa kilon verran jo! :)) Kyllä tuli helpottunut olo ja mielenrauha palasi! huh. Aina sitä ehtii pelästyy.

Iitu: Minäkään en oo kauheen innostunut kestoilusta. Tosin en kyllä osaa sanoa siihen mielipidettäni kun ensimmäinen raskaus vasta on. Mutta ainakin tällä hetkellä ajattelin käyttää sitten ihan kerttisvaippoja. Mutta sen näkee sitten kun on vaippojen aika, eikä siihe muuten enää kauaa oo!!

Vielä kolme viikkoa töitä ois jäljellä, sitten kesäloma ja sen perään äippäloma. Lomaa kyllä odottan jo kovasti ja myös sitä, että se äippäpakkaus saapuisi postiin! :D

Tälläistä täältä! Jaksamisia kaikille mammoille!

jondis ja poitsu rv 27+1

Vierailija
22/41 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkauksen saapumiseen meni noin kuukausi. Jätin paperit Kelaan huhtikuun toinen ja tuli nyt siis 4.5.

Mulla oli tänään se sokerirasitus, ei tullut niin karmea olo kuin pelkäsin vaikka väsyneeksi ja pahoinvoivaksi vetikin. Mutta kestihän tuon.

Miksi ihmeessä niitä rasituskokeita määrätään lisää jos ekassa ei ole mitään näkynyt???? Ei kai se kropan tilanne nyt niin muutu, kuukaudessa parissakaan? Ihmettelen.

terv Hunajamanteli ja Nasu 26+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä piirtelen sisustussuunnitelmia poikien huonetta varten, ja nyt alkaa suorastaan ärsyttää kun ei pääse pitkään aikaan vielä toteuttamaan suunnitelmiaan ;P Pitää odottaa et vauva kasvaa ensin isommaksi tuolla meidän makuuhuoneessa ja sitten vasta laitetaan pojat samaan huoneeseen. Eli katellaan sitten vuoden päästä uudemman kerran (saa nähdä kuin monesti mun piirrustukset ehtii matkan varrella muuttua :D)

Vitsi mulla on tuskanen olo tän mahan kanssa. Painaa jotenkin koko ajan istuessa palleaan ja hengittäminen tuntuu hirveen hankalalta. En kyllä muita tällaistakaan viime raskauden ajalta, mut siitä nyt on jo ikuisuus aikaakin.. Ehkä se on tää mun lihominen mikä vaikuttaa kans, herran jee mun painohan alkaa jo kutosella... :P No, mä nyt aloitin sen karkkipäiväilyn. Eli ei mitään herkkuja viikolla, ainoastaan lauantaisin ja silloinkin hillitysti. Kolmas päivä jo menossa näin, ja huomaa kyl et on tullu lievä sokeririippuvuus ku koko ajan pyörii suklaapatukan kuvat mielessä ;D Iltasin lähinnä on vaikeinta ku on tottunu napostelemaan jotain tv:tä katellessa. Viinirypäleetkin on kyl hyviä, muttei ne karkkia vastaa ;)

-Nala ja Peetuli-Epeli rv 27+1-

Vierailija
24/41 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nala: mun tarttis tehdä ihan sama karkkipäiväpäätös kuin sinä olet tehnyt.. Mulla kanssa alkaa kamala riippuvuus olla ja suklaapatukan kuvat pyörii jo silmissä, kun ajattelenkin etten saisi päivittäistä annosta :) Täällä vaan nuo kymmenluvut alkaa vielä isommalla numerolla jo, huh huh..

Ememille voimia huomiselle ultrakäynnille. Toivottavasti uutiset sieltä ovat pelkästään hyviä, ja mitään jatkotoimenpiteitä ei tarvitse edes harkita! Olen hengessä mukana!

Ei enää jalka jaksa nousta samaan tahtiin kuin ennen. Tuli aamusta kamala kiire esikoisen muskariin, ja voi pojat että meinasi tehdä tiukkaa, kun piti ottaa rivakampia askelia. Juoksemisesta ei tarvitse enää edes haaveilla, kaikki pomppiminen muutenkin tekee pahaa.

Nyt odottelen, että ruoka valmistuisi tuolla uunissa ja pääsisi syömään. Vääntäydyn hetkeksi leikkimään lapsosen kanssa.

Aurinkoisia päiviä elokuisille mammoille!

Penne ja pieni 25+0

25/41 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiva kuulla että muillakin on hieman ongemia on makean syömisen kanssa, itekkin tahtoisi syödä koko ajan jotain herkkuja. Jäätelö on mulle ihan kaikista vaikeinta voisin varmaan koko ajan syödä :D toi ois kyllä ihan hyvä kun pystys pitämään sen yhden karkkipäivän viikossa ja senkin vielä kohtuudella :)

eilen oli lääkärineuvola, ja ihan tuntuu sille että oli sama kävinkö siellä vai en.. eka lääkäri kyseli kaikkee ja kun rupesin vastamaan nii en kerenny lausetta lopettaa, kun hän jo päälle puhui että no sehän on ihan normaalia sitten. Olin silleen anteeks mut en lopettanut vielä, enpä sitten enää kyselly mitään siltä kun tiesin että vastauksia ainakaan järkeviä niin tuskin tulee. Ensi viikolla pitäisi käydä neuvolatädin luona, verenpaine alkaa olla vähän korkealla, mut jospa se tasoittuisi, olin touhuillut eilen paljon ennen sinne menoa niin epäilen että senkin takia oli vähän koholla, mutta ihan hyvä se varmaan on että tarkistaa jo noin nopeasti uudestaan, meidän suvussa kun on tuota korkeaa verenpainetta melkein jokaisella.

Omaa napaa on jo tullut paljon kirjoitettua mutta on vielä pakko kertoa, että tänään käytiin miehen kanssa varaamassa pikkuiselle vaunut, käydään tosin vähän lähempänä ne hakemassa, mutta ompahan vauraus ja tarjous jo saatu. Saadaan aivan ihanat Brion-yhdistelmät, voisin vaikka niitten kanssa mennä lenkkeilemään, pitänee joku nukke laittaa kyytiin ja lähteä lenkkeilemään :) heh..

No mutta nyt kyllä nukkumatti kutsuu, eikun kaikille mammoille hyviä vointeja :) kasvatellaanhan masuja oikein ahkerasti :)

Vierailija
26/41 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi tsemppiä kovasti Ememille! Täällä toivotaan parasta mahdollista tulosta ultrasta teille!

Tsemppiä myös kaikille kivuista, supistuksista, parisuhdeongelmista ja muista kurjuuksista kärsiville! Toivottavasti keväiset päivät ja aurinko piristävät kuitenkin kaikkien eloa :)

Ei mulla sen kummempaa kommentoitavaa tai raportoitavaa edes ole, kunhan tulin jotakin naputtamaan. Eilen sain vahvistuksen kesälomani alkamisajankohdasta, eikä tässä nyt enää olekaan kuin 21 työaamua jäljellä! Jippii :)

Nyt pitäisi kotosalla saada keittöremppa polkaistua vauhdilla käyntiin, uudet kaapit saapuvat jo vajaan kahden viikon päästä eikä juuri mitään ole vielä tehtynä mitä pitäisi (lattian kunnostus, puuhellan purku, leivin uuninpinnoitus, katon uudistus...) Hiukan olen seiniä paklaillu ja pohjamaalia sutinu seiniin, mutta aika toivoton projektiaikataulu meillä on ;)

Mä olen kanssa tän mahani kanssa huomannu että se alkaa painaa palleaan istuessa. Mulla ei ole närästystä, mutta sellainen tosi täysi olo. Pitäisi oppia syömään hiukan vähemmän kerralla, vaikka tuntuu ettei mun annoskoot nyt muutenkaan kauhean isoja ole.Mutta tää mun maha alkaa jo rintojen alta, eikä ole sellainen sievä pallo tossa keskellä mahaa. Edessä se kyllä nököttää, takaata ei raskautta huomaa.

Jahans, oliskos sitten aamukahvin aika ja töitäkin pitäis varmaan tehdä. Ihanaa viikonloppua kaikille ja onnea äideille! Vuoden päästä me kaikki sitten saammekin kakkukahvit sänkyyn ;0)

T: Auringokukka rv 25+3

Vierailija
27/41 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ememille tältäkin suunnalta tsemppiä ja voimia ultrapäivään!!!

Makeen syömisestä...Minun myös pitäis varmaan ottaa käyttöön karkkipäivä. Makeeta tekee mieli joka päivä ja tulee myös syötyä. Oon myös innokas leipomaan kaikkea makeeta, mut toisaalta on se parempi syödä omatekosia kun kaupasta ostettuja herkkuja. Painoa ei ollu ennen raskautta yhtään ylimäärästä, joten en oo hirveesti tarkkaillu mitä suuhuni pistän. Toivon että tänki raskauden jälkeen kilot karisee yhtä hyvin ku ekassa. Nyt oon kyllä herkutellu selkeesti enemmän ja liikkunu paljon vähemmän...

Meilläkin on nyt sitte kämppä myynnissä ja uus(valmistuu tän kuun lopussa) varattuna sillä ehdolla et saadaan tää nykyinen myytyä. Peukut pystyyn että menis kaupaks. Asutaan tosiaan kaksiossa ja alkaa olla ahdasta jo kolmen hengen kesken...Makkariin ei meinais kahta lastensänkyä mahtua, mut jos ei saada myytyä kesän aikana ni sit on vaan mahuttava tähän.

Maanantaina ois lääkäriaika ja kesäkuussa vasta seuraava neuvola. Meillä ei edelleenkään oo neuvolassa omaa lääkäriä, joten joutuu mennä terveyskeskukseen, jossa eivät pysty esim. kuuntelemaan vauvan sydänääniä.

Eipä kai muuta tällä kertaa...Hyviä vointeja ja viikonloppua kaikille:)

Neppe rv 26+3(huh kun viikot menee nopeesti!)

Vierailija
28/41 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen miten on luonnonvesissä uimisen kanssa? En muistanut neuvolassa asiasta kysyä, ja hiukan tekisi mieli heittää talviturkki pian pois.

Saahan uimassa käydä normaalisti kesällä? Mitenköhän mahtaa olla tän hetkisen kylmän veden laita, saako vauva turhaa shokkihoitoa jo pulahtaisi viikonloppuna joessa? Kokemuksia, mielipiteitä?

Takas töitten pariin :)

T: auringonkukka ja aamujumppaaja

Vierailija
29/41 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys taas. Mä annoin eilen miehelleni isyyspakkauksen hänen syntymäpäivänsä kunniaksi. Oli ihan sanaton ja itkuksi se meni kun luki yhtä kirjoitusta, minkä olin hänelle kirjoittanut, toki kopsannut netistä mutta kuitenkin. Aiheena: "ennen kuin minusta tuli isä". Muutenkin hän oli onnellinen pakkauksesta ja sanoi tänään katselevansa sitä omassa rauhassa tarkemmin. Eilen kun oli appivanhemmat tulossa kylään, niin ei ehditty tutustua siihen kovin tarkkaan.

Auringonkukka kyseli uimisesta. Kyllä kai sitä uida voisi, jos tarkenisi. ;-) Mulla tosin on toi kohtu niin kovin altis supistelemaan, etten taida vielä näissä asteissa uskaltautua veteen. Saa nähdä lämpeneekö meri ennen synnytystä riittävästi... Mua edelleen rassaa se, että supistuksia tulee (aika kipeitäkin) kun lähtee vähänkään liikkeelle, esim. ruokatunnilla käy kaupungilla kävellen. Lenkkeilyä ei olla muutoinkaan ehditty harrastaa remonttien takia.

Vessaremontti on aika hyvällä mallilla. Kalusteet on paikoillaan (vetimiä yms puuttuu), mutta pyttyä ei vielä ole eikä hanaa. Eli joitain hankintoja pitää vielä tehdä. Piharemppa on hiukan hidastanut vessaremppaa. Mua vähän pelottaa, että mies väsyttää ittensä ihan loppuun, kun on niin paljon tekemistä. Ainakin eilen hän oli ihan rättipoikkiväsynyt ja meni vielä yöksi töihin. :-/

Äitienpäivä lähestyy. Saa nähdä mitä esikoinen (10v) on tehnyt/hankkinut mulle. :-) Isänsä kanssa osaavat kyllä yleensä yllättää mukavasti. Hänellä siis eri isä kuin nyt tulevalla lapsella.

Hyvää äitienpäiväviikonloppua kaikille äideille, tuleville äideille ja jos joku isoäitikin tätä lukee niin myös heille! :-)

Ritu rv 27+5

Vierailija
30/41 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emem03: Tsemppiä tämä päivän ultraan. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja kaikki on hyvin!

Hunajamanteli: Kyselit miksi tehdään uusi sokerirasitus, jos kaikki on ollut ekassa ok. Minulla iankin sen vuoksi, kun on monirakkulaiset munasarjat niin lopummasta raskaudsta ne voivat nousta, vaikka ensimmäisessä olisi kaikki hyvin. En tiedä tehdäänkö muista syistä useampi kuin yksi rasitus. Tämä viimeinen rasitus oli aika karseaa. Näillä viikoilla jo energiaa kaipaa ihan eri tavalla kuin niillä pienemmillä viikoilla niin olipa aika oottaminen - lähellä oli jo etten pyytänyt päästä pitkäkseen.

Eilen oli neuvola. Sokerirasitukokeessa oli kaikki edelleen ennallaan - nyt sen siis pitäisi olla ohitse :) . Paino oli noussut aikalailla - itselle yllätyksenä. Liikkumaan, kun en kunnolla pääse tuon kipeän jalkopöydän vuoksi ja makeat täälläkin maistuneet. Joten minäkin päätin aloittaa karkkipv:n. Pakko rajoittaa. Sf-mitta oli 26,5cm ja vauvan syke 160. Ei meinannut millään antaa mitata - karkuun meni ja potki :x . Tänään laitoin vihdoin KELAlle paperit menemään - saasnähdä kuin kauan menee, että saa äitiyspakkauksen. Eipä sillä toisaalta kiire, kun remppa on kesken ja vauvan huonetta ei olla vielä koskettukaan.

Mukavaa ja aurinkoista vkl:a kaikille mammoille!

Paala + pikkuinen 26+2

Vierailija
31/41 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jäätelö kädessä lueskelen muiden kuulumisia, eli jospa se herkkulakko alkaa sitten ensi viikon alusta.. Äitienpäiväherkutkin sunnuntaina tiedossa. Tosin itse en jaksa leipoa, mennään varmaan anoppilaan syömään ja kakulle. Tänään pitäisi lähteä mummoille etsimään jotain pientä, jää aina viime tippaan. Esikoinenkaan kun ei vielä ole sen ikäinen, että voisi laittaa sen askartelemaan korttia tms.

Viime yö oli aika surkea masun kanssa. Kävin eilen kahteen otteeseen ripeällä kävelyllä, ja ei näköjään tehnyt hyvää liitoksille. Heräsin monta kertaa veskiin, ja en meinannut päästä ylös sängystä. Aamulla piti pyytää mies vetämään kädestä ylös :(

En ole vieläkään löytänyt kadottamaani tukivyötä, en tajua mihin olen saanut sen sullottua. Toivottavasti löytyy viimeistään syyskuun alkuun, kun se pitää silloin palauttaa.. No käyttöä sille olisi kyllä ihan tuossa mahan ympärillä eikä missään kaapin pohjalla.

Aivan mahtava aurinkoinen ja lämmin päivä! Ulkoiltiin jo esikoisen kanssa, ja nyt juttelemaan naapurin kanssa pihalle :) Nauttikaa keväästä ja ihanaa äitienpäivää kaikille, sekä jo oleville että tuleville äideille!

Penne ja pieni 25+1

Vierailija
32/41 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunajamanteli: Kyselit miksi tehdään uusi sokerirasitus, jos kaikki on ollut ekassa ok. Minulla iankin sen vuoksi, kun on monirakkulaiset munasarjat niin lopummasta raskaudsta ne voivat nousta, vaikka ensimmäisessä olisi kaikki hyvin. En tiedä tehdäänkö muista syistä useampi kuin yksi rasitus.

Kiitos kovasti vastauksesta, kyllä se syy jäi tosiaan askarruttamaan.

Sitten tietysti herää kysymys että tietäisinköhän sen että onkohan minulla monirakkaulaiset munasarjat............???? Ei ole ainakaan mun mielestä tutkittu sen kummemmin, siis tietääkseni. No ennenkaikkea toivon että mulle riitti kerta siitä sokerirasituskokeesta. Kyllä minusta se 12h ilman juomaa ja ruokaa on tosi pitkä aika. Muutenkin tuntuu ettei kertakaikkiaan saa syötyä niin ravinteikasta ruokaa ja tarpeeksi että olis paukkuja kaikenlaiseen puuhailuun. Erityisesti haluaisin oikeasti kuntoilla paljon mutta ei vaan riitä energiaa kuin pienimuotoiseen sunnuntai liikkumiseen.

Kuinka ristiriidassa on muutenkin se kun sanotaan että synnytys on kuin maratoni, yhtä rankka. No tässä vaiheessa ei mitenkään pysty treenaamaan mitään "maratonia" varten. Olin ihan hyvässä kunnossa ennen raskautta mutta koska raskauden ensimmäiset kolme kuukautta voin niin huonosti etten juuri liikkunut niin kyllähän se kunto laski. Ja nyt tehdään vaan se mikä voidaan. Eli ei tod treenata maratonia varten tässä vaiheessa enää! Sen sijaan käyn nyt hakemassa hiukan salmiakkia ;) Makea maistuu täälläkin, varsinkin itse tehdyt leivonnaiset. Niinkuin joku tuolla edellä sanoikin, voi niitä syödä vähän paremmalla omalla tunnolla kuin kaupasta ostettuja ;) ???? ;)

Hyvää äitienpäivää vaan meille. Taidan jo jättää tilauksen sisään miehelle että mitä kaikkea herkkua haluan sen aamukahvin kanssa sänkyyn ensvuonna :)

terv armottoman makeannälkäinen Hunajamanteli ja Nasu 27+0

Vierailija
33/41 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tulin tänne hieman lueskelemaan ja ajattelin kirjoitella kun tuntuu olevan niin rauhaisaa. MariaS ja Emmmen ainakin tarvitsevat nyt paljon tsemppausta ja peukkuja että kaikki olisi ja menisi hyvin b d

Penne: Parisuhteestani sen verran, että alunperin minun oli tarkoitus muuttaa miehen kans samalle paikkakunnalle. Muutto jäi kuitenkin töistä kiinni ja jotenkin sitten suhteemme on viilentynyt ja nyt siis lähes kokonaan lopahtanut. En tiedä oliko miehelle sitten jotenkin kovapala se etten sinne heti muuttanutkaan. Mies etsiskeli täältä päin töitä, mutta viimeistä tietoa ei sitten niiden toteutumisesta ole ollenkaan. Pitkään mietin myös sitä, miten yksin olisin uudessa kaupungissa ollut jos sinne olisin muuttanut. Olen antanut miehelle nyt sitten tilaa... tai voisi sanoa että olen antanut olla ihan omissa oloissaan. Ei ole ilmoitellut itsestään pitkään aikaan, enkä minä ole viitsinyt pahoittaa mieltäni tai muuta hänen peräänsä huhuilemalla. Harmillinen tilanne kyllä on. Mutta pakko miettiä myös omaa jaksamista.

Plaah, mitä tilitystä!

Massussa kaikki hyvin, paljon mojovia potkuja. Uudessa työssä menee hyvin, kaikki ovat huomanneet pullottavan vatsani :)

Mag-gie 23+5

Vierailija
34/41 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin Hunajamantelille vastailemaan:

Minä sain siinä vaiheessa tietää monirakkulaisista munasarjoista (PCO), kun päätimme että pikkuinen on tervetullut, jos on tullakseen. Jätin pillerit pois, mutta menkkoja ei sitten tullutkaan. Sain lähetteen naistentaudeille ja sieltä sain diagnoosin. Minulla oli jo teini-iässä ongelmia menkkojen kanssa, mutta silloin tätä ei suuremmin kummasteltu. Yleensä kaikki keillä ne on niin tietävät myös sen. Sinulla, kun ei ole sitä diagnosoitu niin et ainakaan sen vuoksi joudu toiseen rasitukseen. PCO ei ole sairaus vaan tietynlainen ominaisuus.

Vierailija
35/41 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkki-/herkkulakosta: Mun pitää alkaa kans herkkulakkoon. Terkkari jo viimekäynnillä muistutti painosta ja varas ajan sokerirasitukseen, joka on vasta kesäkuun alussa. Olen vaan sellainen sokeri hiiri ja tämä raskaus on saanut sokerihimot entistä pahemmaksi niin en tiedä miten kykenen. Ja kun kesäkin on tulossa. Jätskiä nyt en ainakaan kokonaan jätä. Yritän toki vähemmän syödä. Karkin varmaan pystyy suht hyvin jättämään pois. Entä sitten ne kaikki ihanat pullat ym. Pitää varmaan tehä niin että itse niitä ei ainakaan kotiin kanna ja leipomaan olen laiska.

Mullakin on monirakkulaiset munasarjat ja samallailla mullekin kävi selväksi se kuin Paalalla. Pikkuinen olisi ollut enemmän kuin tervetullut jo useamman vuoden ajan. Laihdutin sitten kymmenisen kiloa ja heti pikkuinen ilmoitti tulostaan ;). Nyt vähän hirvittää miten saan raskauden aikana kertyneet kilot sitten aikanaan pois, kun laihduttaminen ei ollut kauhean helppoa kuitenkaan, mutta turha kai sitä on vielä murehtia.

Maggielle tsemppiä suhdetilanteeseen.

Mulla sitten loppuu työt viikon päästä. Työnantaja kertoi eilen, että jäänkin kesälomalle jo 18.5. ja kesäkuun alussa mut lomautetaan kun ei ole töitä. Vähän tuli turhan äkkiä. Olin jo varautunut siihen, että olen tämän kuun vielä töissä ja sitten lomautus ja kesäloma ennen äitiyslomaa. No sama kai se oikeastaan kummin päin. Rahallisesti vaan mietin tuleeko mulla nyt takkiin tässä pahastikin. Ja toisekseen jos ne soittaakin vähän ennen kun äippäloma alkaa että nyt olisi taas töitä. Olisin kyllä mielellään ollut koko kesän kotonakin. No, työnanataja kyllä meinasi, että jos kesällä on töitä ja musta tuntuu etten jaksa tehdä niin voinhan aivan hyvin hakea sairaslomaa.

Meillä on kyllä tässä kotonakin paljon hommaa kun tulee tammoja piha täyteen, kun hevosten astutuskausi alkaa. Ja mies joutuu kuitenkin vielä käymään ihan täyspäiväisesti muualla töissä. Onhan musta sitten ainakin jotain apua vaikken samanlailla voikaan enää heppahommia touhuta. Laittelen vesiä ja ruokin ja katon et kaikki on kunnossa ja olen eläinlääkärin kaverina.

Hyvää äitienpäivää kaikille äiteille

Eve rv 24+3

Vierailija
36/41 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis koko päivän satanut, ja kummasti se vaikuttaa tuohon omaan mielialaan. Lapset oli kyllä aamupäivällä ulkona sadetamineet päällä ja tietysti nauttivat kun sai ottaa sateenvarjot :) Kuopuksen kans käytiin sitten kaupassa hakemassa viimehetken syömiset 1v synttäreitä varten. Juuri lähti vieraat, ja saattaa olla että vielä tulee isomummu ja mieheni tädit. Pienet juhlat ollut kuitenkin, eikä niin paljon vieraita kutsuttu. Parin viikon päästä keskimmäinen täyttää 4v, joten sitten talo on täynnä juhlivia lapsia :S

Oma vointi ihan ok. Väsyttää vain, ja varsinkin tänään kun ollut niin paljon sisällä (jostain syystä) niin ihan vetämätön olo. Jos menis tuohon sohvalle sipsikulhon kanssa ja vaan yrittäisi levätä. Täytyy vaan hillitä tuota kahvin juomista, kun alkanut närästää. Edellisessä raskaudessa se ihana vaiva alkoi vasta viikoilla 30+

Toivottavasti joka kolkassa ei sada, ja saatte nauttia aurinkoisesta ilmasta. Huomiseksi onneksi luvattu aurinkoisempaa, sitä siis odotellen...

Amaria, 24+5 taitaa olla??

Täällä yöt alka akans olla hankalia mahan kanssa, vaikka ei se vielä niin iso ole. Kääntyminen on hankalaa ja tyynyä pitää olla mahan alla ja polvien välissä. Ja kohta saa olla vielä enempi noita tyynyjä. Vauvakin aina nukkumaan mentäessä jumppaa vietävästi, eikä sit tahdo itellä uni heti tulla.

Vierailija
37/41 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs meni ihan sekasin tuo mun teksti tuossa edellisessä viestissä. Miten se noin? :D

amaria

Vierailija
38/41 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksesta. Tätä kyllä itsekin epäilin että enköhän moisen asian tietäisi, jos olisi monirakkulaiset munasarjat. Mutta nyt, kiitos, ei tarvitse epäillä :)

Käytiin tänään ostamassa vaunut (Icoon, muistaakseni Cocoon malli, kirkkaan punaiset:) ja vähän muuta tilpehööriä, kivaa :)!!!

39/41 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
40/41 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Etelä-Suomessa se valkeni ihanan aurinkoisena, tosin tuuli on tosi kova.

Mies teki ihanan aamubrunssin ja oli ostanut ruukkuruusun äitienpäiväksi. Ihan kiva juttu, eilen olin valmis perumaan koko äitienpäivän, kun vaan ärsytti koko äijä. Tämmöstä tää on, välillä ihanaa ja välillä mättää muka kaikki. Vaikka oikeasti ei ole suurempaa valittamisen aihetta, ihana mies mulla on. Vähän ajattelematon välillä vaan. Nyt tosin on menossa F1-kisastudio, hittoako ne tollasia äitienpäivänä näyttää!! :) No, esikko nukkuu, niin on mullakin omaa rauhaa.

Vielä anopille pitää tänään mennä kyläilemään. Muuten aika normimenoa tämäkin sunnuntai.

Voikaa hyvin!

Penne ja pieni 25+3