Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** ELOKUISET LEIJONANPENNUT VIIKOLLA 19 ***

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä töissä homehdutaan hienona aurinkoisena päivänä taas =/ Ihanaa etten painiskelekaan yksinäni makeanhimon ja kilojen kanssa =D kinder bueno patukasta on tullut näköjään tän raskauden hittituote,mieskin jo ymmärtää tuoda sitä joka kerta kaupasta pyytämättä! vähän kyllä mietityttää kuinka saan tällä kertaa kilot karistettua, kun on tuo kohta 4v esikoinenkin hoidettavana niin ei kerkiä tekemään sellaisia himolenkkejä kun viimeksi vaunujen kanssa. Viime raskaudenkin aikana harrastin enempi liikuntaa kun nyt ja viime vkolla oli neuvola niin 8kiloo on jo tullut!!oon aikamoinen mursu varmasti loppukesästä....

meillä tuntuu tämä raskaus vaikuttavan parisuhteeseenkin aikalailla, Nykyinen mieheni ei ole esikoiseni isä ja tämä on hänelle ensimmäinen lapsi. tuntuu, ettei hän pysty yhtään ymmärtämään raskaana olevan naisen tunnetiloja. ex-mieheni oli vähän rauhallisempi tapaus, jaksoi kuunnella ja katsella kun riuduin hormoonimyrkyissäni, mutta tämä nykyinen on hieman temperamenttisempi tapaus ja saa kyllä jokaisesta sanomisestani tappelun aikaiseksi...oon sitten katsonut parhaimmaksi pysyä enempi omissa oloissani enkä kauheasti raskaustuntemuksistani puhu.vaikka olishan se kvia jos pystyis enempi jakamaan tätä asiaa toisen kanssa...

tulipas vuodatettua =D

Mulla on nyt molemmat rakenneultrat takana,mutta joudun menemään vielä 25viikolla tsekkaan,että istukka on noussut.Oli kuulemma pikkusen kohdunsuun päällä vielä viimeksi.

Aurinkoista tiistaipäivää!!

Iitu 24+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla