Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~ <3 ~ Pikku2 vko 19 (04. - 10.05.2009) ~ <3 ~

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs *PIINAVIIKKO!!!!* =) Vaikkakin luulen tädin kurvaavan paikalle viimeistään sunnuntai aamuna, koska oireita ei ole minkäänlaisia!! =(

Pupuiltu ollaan viimeksi viikko sitten sunnuntaina ja nyt meidän isi on niin sairas, että hyvä jos saa pupuilemaan edes viikonloppuna.. No sittenpä taas siirtyy, jos menkat alkaa..

Nyt aamupuuhiin..

*=) Lisbet, kp 25/31-33, yk 8 (dpo 9-10?????)*

Vierailija
2/31 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs piinaviikko menossa täälläkin. Todella jännittyneenä odottelen, miten käy. Mitään ihme oireita ei ole, mitä nyt välillä nippailee, masusta kun tekee äkkiliikkeitä, esim. haravoidessa huomasin aamulla. Valkkaria on tullu kokoajan ovulaation jäleen, ja nyt ykspäivä koski hetkellisesti alavatsaan aika kovin. Muistan esikoisen kohdalla samanmoisen kivun, toivottavasti oli kiinnittymis kipuja. :-D Loppuviikosta pääsee sitten testailemaan, jos ei täti ole saapunut to-pe. Ajattelin odotella ihan niin pitkään, että menkat on myöhässä ennen kun testaan.

Toivotaan, että se plussa aalto olis nyt alkamassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*LYYLIKKI*

Kuulostaa hyvältä nuo oireet, kun mulla niitä ei siis todellakaan oo ollenkaan!! Sen takia oon jo valmistautunut tädin tuloon viimeistään su:na..

Onpas täällä hiljaista, missä kaikki on???!?!?!!

*OMA NAPA*

Eli niinku jo Lyylikille just kommentoin, niin oireetonta oloa täällä päin.. Jos ei täti oo tullu su:hin mennessä, niin testaan sillon aamulla.. Mutta taitaapa tulla se pirkuleen täti sillon just paikalle.. No katotaan..

*=) Lisbet, kp 26/31-33, yk 8.*

Vierailija
4/31 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malttanut mieltäni ja eilen päätin ostaa sitten testin valmiiksi tai oikeastaan kaksi. Ostin sen clear bluen 2 paketin. Enkä pystyny oleen testaamatta, kun ajattelin, et jos se kuitenkin näyttäs jo ennen kun menkat on myöhässä, sillä huomenna niiden pitäisi alkaa. Ni ajattelin et jää sitten toinen testi vielä myöhemmäksi, mutta ei sitä näköjään tarvitakkaan. Koska tänä aamuna testiin pärähti jo selkee PLUSSA... :-D Oli ihan pakko tulla heti inffoamaan.

Vierailija
5/31 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!!! =) Mä vähän jo arvelinkin, kun sulla oli nuo oireetkin!! =) Millon sulla on laskettuaika?? Päivitän tänään tuon esittelypinon, niin merkkaan sut plussanneisiin!! =) *Tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan ja AIVAN IHANAA ODOTUSAIKAA!!!* =) Ota nyt meidät kaikki mukaan plussajunaan!! =)

Mulla alkoi aamua menkkamaisilla jomotuksilla tuolla alavatsassa.. Joten kaipa se enteilee että menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä.. No, katotaan!! =)

*=) Lisbet, kp 27/31-33, yk 8.*

Vierailija
6/31 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla tälläviikolla meidän kahden vuoropuhelua... :-D

Laskettu aika olis 15.1 jos kierto on ollu sen 34 pv, mut kait ne neuvolassakin laskee 28 pvn mukaan jolloin la on 9.1. Molempi parempi. Olen monta kertaa käyny kattomassa tikkua, kun en raaskinu heittää pois, et edelleen siinä se plussa tököttää, enkä siis nähny aamulla unta.

Ei tässä itselläkään mitään ihme oireita ole, vähän alamasussa nippailuja. Niin kauan kuule sullakin on toivoa, kun tätiä ei näy. Toivotaan nyt että täti älyää pysyä sieltäkin poissa. Vau.fi:n ovulaatio laskuria käytin apuna oviksen bongaamiseen omien tuntemuksien lisäksi ja näköjään tepsi. :-)

Eilen oli ihan pinetä kuvotusta, mutta sitä tuskin olis huomannu oireeksi jos ei oireitä kyttäisi, sekä muutaman kerran on juoksuttanu vessassa useammin. Nyt siis on menossa Rv 4+4, jos lasketaan 34 pv:n mukaan.

Vierailija
7/31 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, taidetaan me vaan vaihtaa kuulumisia täällä.. Missäköhän kaikki muut on??

Mä laitan sulle sen lasketun ajan 9.1 ja ilmoitat sitten jos muuttuu paljon siitä =) Sopiiko??

Nyt taidan lähtee kohta laittamaan poikaa päikkäreille.. Ankeeta ku sataa, ei voi edes ulos lähtee..

Vierailija
8/31 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hiljaista joo. Mä en ole jaksanut kirjoitella mitään vaikka olenkin käynyt lukemassa pinoa, yritän hillitä itseäni vielä vähän aikaa, etten taas testaisi kahta kertaa negaa turhaan niinkuin viime kierrossa. Ovis oli kai eilen tai tänään, miten niitä limoja nyt pitäisi kattella. Kaikkien laskurien ja kiertopituuksien mukaan oviksen joka tapauksessa pitäisi olla jossaki 2.5.-8.5. välisenä aikana, joten vielä pari kertaa pitäisi ehtiä vällyjä heilutella, ja sitten voi jäädä taas vain odottelemaan. Alkaa vain epäusko ja -toivo painaa kun on se toinen munatorvi poistettu. Mitäs jos taas tässä kuussa munatorveton munasarja tuotti munasolun? Joskus kai voi toinenkin munatorvi napata sen, mutta harvemmin.

LYYLIKKI: paljon onnea! Helpottaa kun edes joku saa plussia!!! Voi kun pääsis pian perästä odotuspuolelle!

LISBET - vieläkö jännitetään?

t

Sinisini kp 16/24-29, yk5 (olikohan?)

Vierailija
9/31 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla vähän lopahtaa tädin myötä tää kirjottelu muutamaks päiväks ja sitten kun on täti karkotettu (eli nyt!) niin sitten taas innostuu enemmän. Mulla on nyt kp 6/26-28 ja kohta pikku hiljaa vois alkaa innostaa miestä petipuuhiin. Täs kierros yritetään sit olla aktiivisempia et ees sen puolesta mahikset olis hyvät.

ONNEA LYYLIKILLE PLUSSASTA!!!! Aivan mahtava juttu! Aika coolisti sä oot kyllä pystyny olee.... ite ku aina hermoilee kauheesti! Niin vaikka oon luvannu etten enää stressaa. Heh, no minkäs tälle voi...?=)

Mites ne LISBETIN menkkajomotukset? Kait siellä vielä kuitenki piinaillaan eikä kierto oo jääny lyhyeen?

Tsemppiä myös SINISINILLE tähän kiertoon! Toivottavasti munis kypsyy nyt oikeassa munasarjassa.

Mulla on ollu tänään vapaapäivä ja ollaan hoidettu satatuhatta asiaa. Oon aivan rättpoikki mut mies haluu kattoo viel pelin loppuun ja sit pitäs kait vähän pitää yhdessä kivaa vällyjen välissä sillä nyt menee muutamana päivänä työvuorot ihan ristiin ettei varmaan olla samaan aikaa hereillä. On sitte jo varmuudeks simppoja sisällä jos ovis yllättä ihan outoon aikaan niin ku viime kierrossa. =)

Kivaa loppuviikkoa pikku2sille!!!! Palaan asiaan taas. Nyt on pari työpäivää ja lauantai taas vapaa, kivaa!

Soffukka kp 6/26-28, yk 3

Vierailija
10/31 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*SINISINI*

Kiva kuulla susta ja toivotaan, että munis olis kehittymässä siinä toimivassa munatorvessa! =)

*SOFFU*

Tsemppiä uuteen kiertoon ja toivotaan että plussa tulee!! =)

*OMA NAPA*

Joo, täällä vielä ollaan!! =) En vaan yhtään usko plussaan, koska oireita ei edelleenkään ole minkäänlaisia!! =( Vaikka olen lukenut myös niistä *oireettomista* raskauksista.. Joku oli tehnyt testin vasta kun oli 3:lla kuulla raskaana.. En vaan usko, että kuuluisin tuohon ryhmään, vaikka pitäis aatella että kun täti on poissa on vielä toivoa..

Nii ja ne menkkamaiset kivut kestivät eilen aamulla n. 15 minuuttia ja sitten ei enää mitään.. Joten se siitä oireesta sitten..

Jospa lähtis aamutoimiin ja sitten tossa 12 maissa lähden kaupungille poitsun, äidin ja pikkusiskon kanssa..

*=) Lisbet, kp 28/31-33, yk 8.*

Vierailija
11/31 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon täällä viettäny hiljaiseloa, joka päivä kyllä oon käyny lukemassa täällä ,mutta ei oo nyt tullu sitte mitään kirjoteltua :/

Mutta toooodella paljon onnea lyylikille, ihanaa :) ..jospa tosiaan se plussa-aalto nyt sitte alkais, meille kaikille semmonen kiiiitosss

Edelleenkään en oo laskenu missä vaiheessa ovis on..kierron vaiheesta ei siis mitään hajua :S mutta luulempa että kalenterin ennenpitkää kaivan kuitenkin esille ;) ...ei pysty, ei malta.

Tiivi-Taavi

Vierailija
12/31 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea noita plussaamisilmoituksia! Toivotaan että niitä tulee vielä monta lisää tälle keväälle!

t. Irina

Vierailija
13/31 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kierrossa ei varmasti ollut ovista ollenkaan, olin ihan oireeton koko kierron ajan ja menkat alkoi 27 pv:n kierrolla. Nyt on taas kunnon ovistuikkimiset ja jomotukset menossa parhaillaan ja simppoja on matkaan lähetetty ahkerasti =) Ja taas parin viikon päästä piinaillaan kovasti! Onneksi töissä ja kotona on melkoista hulinaa, niin aika kuluu nopeasti näiden odottelupäivien ohi. .

t. Irina kp 15/27-28

Vierailija
14/31 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*TIIVI-TAAVI-09*

Kiva kuulla kuulumisiasi. Pupuiluintoa tähän kiertoon =)

*IRINA77*

Hyvä juttu, että ootte laittanu simpat matkaan ja odottelemaan munista!! =) Nyt vaan peukut pystyyn, että olis tärppi käyny!! =)

*OMA NAPA*

Mulla ei vielä koskaan ole käynyt näin niinku mulla viime alkuyönä kävi:

Eli heräsin katsomaan poikaa, kun itkeskeli omassa huoneessa. Palasin takaisin nukkumaan, mutta just enneku sain unen päästä kiinni, niin tuli muutama oikeen kunnon nipistys tuonne alavatsaan ja sitten tuli semmoinen tunne, että menkat alkoi jytinällä!! No mä nousin ja lähdin vessaan. Tulos oli ettei mitään ollut tullutkaan. Laitoin siteen sitten loppu yöksi, kun olin *ihan* varma, että menkat alkaa yöllä. Aamulla ei kuitenkaan mitään ei ollu tullu mitään siteeseen ja nyt on vaan tuntunut parisen kertaa märältä tuolla alapäässä, mutta ei sen kummepia oireita.

Tämmönen yö sitten takana.. Enteiliskö tää nyt sitten sitä, että menkat alkaa tänä yönä tai sitten seuraavana??? Vai voisiko se olla se toinen vaihtoehto??? Eli olisin raskaana??? =) En uskalla toivoa liikoja, etten sitten pety kovasti, jos ei tuo viimeisin vaihtoehto käykään toteen.. Tänään tai huomenna ajattelin käydä ostamassa testin ja teen sen sitten sunnuntai aamuna (jos enää sillon on tarvetta).

*=) Lisbet, kp 29/31-33, yk 8.*

Vierailija
15/31 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pari kertaa yrittäny tänne kirjottaa ja aina tulee se "keskustelut poissa käytöstä"... stana.

Onnea, Onnea, Onnea plussanneille !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ps. Oon kade :)

Lisbettillä on todella jännät paikat! Mikä olisi ihanampi kuin äitienpäivä plussa? Toivon todella sulle sitä!

Ja tsemppiä kaikille kiertoihin, aurinkoinen sää voi tehdä tepposet :)

Omaa napaa: Kävin viime viikon alussa gynellä edulliseen 157 euron hintaan... Ultralla katottiin että kaikki on ok sen leikkauksen jälkeen, ei oo uusia kasvaimia, kystiä yms... Ja sit se määräs mulle puoleksi vuodeksi lugesteroneja tasaamaan kiertoa ja parantamaan raskaaksi tulemista. Mä aloin syömään niitä heti sen gyne reissun jälkeen ja söin siis 10 kpl, eiliseen asti. Ja tänään alkoi menkat :) Nyt aloitan ne taas kierron 13.päivä ja syön siitä 10:nen päivää eteenpäin. Siitä parin päivän päästä pitäis alkaa vuoto. Eli kierto olisi non 26 päivää. Tällä kuviolla pitäis mennä niin kauan että plussa tulee. Jos ei puoleen vuoteen tärppi käy, niin sitten uudestaan gynelle... Lugesteron on siis joku keltarauhasvalmiste....

Likalle laitoin päivähoito hakemuksen syksyksi ja palaan siis töihin. Alkaa kukkaro huutaa jo tyhjyyttään. Itku meinas tulla kun täyttelin sitä, mulla ei oo enää vauvaa vaan taapero/lapsi:)

Vähän on ollut paska fiilis tän vauva-projektin suhteen, mutta nyt sai vähän tuulta purjeisiin sen gyne reissun jälkeen! Hiljaa hyvä tulee...

Ihanaa aurinkoista päivää toivoo: Masunasu kp1

Vierailija
16/31 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa yks vapaa edessä.... Tänään on taas tullut kovasti tehtyä kaikenlaista. Sain juuri leivottua kakkupohjan huomista varten. Me vietetään äitienpäivää vähän tällai etukäteen sillä su ollaankin sitte töissä ja hoidossa koko porukka. Oon saanu jo äitienpäivälahjoista osan ja pojan päiväkodissa tekmät lahjat on vielä avaamatta. =)

Mulla on alkanu tuntuu jotain oviksen tapasia kipuja jo. Enteilee varmaan lähestyvästä oviksesta, lisäksi märkää on, tosi märkää! =DDDD Joten toiv huomenna saatas vähä puuhailtuu muuten saattaa käydä taas köpelösti ettei keretä ajoissa. Jännä juttu et mulla on vasta kp 9/26-28 mut ovis alkaa jo kohta olla käsillä. Toisaalta vois kerranki tikuttaa oviksen et oonko ihan oikees näiden mun kipujen kanssa, siis että ovat varmasti oviskipuja... mut ne tulee joku kuukaus tähän samaan aikaan ni mitäs muuta ne sit olis....?

*Lisbetille* edelleen peukut pystyssä.... Eihän tässä ole vielä mitään hätää kun se täti ryökäle ei oo paikalle saapunut. Olitkos aatellu testata millon? Vai menikö multa taas ihan ohi? Äääh...

Masunasu: siis onko noista Lugeista muutakin hyötyä kun kierron tasaajina parantaa mahiksia raskauteen? Musta oli älyttömän vaikee laittaa aikanaan poika hoitoon. Olin kuukauden ennen hoidon alotusta vähän väliä perumassa koko juttua. Mietin koko ajan et jospa olisinki viel kotona. Siis mulla olis illon koulu kesken et se olis ollu mahdollista et olisin päättäny vaik edellisenä päivänä ettei alotetakkaan mut onneksi sitten kuitenki alotattiin tää ihana arki. Nyt on sit kauhee hinku kotiin! =) Tsemppiä kierron tasaamiseen. Jospa se nyt tästä kun sait noi Lugetki.....

No nyt hiljeni tuolla makkarissa äänet joten poitsu tais nukahtaa. Arvaampa vaan että se on salaa menny meidän sänkyyn. Hiippailee aina illalla salaa omasta huoneesta äidin ja isän sänkyyn ja nukahtaa sinne. Mut oikeestaan se on ihan kivaa ku mies tosiaan tekee yötyötä ni kiva et saa nukkua pojan kans yhdessä. ja kohtahan se mies lähtee kokonaan joten parisänky on sitte mun ja poitsun. =)

Mut joo taidan mennä katsoo leffaa jos jaksan....

Soffu kp 9/26-28, yk 3 (+3)

Vierailija
17/31 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Masunasu08*

Olipas kiva kuulla, että kaikki oli hyvin ja että sait nyt sitten apua lääkkeistä. Toivottavasti niistä on apua ja että plussa tulee pian!! =)

*Soffu*

Pistäkää nyt tänä iltana simpat sotapolulle odottamaan, jos ovis on taas aikasessa! =) Joko olet tikuttanut ovista, että onko se pian tulossa?? =) Pupuiluintoa!! =)

*Kaisa4*

Joko olet palannut Kreikasta? Tuntuu että olet ollut siellä jo pitkään!! =) Toivottavasti matka oli ihana ja rentouttava + että olis salamatkustaja tarttunut matkalla mukaan!! =) Tuuppas kertomaan kuulmisia, kun kotiudut.

*Oma napa*

Huomen aamuna olisi sitten tarkoitus tehdä raskaustesti, jos ei nyt täti sitten tämän päivän tai yön aikana hyökkää kylään!! Testi on vielä apteekissa, pitäis se sieltä hakea kaappiin odottamaan..

Jos pitää "oireita" etsiä, niin ihan pikkirillisen on märempi olo kun mitä n. viikko sitten, mutta ei tosiaankaan mitään semmosta "lorotusta", tissit on ehkä aavistuksen kipeät (jos niitä puristelee) ja navan molemmin puolin nippailee sillon tällöin (ei todellakaan useasti). Tuntuu että ne kunnon nippailut ja ns. "menkkakivut" ovat pelkästään yöaikaan, koska niitä ei ole enää aamuisin kun herään. Nii ja sitten parina iltana mulla on ollut ihan semmoinen kuumeinen olo ja väsyttänyt paljon.

Siinä oli nyt ne "oireet" mitkä olen huomannut. Mutta en uskalla noihin luottaa, koska kun vertaa esim. Soffun oireisiin viime kierrossa, nii ne vasta oli selvät ja kuitenkin menkat alkoi..

Katotaan huomenna miten mun käy.. Tulen ilmoittamaan aamulla testin tuloksen, oli se sitten + tai -!! =)

*Huomista jännittävä Lisbet, kp 30/31-33, yk 8.*

Vierailija
18/31 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, testi tehty aamupissasta ja tulos oli *negatiivinen*.. kai?????

Tein jonku semmosen *" dbest pregnancy test, herkkä"* - testin. No siihen ei piirtynyt kuin kontrolliviiva ja olin että "nojoo se siitä taas sitten!!!" Tulin testin kanssa keittiöön ja olin heittämässä testi roskiin, niin huomasin (huom!! *mä* huomasin), että siihen oli piirtynyt toinen *TODELLA* siis *TODELLA* haalea haamu viiva.. Mutta kun en sen kummemin katsonut kelloa, niin en tiedä oliko se 5 min menny jo umpeen, kun toinen viiva piirtyi testiin. Ja kun mua ihmetyttää, että miksi viiva olisi *niin haalea,* koska testi on herkkä??? Joten voihan se olla viivanpaikkakin.. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä testistä??

Annan nyt sitten mennä ainakin ens viikon perjantaille, ennenkun testaan uudestaan, *jos ei menkat ole alkanu..*

*SOFFU*

Nyt peukut pystyyn, että tärppi kävis!! =)

*hämmentynyt Lisbet, kp 31/31-33, yk 8.*

Vierailija
19/31 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palatakseni vielä tuohon mun testaamiseen.. Viiva testissä (nyt kun on kuivunut) on selvempi ja ihan nähtävissä. Eli mitenköhän tuon nyt sitten tulkitsen?? En tiedä uskallanko vielä miehelle tuosta testistä puhua ollenkaan.. Olisi kai parempi odottaa ens viikkoon ja testata uudestaan (siis jos nyt tosiaan menkkoja ei kuulu)..

*KERTOKAA (PLEASE) MULLE TEIDÄN MIELIPITEET, ETTÄ MITEN TOIMIN JA MIELELLÄÄN KOMMENTIT TESTISTÄ!! =)*

*=) Lisbet*

Vierailija
20/31 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis niiiin mieli onnitella sua Lisbet!!!! Mua ärsyttää tollaset testi tulokset mistä ei mitään selkoa ota...!!!!

Mä oon kerran tehny tollasen testin, ostin muistaakseni hyvinkäältä kun siellä poikkesin ja tulos oli selvä nega. Ja en siis ollut raskaana. Jos oikein muistan niin se tikku oli paljolti "apteekin-oman" näköinen? Siitä on kyllä aikaa, ennen esikoista siis... Mä en sitä paitsi oikein tiiä kuinka paljon uskoa niihin herkkyyksiin, plussa-toivoisia naisia on niin helpooa rahastaa:)

Toivottavasti sä olisit raskaana! Käy ostaa uusi testi, vaikkapa se Apteekin oma tai joku muu kuin se millä nyt testasit. Ja testaa vaikka tiistai-aamuna! Kyllä luulis että viimeistään silloin näyttäis, kun ne hormoonit kuitenkin nousee niin pirun nopeesti. Ihanaa!

Voin kyllä kertoa mitä itse tekisin sun tilanteessa: rientäisin oikopäätä ensimmäiseen päivystävään apteekkiin ja ostaisin sen perus apteekin-oman tai siis oikeestaan kaksi:) Toisen pissain tänään illalla ja jos siinäkin olisi viiva näkyvillä, niin sitten testaisin toisen huomen aamulla. Jos taas illalla olisi nega, niin sitten testaisin sen toisen vasta tiistai aamulla. Mutta mulla tää kuumeilu ja testailu on jotain niin maksimaalista, että hakeudun kohta johkin hoitoon:) Mä oon just se apina joka rahottaa noita testi-tehtaita:)

Kerro heti kun oot testannut uudestaan, sua varten äsken tähän koneelle ängin, että pääsin heti kattoo kuinka kävi:)

Itse sai äitienpäivä lahjaksi sen uuden Siesta-Muumimukin!!!!!!!! Ihana, siitä hörpin nyt roberts coffeen appelsiini kahvia :)

Palataan astialle: masunasu kp3 ja perse vuotaa kuin seula.....