Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä kivaa on tänään tapahtunut ?

Vierailija
03.05.2009 |

Mä kävin kirpparilla vaikka ei pitäis. Rahaa ei juurikaan ole ja tilaakaan ei ole kotona. Kaikki tuntui olevan liian kalliita mun budjetilleni, mutta sitten tuli pöytä jossa luki ota ilmaiseksi ja siinä oli 6 vauva-lehteä, 1 tämän vuoden ja 4 viime vuoden. Ystäväni sai 2 kk vauvan, meidän herra on 3 kk, eli kun olen nämä lukenut huomiseen mennessä, menee ne vielä kiertoon toiseen kotiin.

Tulinpa niin hyvälle päälle.

Ja hymyily vaan jatkuu, mun mies ja poika ottavat tossa päikkäreitä. Mies kuorsaa aika kovaa mutta ei se poikaa näytä haittaavan. Suloisia ovat.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion haastaa oikeuteen kunnianloukkauksesta ja tienata takaisin rahat, jotka ovat uponneet naapurin tuhoaman omaisuuden korjaamiseen.

:-)))

Vierailija
2/8 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain vihdoin ja viimein pastyä ikkunat! oon niin ylpeä itestäni:))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä nyt ei sinänsä ollut erityisen kivaa, mut kiva oli saada viikonlopulle edes tuo yksi työkeikka, raha nimittäin tarpeen..

Ja mies ja lapsi oli iloisena ulkoilemassa pihalla kun tulin kotiin, sain rauhassa kotiutua töistä, kunnes pian liityin heidän seuraan ulos.

Vierailija
4/8 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kävelyllä kauniissa paikassa. Mukava sunnuntaipäivä.

Vierailija
5/8 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion haastaa oikeuteen kunnianloukkauksesta ja tienata takaisin rahat, jotka ovat uponneet naapurin tuhoaman omaisuuden korjaamiseen.

:-)))

minulla vaan on se käsitys että kun lähdetään riitelemään oikeudessa on vain yksi varma voittaja, ja se on lakimies.

vaikka voittaisit voi vastapuoli olla varaton. siinä sitä hauskuuttaa on vielä vuosiksi eteenpäin...

Vierailija
6/8 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat olleet iloisella tuulella ja kaikki sujunut vaivattomasti!

Vierailija
7/8 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä pisin aika on ollut 9 minuuttia putkeen. Juoksukoulua takana 4 viikkoa, ja silloin aloitin 2 minuutista:-)

Vierailija
8/8 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saimme tietää että saamme neljännen pojan! Yksi vielä niin ykkösketju on kasassa ;)