Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MInut painostettiin aikoinaa hakemaan opiskelupaikkaa toisesta kaupungista ja jätettiin itkemään asuntolan parkkipaikalle. Olin 16v

Vierailija
13.04.2026 |

Tarkoitus oli kovettaa minua ja opettaa elämään omillani.

Se  pettymys vanhempien kasvoilla,kun jätin toisena vuotena opiskelut kesken ja palasin masennuslääkkeitä syöden kotiin. Siellä sai sitten kuulla huutoa,että "siellä et makaa!" ja "ilmaiseksi täällä ei syödä!"

Omalle lapselle on koskaan voisi tehdä vastavaa.  Hänen ei tarvitse  kovettua eikä olla 16vuotiaana aikuinen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäluokkani lähti 15 v pienen vaatekassin kanssa kaupunkeihin töihin.

Vierailija
2/5 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo boomereilla tuntuu olevan vähän hakusessa mitä vanhemuus on. Lapset on tehty suunniilleen pallien pakotuksesta ja siinäpä se. Elukoita ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas 16 v. itse halusi toiselle paikkakunnalle, mutta ei häntä sinne jätetty yksin. Käytiin viikolla ja viikonloppuisin & lomilla tuli kotiin.

Mitä itse olisit halunnut tehdä? 

Vierailija
4/5 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas 16 v. itse halusi toiselle paikkakunnalle, mutta ei häntä sinne jätetty yksin. Käytiin viikolla ja viikonloppuisin & lomilla tuli kotiin.

Mitä itse olisit halunnut tehdä? 

Hän itse halusi sitä ja pystyi olemaan omillaan jo siinä iässä.

Vierailija
5/5 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieneltä paikkakunnalta on pakko lähteä, jos aikoo opiskella. Usea tuntemani nuori lähtenyt tuon ikäisenä ja heistä on tullut omatoimisia ja pärjääviä. Onnistuu asunto- ja pankkiasiat itsenäisesti , elämänhallinta vahvasti omissa hyppysissä. Luulen , että pitkään kotona  palveltavana eläminen passivoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi