Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis MIKSI helkutissa te annatte lapsillenne niitä nimiä CEELLÄ?????

Vierailija
03.05.2009 |

KErtokaa ihmiset, kenellä on joku Mica, Mico, Luca, Nico yms, että MIKSI se lapsen nimi pitää olla kirjoitettuna CEELLÄ?

Haluan perustelun!!!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitset perustelua? C on kirjain siinä missä muutkin.

Vierailija
2/47 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parilla kaverilla lapset Kassius ja Kasper. Joka paikkaan saa sanoa, että KOOLLA :(

ei niin, että puolustaisin c-nimiä. Typeriä ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/47 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun lapsi menee uuteen paikkaan, missä kysytään nimeä ( ja ihmisiän aikanahan sitä nimeä kysytään muutaman kerran) niin hän IHAN joka IKINEN kerta sanoo että minun nimeni on Luca. Ceellä.

Voi herranjestas että olette vähä-älyisiä.

Vierailija
5/47 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parilla kaverilla lapset Kassius ja Kasper. Joka paikkaan saa sanoa, että KOOLLA :(

ei niin, että puolustaisin c-nimiä. Typeriä ovat.

ELI ÄLKÄÄ SIIS ANTAKO MITÄÄN CEE TAI KOO NIMIÄ LAPSELLE, MISTÄ TULEE EPÄSELVYYKSIÄ!! Matti ja Maija, niin ei oo ongelmiä

Vierailija
6/47 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän jokainen saa päättää laittaako sen lapsen nimeen c vai k-kirjaimen.. miks noin iso haloo yhestä kirjaimesta, en ymmärrä

Vierailija
7/47 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karseimpia yhdistelmiä ovat esim.Nico Järvinen,Luca Toivonen yms. T:Pircco-Jessica Savolainen

Vierailija
8/47 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän jokainen saa päättää laittaako sen lapsen nimeen c vai k-kirjaimen.. miks noin iso haloo yhestä kirjaimesta, en ymmärrä

Kysykääpä lapseltanne aikuisena, onko nimen kirjoitusasusta ollut ongelmia. Ja että kuinka monta kertaa nimi on kirjoitettu väärin ja kuinka monta sataa kertaa hän on elämässään sanonut, että nimeni on Luca. Luca ceellä.

Vierailija
9/47 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä mua häiritse se jos joku toinen antaa. Mulle on ihan sama kirjoitetaanko nimi Mico vai Miko, lausutaan kuitenkin samallatavalla joten...

Vierailija
10/47 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain av:llä.

Vierailija
11/47 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan jostain Kamillasta koolla, jonka nimi todennäköisesti kirjoitetaan sanomisesta huolimatta c:llä useimmiten. Meillä yhdellä pojista c-nimi etunimenä ja ihan vain siksi, että c:llä se on kirjoitettu jokaisella esi-isälläkin. Sukunimeäkin joutunevat raasut tavaamaan, mutta elämä on.

Vierailija
12/47 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patric Karvinen tai Yessica Järvenpää tai Cecilia Suhmurainen..Ei passaa sitten millään..

Vierailija
13/47 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nimi on niinkin tavallinen kuin Nina tai Tiia tai Iida tai Nea aina joutuu selittelemään että onko se yhdellä vai kahdella iillä...kaikesta saa kyllä ongelman tehtyä jos nin haluaa.

Mutta kun lapsi menee uuteen paikkaan, missä kysytään nimeä ( ja ihmisiän aikanahan sitä nimeä kysytään muutaman kerran) niin hän IHAN joka IKINEN kerta sanoo että minun nimeni on Luca. Ceellä.

Voi herranjestas että olette vähä-älyisiä.

Vierailija
14/47 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka kerta puhelimessa kun sitä kysytään niin joudun tavaamaan sen ja silti usein kysytään että yksöis- ja kaksoisvee...

Vierailija
15/47 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elänyt ihan moitteettomasti c-nimeni kanssa nyt reilu 30 vuotta. Meidän suvun nimissä vilisee c-kirjainta vaikka kuinka. Ja sukunimessäkin on B. Voi kamalaa!

Vierailija
16/47 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisen, jonka sukunimi on esimerkiksi Backman pitäisi kiireenvilkkaa muuttaa sukunimensä, että sitä ällöttävää c:tä ei siellä olisi?

Vierailija
17/47 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes lapseni tuntuu vähän ulkomaalaisemmalta=hienommalta, kuin naapurin Niilo.

Vierailija
18/47 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piat, Miat, Riat, Ninat jne. jotka eivät osaa antaa suomen kielen mukaista nimeä. Suomen kielessä PIA lausutaan PIA, EI PIIA. Kimiä ei lausuta KIIMI, miksi lausutte sitten Ninan NIINA. Minä sanon joka kerta Pia-nimen ihan PIA.

Samoin nämä ällöttävät Nicot jne. mutta kun pitää olla niin hienoa, ettei Niko kelpaa. No huomaa kyllä, että Nicot ja Lucat ovat alemman sosiaaliluokan nimiä.

Vierailija
19/47 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimi on ruotsinkielinen ja sekin yleensä kirjoitetaan väärin jos ei tavaa tai toinen osapuoli ole itse ruotsinkielinen. Yllensä kommentti on että onpa hauska/erikoinen etunimi ja olen todellakin niin tottunut nimeni tavaamiseen että en edes huomaa varustautuvani etunimen kirjainten luettelemiseen. Siihen tottuu, uskokaa pois.

Vierailija
20/47 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että tämä asia häiritsee ihmistä, jota se ei edes kosketa kertonee enemmänkin tämän kyseisen ihmisen elämästä ja ongelmien tasosta.