Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi eikö kaikki tosiaan suihkuta peffaa isolla asialla käynnin jälkeen????

Vierailija
03.05.2009 |

Itse olen tehnyt niin aina ja olen luullut, että kaikki tietenkin tekevät niin. Eihän se haju lähde paperilla! Ja pikkareihinkin voi tulla viivoja, yök. Itse suihkutan myös pissalla käynnin jälkeen, on ihanaa olla raikas koko ajan eikä tarvitse pelätä, että haiskahtaa. Olen luullut, että suurin osa naisista suihkuttelee, onko näin? Itselläni ei ainakaan ole koskaan ärtynyt alapää, ennemminkin sitten, jos jätän suihkuttelematta esim. jossain metsäretkellä.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pesevät kaks kertaa viikossa, HYI

joka vessankäynnin jälkeen (tuli mitä tuli)

Vierailija
2/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietipä vähän aikaa taaksepäin. Oli ulko wc ja ei mitään mahdollisuutta suihkutella. Kyllä paperilla saa puhtaaksi.

Ilmeisesti et osaa pyyhkiä persettäsi.

Vanha kikka ulkohuusissa oli että pyyhkii pahimmat ja viimeistelee niin että sylkäisee paperiin ja pyyhkii lopuksi kostealla.

Itse teen aamuisin alapään suihkuttelun samoin iltaisin. Kotona ison hädän jälkeen suihkutan mutta muualla en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täällähän sen huomaa kun on niin monta mammaa jotka ei ole ikinä kuulleetkaan alapääpyyhkeestä.

Vierailija
4/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikalla, kylässä, kauppakeskuksissa jne? jos joka käynnin jälkeen täytyy olla pesemässä.

Vierailija
5/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkö sit voi haistaa vaikka vastaantulijasta, että toi suihkuttaa, toi ei.. hehheh.. ite en oo ainakaan osannu sellasta vahtia, enkä haistella, eiköhän se oo jokaisen oma asia, kunhan nyt ei ihan pyyhkimättä jätä..

Vierailija
6/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikalla, kylässä, kauppakeskuksissa jne? jos joka käynnin jälkeen täytyy olla pesemässä.

Vierailija
7/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikassa, jossa mahdollisuutta siihen ei ole. Mutta kyllä itse automaattisesti aina pesen, jos siihen on mahdollisuus. Ennen tämän palstan lukemista minulle ei tullut mieleenkään, etteivätkö kaikki tekisi niin. Ja tuohon puuvessajuttuun... niin, ennenvanhaan ihmiset kävivät pesulla kerran viikossa, jos sitäkään. Ei kai se tarkoita sitä, että vieläkin pitäisi toimia samalla tavalla? Aika moni muukin asia on muuttunut niistä ajoista.

Voin kyllä olla pesemättä, jos olen esim. metsäretkellä, mökillä tms mutta on minulla sielläkin yleensä mukana Savetteja tai jotain. Minusta itsestäni tuntuu tosi epämiellyttävältä, jos en ole suihkutellut asialla käynnin jälkeen. Ihan kuin ei pesisi aamulla hampaita, tai laittaisi deodoranttia.

Ettekö koskaan ole haistaneet toisten hajuja? Etenkin kesäkuumalla joskus on kamalaa, kun bussissa tai kahvipöydässä tuoksahtaa pissa. Ei sitä varmaan itse huomaa edes, mutta iolmavirran mukana leijaileva haju on aika kamala.

ap

Vierailija
8/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli eppari. Mutta kului paljon vähemmän vessapaprua, kun suihkutteli.

Ehkä muuten otan taas käyttöön suihkuttelun!

Vierailija
9/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikilla tule sellaista ulostetta kuin sinulla, että koko takamus on ruskeena!!

Vierailija
10/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä aloituksia aina tekee? Eikö ole muuta mietittävää? Hyi hitto.

Vierailija
11/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon raikkaaampi olo,ja mökin ulkohuusissa käytän kosteuspyyhkeitä.

Vierailija
12/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pessyt kun oppivat pyyhkimään paperilla, niin, että jälki oli puhdas.

Eikä me kuule pestä päiväkodissakaan!

Vain niiltä, jotka ovat vielä pieniä, muilta pyyhitään.

P.S.useissa kouiluissakaan ei ole vessoissa alapesusuihkuja.

Eiköhän se riitä jos pesee aamuin illoin, tai kuukatisten aikaan tiuhemmin.

Vierailija
13/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperilla saan kyllä pyyhittyä pois kaiken mikä irti lähtee. Iltaisin käyn aina suihkussa.

Meillä on ollut vuosien aikana yhteensä n. kymmenen nuorta naista lastenhoitajana. Työhuoneeni on vessan vieressä ja kuulen aina millä asialla siellä käydään. Kukaan ei ole koskaan käsisuihkua käyttänyt niistäkään.

Vierailija
14/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

peppunsa _pyyhkeellä_

*karseaa*

Vierailija
15/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä töissä on, ja useimmissa kodeissakin. Yleisissä vessoissa ei aina ole, mutta suurimmassa osassa niissäkin kokemukseni mukaan on. Itse pesen aina ison hähän jälkeen, ja ihan paperiin kuivaan.

Vierailija
16/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerta vessapaperia menee vähemmät? Roikkuuko teillä jokaisella perheenjäsenellä oma peppupyyhe vessassa? ÖYK!

Vierailija
17/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän bideesuihkut ole yleisiä lähellekään kaikissa sivistyneissä maissa. Tai meidän omassa asunnossammekaan ei ole bideetä. Pitäisikö suihkutella tavallisella suihkulla?

En kyllä haiskahtele miltään, vaikka en jatkuvasti suihkuttelekaan.

Vierailija
18/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ei ole tullut koskaan mieleenkään pestä suihkulla ison hädän jälkeen. Aamuisin tai iltaisin alapesut on mulle riittäneet.

Vierailija
19/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ruokavalio on kunnossa, uloste on kiinteää eikä suttaa ahteria poistuessaan. Tällöin ei ole tarvetta suurille pesutoimenpiteille.

Tietysti jos syö mitä sattuu ja maha on jatkuvasti sekaisin.. sitten ymmärrän tämän pesupakkomielteen.

Vierailija
20/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsani ei ole edes löysällä, eikä kakkani ole siis erityisen sotkevaa. Minusta vaan on paljon raikkaampi olo, kun suihkutan. Ja pissa se melkein enempi alkaa haista, jos ei suihkuta. Minun pöksyni eivät päivän päätteeksi haiskahda yhtään millekään (ja juu, vaihdan ne päivittäin).

Paperia menee vähemmän siksi, että sillä tarvitsee vain taputella kuivaksi, ei tarvitse käyttää ensin paperia lian levittelyyn ja sitten poistamiseen, kuten normaalitavalla pyyhkiessä käy. Ensin suihkutetaan lika pois ja sitten kuivataan. Itse asiassa siinä menee vähemmän sekä aikaa että paperia.