Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan Tuula kuulolla

03.05.2009 |

En ole moneen aikaan ollut näkijänä paikalla.

Hetki sitten minulle tuli kovin voimakas tunne Tuulasta. En tiedä kuka olet, missä olet. Ajattelen vain, että sinulla olisi tummat hiukset, hyvin vaalea iho.

Haluan vain sanoa, että asiat ovat ihan hyvin. Eivät ollenkaan niin huonosti ja lopullisesti pielessä kuin ajattelet. Usko pois. Pilvien takana paistaa aurinko, elämä järjestyy ja kaikki on hyvin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni sinua auttaisin. Minulla on nyt vain jotenkin kova huoli tästä Tuulasta (saattaahan nimi olla muukin) ja en saa kertakaikkiaan muuta mahtumaan päähäni. Tämä on sellaista huolta, kun äiti tuntee lapsestaan, läheinen toisesta läheisestään.

Elämänkokemukseni perusteella sanon sinulle, että rohkeasti vain eteenpäin. 5 tai 10 vuoden kuluttua katsot tätä aikaa hymyssä suin ja ajattelet, että kylläpäs ne asiat sujuivatkin mukavasti. Asioilla on tapana järjestyä parhain päin.

Vierailija
2/4 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole Tuula, mutta näkisitkö minulle sen, että onko tuleva muutto järkevä ratkaisu ja miten asiat sitä kautta edistyvät. Helpottaako elämä muuten talous ja tunnepuolella...Kiitos jos vastaat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noihin höpötyksiisi?

Vierailija
4/4 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletko itse tuntenut jotain sellaista, mhin et heti saa peukkuasi laitettua? Oletko ollut huolissasi?

Olen pari kertaa törmännyt elämässäni tilanteeseen, jossa vaistot/näkeminen tai jokin muu ovat minua ohjaneet. En ole voinut tietää tai tuntea ihmisiä ja olen vain tiennyt.

Jos nyt itseni teen naurunalaiseksi tällä avauksella, niin ei haittaa. Mieluummin niin kuin että jättäisin sanomatta sen mikä tuntui ja tuntuu juuri nyt tärkeältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi