Missä asiassa olette viimeksi saaneet kännettyä miehenne pään?
Meillä mies oli pitkään vastaan kissan ottamista, mutta nyt on hyvillään kun sellainen on olemassa
Kommentit (4)
Meillä on pettänyt pillerit reilu vuosi sitten ja tein abortin, nyt petti hormonikierukka ja nyt mies painosti aborttiin taas. Mies kiukutteli ja nukkui jopa sohvalla yön, ei halunnut keskustella asiasta. Seuraavana päivänä totesin kylmän viileästi, että molemmat ollaan aikuisia ihmisiä ja meidän tulee kantaa vastuu yhdessä, ei ainoastaan minun. Olen raskaana ja se asia ei siitä mihinkään muutu. PISTE!
Ei ole mies asiasta sen jälkeen puhunut.
Meillä on yleensäkkin asioissa niin että joustamme puolin ja toisin ja vuorotellen jompikumpi sanoo sen viimeisen sanan, mutta itse olen sellainen että jos jotain haluan tai olen päättänyt, siihen ei vastaan sanota. Mies sanoo monesti vastaan, mutta hän kyllä näkee milloin olen tosissani ja turha enää jankata vastaan.
halusin ostaa tytölle luistelulaukuksi "perässävedettävän" Hello Kitty-matkalaukun. Miehen mielestä se oli liian kallis, koska maksoi 249e. Seuraavana päivänä kuitenkin sitten tilasin sen, eikä siitä enää keskusteltu. Miehenkin mielestä se oli sitten jees-ostos :)!
mies ei olisi halunut kolmatta mutta nyt on todella onnellinen lapsista
Olen sitä tässä taivutellut kesälomareissua varten, mutta vielä en ole voiton puolella.
Se tosin sai mut tänään taivuteltua että tuli ostettua yllättäen taulu-tv vaikka menimme ihan muille ostoksille.