Lue keskustelun säännöt.
S-e-i-j-a tervetuloa takaisin!
02.05.2009 |
täytyy kertoa ettei hän ole tämän ketjun ap.
Bongasin vaan S-e-i-j-a-n tuolta sikainfluenssa aiheesta. Luonnollisesti.
S-e-i-j-a-n kanssasi oli aina hauskaa joten tervetulotoivotukseni oli kyllä aito. ;-D
Ap.
Kommentit (3)
Pitkästä aikaa taas täällä olen. Jotenkin vain aika rientää niin nopeasti ettei edes huomaakaan. Mukava kuulla että minua on kaivattu. Tämä uusi palsta on vieläkin niin oudon näköinen mutta ehkä tähänkin vielä tottuu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kirjoittelin täällä joitakin vuosia sitten hyvin paljon ja olin oikeastaan "julkkis" täällä, joten moni minut muistaa ja jotkut ovat minua kaivanneetkin! Nyt olen jo pidempään ollut täältä pois kiireisen elämän ym. takia.
Sinua on kaivattu