Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kivut rv 28+0

Vierailija
02.05.2009 |

Mulla on menossa 28+0 rv tänään. Pari viikkoa oon kärsinyt voimakkaasta yskästä ja samalla on supistellut kipeästi ja välillä säännöllisestikin. Selkeästi supistelut alkoi flunssan kanssa yhtäaikaa. Kävin tk:sa viime viikon tiistaina. Kuunneltiin keuhkot ja otettiin tulehdusarvot. Sisätutkimusta ei tehty, vaikka sanoin,että supistelee paljon. Verikokeen tulokset viittasivat virukseen, joten lääkkeitä en saanut. Yskä jatkuu edelleen ja kivut vatsalla ovat lähes jatkuvia. Varsinkin oikea alavatsa on tosi kipeä. Supisteluja tulee harvakseltaan, ei onneksi nyt säännöllisesti. Uskallanko luotata siihen, että supistelut ja kivut ovat vaarattomia ja liittyvät yskimiseen? Vai pitäiskö mun soittaa äitipolille?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti kiepeitä vai vain harjoitussuppareita mitkä toki tuntuvat inhottavilta mutta eivät varsinaisesti satu. itsellä harjoitus supistuksia tulee runsaasti,välillä tuntuu että jatkuvasti! tuntuvat vatsankovettumisena ja paineen tuneteena vatsalla mutta eivät varsinaisesti satu niin että tietäisin niiden olevan oikeita supistuksia. mutta jos supistelut tosiaan kipeitä niin ota yhteys neuvolaan, minulle aina sanottu että niin kauan supistelut on ok kunhan eivät tule kipeksi. harjoitus supparit siis kuuluvat juuri noilla sinun viikoilla asiaan:)

Vierailija
2/2 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistuksia oli kyllä jo ennen yskää, mutta yskä lisäsi niitä ja välillä oikeasti on sattunut tosi paljon. Yskä on viruksen aiheuttamaan ja kohdunsuulla ei ole tapahtunut radikaaleja muutoksia eli sinällään ei mitään vaarallista ole minulla ollut. Mutta olisi varmasti hyvä ap:n kohdalla, jos se kohdunsuun tilanne tarkastettaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla