Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsia miehen kanssa jolla on jo aikuiset lapset?

Vierailija
01.05.2009 |

Miehen kuopus on siis jo intissä ja tytär valmistunut.

Itsellä on aika paha vauvakuume ja halu itse tulla äidiksi. Onko järkeä tehdä lapsia miehen kanssa joka on jo kokenut sen ensimmäisellä kierroksella? 'Jaksaako' mies toista kertaa?

Itsellä alkaa jo ikä tulla vastaan ja pitäisi tehdä päätöksiä. Eniten mietityttää kadunko loppuelämän jos en lasta saa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi tehdä lapsia lapsettoman kanssa, mielestäni

Vierailija
22/23 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että mies on innoissaan jos pääsee vielä isäksi. Lisäksi hänellä on jo kokemusta niin että oo molemmat ensikertalaisia. Aikuiset lapsetkin varmaan tykkäävät pikku lellikistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on päinvastainen tilanne. Mulla on 2 lähes aikuista lasta aiemmasta liitosta ja 10 vuotta nuorempi mies. Meillä ei vain lapsenhankinta oo meinannut onnistua mutta nyt yhtäkkiä 43-vuotiaana tulin luomusti raskaaksi. Ihanaa saada pitkästä aikaa vauva, jos vain kaikki nyt menee hyvin ja saa syntyä. Mies on innoissaan. Itsellä on varma olo että kaikki menee vauvanhoidossa ja kasvatuksessa hyvin, en turhia hermoile. Vanheneneminen mua ei huoleta, oon aina ollut ikäistäni nuoremman oloinen ja kunto on hyvä ja oon perusterve. Kuolla meistä voi kuka vaan vaikka jo huomenna.

Ruvetkaa äkkiä hommiin, raskautuminen voi viedä aikaa jos sullakin on jo ikää. Kannattaa mennä ajoissa myös lääkäriin jos ei heti onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi