Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen parisuhdeilta teillä on nyt menossa?

Vierailija
01.05.2009 |

mies töissä ja mie koneella

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä selailen tässä nettiä, puolella silmällä seuraan peliä.

Lapsi (1v) on nukkunut jo pari tuntia.

Vierailija
22/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa seksiä tiedossa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin kavereilta vapun vietosta, laitettiin lapset nukkumaan ja otettiin vielä lasilliset. Juteltiin vierekkäin sohvalla, puhuttiin suloisia. Mies lähti pesemään hampaita ja otin odotellessani läppärin syliin. Olis kiva vielä rakastella. =)

Vierailija
24/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahtaa heidän kans jos nukahtaa.. minä tästä kohta kans unille..

Vierailija
25/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä pelaan samalla nettipokeria :)

Vierailija
26/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuhlaan aikaa koneella ja seurailen pikkuvauvan potkuja. Eilisillan ja tämän aamipäivän mies aivan marttyyritunnelmissa selitti miten aikoo viettää selvän vapun. (En ollut sitä mitenkään pyytänyt, mutta ei kiinnostanut selvittääkää sen tarkemminmitä mies ajoi takaa). Loppupäivän mieskin oli hyvän tuulinen, touhuttiin ulkona auringossa. Ensin mies järjesti pihalaatat uudelleen ja poika "auttoi" kovasti. Minä kuvasin heitä ja sain paljon isä-poika-kuvia. Sitten grillailtiin ja laitettiin poika nukkumaan aikasin. Vappuilta huipentui siihen että miehen tultua suihkusta söimme arkisesti samasta kulhosta tekemääni persikkarahkaa ja katsoimme televisioita.

Hiukan olin illan mittaan ehtinyt jo toivoa seksiä, mutta meidän suhteessa se olisi ollut hullu toive. Mies meni suoraan nukkumaan kun ohjelma päättyi. (Oli kyllä varmistanut asian jo suihkusta tullessaan sanomalla useaan otteeseen että katsoo vain tämän ja menee sitten nukkumaan, väsyttää.) Maanantaina oli kaksi kertaa ja mies on sen jälkeen monta kertaa painottanut että taisi stressi purkautua kun niin pääsi käymään. Olen vähän loukkantunut että miehen tarvi oikein minulle selitellä, kuin olisi tehbyt jotenkin väärin ja katuisi... Ehkäpä sitten äitienpäivänä...

Eli päällisin puolin eletään ok-elämää. Parisuhde on sitä että (erinäisistä syistä) välissä tekisi mieli erota mutta odotetaan lasten kasvavan. Kun menee "hyvin" se tarkoittaa ettei toisen seura herätä tunteita, ollaan vaan. Ja kun menee "hienosti", toisen seura on miellyttävää ja tuntuu että ehkä sitten löydetään suhteeseen läheisyyttä ja yhteenkuluvuutta, kunhan lapset kasvavat... Olen lopettanut miettimisen tyylillä "viiden vuoden päästä meillä on varmaan omistusasunto". mennään hetki kerrallaan, yritetään antaa lapsille hyvä lapsuus ja pysyä itse siinä samalla onnellisina. Parisuhde...tuntuu sitä kohtuullisemmalta mitä vähemmän asiaa miettii.

Vierailija
27/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Mies katsoo lätkää ja mä netissä. Lapset nukkuneet jo kauan. Parisuhde hyvällä mallilla, harmi kun ei voida rakastella. Otin juuri särkylääkkeen ja kohta menen nukkumaan.

Vierailija
28/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nalkuttanut koko päivän. Mies olisi halunnut seksiä, en halunnut kun on moonikset, mies ei suostu käymään protestiksi pesulla, vaikka on likainen ja minä nalkutan koska valkoinen sohva likaantuu ja aivan varmasti mies saa nukkua ilman peittoa, koska pussilakanat likaantuisi ja sitten joutuisin taas pyykkäämään ja pyykkäämään... ja sitten ei olisi enää kellään hauskaa.

Tämä päivä ei jää historiaan.

Vierailija
29/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nalkuttanut koko päivän. Mies olisi halunnut seksiä, en halunnut kun on moonikset, mies ei suostu käymään protestiksi pesulla, vaikka on likainen ja minä nalkutan koska valkoinen sohva likaantuu ja aivan varmasti mies saa nukkua ilman peittoa, koska pussilakanat likaantuisi ja sitten joutuisin taas pyykkäämään ja pyykkäämään... ja sitten ei olisi enää kellään hauskaa.

Tämä päivä ei jää historiaan.