Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen parisuhdeilta teillä on nyt menossa?

Vierailija
01.05.2009 |

mies töissä ja mie koneella

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä pelaan samalla nettipokeria :)

Vierailija
2/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme päivällä piknikillä perheen kanssa ja sieltä palattua ilmiriita. Emme vieläkään puhu mitään. Onneksi lapset saatu nukkumaan.

Mies tuijottaa TIETENKIN lätkää ja mä roikun netissä. Kohta menen nukkumaan. Paska ilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ero varmaankin tulossa tämän päivän jälkeen. Että vi%&#n hauska vappu olikin!

Vierailija
4/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttiin tänään koko porukka melkein kolmen tunnin päikkärit vappuhulinoista kotiuduttuamme, nyt vielä muksukin valvoo ihan täysillä:) Lapsi tossa leikkii omiaan.

Vierailija
5/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietän laatuaikaa yksin kotona :)

Vierailija
6/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä istun sohvalla läppäri sylissä.Kohta meen iltapalalle syömään loput eiliset itsetehdyt pottusalaatit.Nam.Miehellä olutpullo tossa vieressä, naukkailee siitä samalla kun pakkaa.Mä juon jäävettä (rv 26 nyt menossa).Ihan kiva vappu meillä ollut:oltiin päiväkävelyllä ja syötiin hyvin,nukuttiin päikkärit ja kohta iltapalalle.

Vierailija
7/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veli on käymässä ja juniori taistelee vappupallon kanssa, ja minä istun tässä koneella ja samalla katson peliä.

Kohta ovikello soi ja kebabit saapuvat:) Jälkkäriksi sipsiä ja dippejä, sais vain ton nuorimmaisen joskus nukkumaan....

Vierailija
8/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oluen kera

Mä kävin "suihkussa" ja nyt surffaan netissä.

Vierailija
9/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhdeilta: mies on tuhannen kilsan päässä täältä. Meillä menee parhaiten näin. Oikeastaan toivon, että olisi aina yhtä kaukana...

Vierailija
10/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tulla kyllä aivan kohta, ellei taas ole päivystysvuoro mennyt pitkäksi. Lapset nukkuvat jo. Minä surffaan netissä ja syön samalla kanasalaattia. Kun mies tulee, niin katsotaan ehkä hetki lätkää, mutta mennään ajoissa nukkumaan. Seksiäkin todennäköisesti harrastetaan ja hyvä niin!

Vierailija
11/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ylimielisestä ja halveksuvasta käytöksestä ystävieni tekemisiä kohtaan. Ja koska olen mukana ystävieni tapahtumassa, loukkaa se ylimielisyys myös minua. "Mitä järkeä tuollaisessa on?"... No ei kaikessa tarvitse olla järkeä, kunhan on hauskaa ja mukavaa.

Riitelemme siis yleisesti siitä, että hän on mielestäni ylimielinen eikä kunnioita eikä arvosta minun tekemisiäni millään tavalla. Minä kannustan häntä aina. Ja toinen riidan aihe on, että hänellä ei ole koskaan (KOSKAAN) käteistä mukana. Olen vuosikaudet korostanut, että perheenisällä pitää olla muutama euro aina taskussa, jos lapset tarvitsevat jotakin. Hän sanoo aina että saahan sitä seinästä jos tarvitsee. Ja pas*at. Ei keskellä metsää ole automaatteja eikä ne aina edes toimi.

Minä aina hoidan lasten ostokset torilla ym. Hän ei koskaan voi hoitaa mitään asioita "koska ei ole rahaa mukana". Kaikki vastuu aina minulle.

Kuulostavat ehkä tyhmiltä riidan aiheilta, mutta ne ovat meillä ikiongelmia ja taas tilanne kärjistyi.

2

Vierailija
12/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies lähti ystävänsä kanssa kaljalle. Luulen, että ystävällä joku parisuhdekriisi tai muu ongelma. Lapset sammui kuin saunalyhdyt tyytyväisinä vapunviettoon.

Vierailija
13/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vinkuu suihinottoa.

Vierailija
14/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.yöks

Vierailija
15/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkussa käynnin kyllä tiedän mutta en "suihkussa". valaiskaapa nyt tyhmää.

Vierailija
16/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katotaan lätkää ja puhutaan pehmoisia.

Nyt tulin välillä katsomaan että mitä tänne kuuluu. Niin ja katsomaan että näkyykö Irmeliä.

Vierailija
17/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan lätkää, punaviinipullo avattuna ja minä samalla selailen nettiä. Romanttista ;)

Vierailija
18/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin pojan nukkumaan 20 minuuttia sitten. roikun tassa koneella nyt jonkun aikaa.

Vierailija
19/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkuu ja minä surffailen netissä sen aikaa kun jaksan:)

Vierailija
20/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme päivällä piknikillä perheen kanssa ja sieltä palattua ilmiriita. Emme vieläkään puhu mitään. Onneksi lapset saatu nukkumaan.

Mies tuijottaa TIETENKIN lätkää ja mä roikun netissä. Kohta menen nukkumaan. Paska ilta.

Ja mekin oltiin piknikillä perheen kanssa. Ja lapset ovat nukkumassa. Ja kohta menen itse nukkumaan.

Mutta riitaa ei ole. Ei huumaa eikä riitaa, tasaista eloa, ihan on kivaa ja rentoa.