Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä minä nyt teen ???

Vierailija
01.05.2009 |

Muija järjestää taas naisten saunaillan ja alusasu esittelyn. Sinne tulee tusinan verran hehkeitä nuoria naisia. Siellä sitten sovitellaan erilaisia rintsikoita ja hypistellään pitsisiä kuteitä. Talvella oli hyvä tilaisuus katsella ulkona pysäköidystä autosta, mutta nyt ulkona on niin valoisaa, että ei siellä loi luurata. Muija sanoi, että saan vapaasti katsella, kunhan en paljastu. Minne minun pitäisi piiloutua ?? Se on kiihottavaa katsella, kun naiset sovittelevat rintsikoita ja vetelevät tissejään parempiin asentoihin. Meillä on vanha puutalo, pitänee varmaan porata joitakin reikiä...Muijalla on ihan hyvät ja isot tissit, mutta kuitenkin niitä vieraita katselee niin saamarin mielellään. Viimeeksi muija oli hyvillään, kun kerroin, että hänellä oli porukan parhaat tissit.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja meidän veskissä olen sellaista jo käyttänytkin. Monen tytön olen nähnyt pikku puuhissan.. Tytöt nyt kun meinaa ihan olkkarissa oleilla, niin se sijainti, se sijainti....pikkuisen hankala, mutta jotakin pitäisi keksiä...tälläisiä tilaisuuksia EI VOI olla käyttämättä.

Vierailija
2/14 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos antaisit naisten ihan rauhassa sovitella tirkistelemättä. Mene vaikka tekemään jotakin miesten hommaa siksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei millään. Ajattele itse, parikymmentä paljasta tissiä, isompia ja pienempiä, pystyjä ja riippareita, ja ihan tuossa metrin parin päässä,,,ja nekö pitäisi jättää katsomatta. Ei, se ei kylläkään käy. Jos en muuta keksi, niin silloin pitää pistää kamerat päälle johonkin kaapin hyllylle.

Vierailija
4/14 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla noin kiinnostavaa kattoo jotain hikisiä tissejä!

Vierailija
5/14 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla noin kiinnostavaa kattoo jotain hikisiä tissejä!

Vierailija
6/14 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman muijan tisseihin tottuu niin nopeasti, että aina kun on mahdollisuus nähdä ja katsella vieraita tissejä, niin sitä tilaisuutta ei kukaan mies jätä käyttämättä. Ja siinäkin on katselemista, kun naiset sovittelevat niitä tisujaan sinne liiveihin,,,,ihan mieluusti sitä menisi auttamaan. Ja entäs sitten se tilanne, kun joku näistä naisista tulee vastaan, ja tietää millaiset munkit silläkin on puseron alla. Naisten tisut ovat herkullisia.

Vierailija
7/14 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden liivien sisältö... ja ne pienet nännitkin...miten nekin voivat olla niin erinäköisiä ??

Vierailija
8/14 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia oli sellaiset tusinan verran, ja kaikilla ihanat tissit paljaina. Tällä kerralla koko erot olivat huovattavan paljon suuremmat kuin edellisellä kerralla. Nyt oli muutama tosi litteä, ja sitten joukosta löytyi aivan mahtavat munkit. Sain kaiken kuvattua, joten jälkeenpäin pitää vielä tarkemmin katsella ja tutkiskella. Sekin iski silmään, miten eri tavoin naiset pukevat rintsikkansa. Se isotissi, hän kumartui ja valutti sitten tissinsä kuppeihin (D-DD). Ne laiheliinit taasen voisivat ihan vapaasti siirtyä käyttämään pelkkiä laastarilappuja, heillä ei juuri muuta ollut kuin mitättömät nänninipukat. Kesällä sitten kuulemma otetaan uusiksi, tytöt kun tykkää näistä tapaamisista. Ahh...

Vierailija
9/14 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pistäytyi kylässä. Ihan eri silmällä niitä nyt katseli, johtuen siitä, että vähän aikaisemmin oli jokaisen heistä nähnyt tissit paljaina. Nyt heidät näkee ikäänkuin eri ihmisenä. Tietää, millaiset nännit siellä puseron alla jököttävät. Hitsi, se oli ihan kiinnostavaa katsella....

Vierailija
10/14 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten tule menneeksi kenenkään tissiliivikutsuille. Mitäs sulle käy, jos tirkistely paljastuu? Minä tekisin rikosilmoituksen tuollaisesta!

Vierailija
11/14 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko nyt kuitenkin lopettaisit salaa tirkistelyn. Tirkistelyn kohteelle se voi olla TODELLA ällöttävä kokemus.

aivan varmasti on (muitakin kuin minä) naisia jotka antavat miehen katsella tissiliivikutsuja paikanpäällä (tai ikkunantakana jos se on nimenomaan se juju) eikä tartte luvatta tiirailla.

minua itseäni ällöttäisi kamalasti ja suututtaisi aivan sairaasti jos luvatta tiirailtais, mutta jos luvan kysyy niin antaa palaa!

olisi itseasiassa aika kiihottavaakin olla katseltavana.

Vierailija
12/14 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lähettää niille naisille kännykuvat omista tisuistaan ?? En kai minä nyt mene kyselemään naisilta, että saanko tulla katselemaan kun sovittelet rintsikoita...ei kukaan silleen tee, vai tekeekö ?? Mutta hiivatin herkkua se oli, etenkin silloin, kun naiset vetelivät tisuja paikoilleen. Ihan mieluusti olisin auttanut. Se vaan pitää todeta, että aika tavalla monen sivukuva muuttuu, kun on kunnon liivit päällä.

Vierailija
13/14 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voisit samalla kokeilla, miten eroottisen reaktion perverssi possu voikaan herättää! Jos porukasta löytyisi edes yksi yhtä kaunis ja tällaisissa asioissa ärhäkkä nuori nainen kuin minä, selittelisit niitä kuvia sitten poliisillekin. Vaikka inhoan palstalla mollaamista, niin nyt on kuitenkin todettava, että säälittävää on tuo tirkistelysi!

Vierailija
14/14 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta siitä en kyllä mistään hinnasta luopuisi. Naisten tissit ovat aina olleet ihailuni kohteena. Ja nyt se entistä kiinnostavampaa, kun osaa ja tietää sovitella oikeat munkit omistajilleen. Sekin on hiukan sellainen juttu, että jos vieraita naisia tulee kotiini ja alkavat kuljeksia tissit paljaina, niin minunko pitäisi sieltä poistua tai tehdä jotakin ??? Mutta kaikesta huolimatta, 22 kpl uusia nättejä tissejä, niiden katsominen on nautintoa. Seuraavalla kerralla pitänee myydä katselulippuja kiinnostuneille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän